Hvaialledager Skrevet 24. november 2022 #11001 Del Skrevet 24. november 2022 Hvaialledager skrev (4 minutter siden): Såklart kan du Britax Römer KIDFIX |||M(?) mener jeg den heter Søkte opp kvitteringa på Mail fra jeg kjøpte stolen, og det er den jeg skrev her Trodde først det var 2S, men så feil kan en ta 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. november 2022 #11002 Del Skrevet 26. november 2022 SigridElise skrev (På 24.11.2022 den 12.10): Pilotfrue burde tatt en titt på Instagram storyen til Kristina Andersen idag. Jeg er så enig med henne! Det er ikke alt man trenger å dele, spesielt i disse dager hvor mange ikke har råd til julegaver. Klaget ikke pilotparet på høy strømregning? Kanskje de ikke skal bruke 10 000 kr på barnas julekalender da. Eller nei, de får jo sponset gaver i hue og ræva. Dumt de ikke fikk sponset høy strømregning da. 🙄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 28. november 2022 #11003 Del Skrevet 28. november 2022 Xstrella skrev (På 26.11.2022 den 22.01): Klaget ikke pilotparet på høy strømregning? Kanskje de ikke skal bruke 10 000 kr på barnas julekalender da. Eller nei, de får jo sponset gaver i hue og ræva. Dumt de ikke fikk sponset høy strømregning da. 🙄 Jeg mener at de uttalte i et intervju for max et par år siden at de kan leve som grever fordi det meste de forbruker i hverdagen er spons og reklame. Slik at lønna deres så og si kun går til nedbetaling av gjeld, kommunale avgifter og strøm... Sånn sett så svir det jo dugelig på pungen også for dem med dyr strøm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. november 2022 #11004 Del Skrevet 28. november 2022 Rastebenk skrev (4 timer siden): Jeg mener at de uttalte i et intervju for max et par år siden at de kan leve som grever fordi det meste de forbruker i hverdagen er spons og reklame. Slik at lønna deres så og si kun går til nedbetaling av gjeld, kommunale avgifter og strøm... Sånn sett så svir det jo dugelig på pungen også for dem med dyr strøm. De må gjerne bruke penger på hva de vil,få sponset hver ting i huset men må si at denne masseeksponering av barna er helt bak mål🙈 Å av alle ting de kjøper og bruker penger på så fatter jeg ikke hvorfor de kjøper så mye vann på flaske? Det er bortkasta penger 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvaialledager Skrevet 1. desember 2022 #11005 Del Skrevet 1. desember 2022 Ganske imponert over at årets første kalenderluke med Rampenissen ikke var heeelt extravagant. Synes de hadde ordna rimelig istand til guttene jeg, med adventskalendere, kakao og termoser🤗 Litt godt å se egentlig! Veldig spent på når den første sinnsykt dyre gaven dukker opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shias Skrevet 1. desember 2022 #11006 Del Skrevet 1. desember 2022 Hvaialledager skrev (1 time siden): Ganske imponert over at årets første kalenderluke med Rampenissen ikke var heeelt extravagant. Synes de hadde ordna rimelig istand til guttene jeg, med adventskalendere, kakao og termoser🤗 Litt godt å se egentlig! Veldig spent på når den første sinnsykt dyre gaven dukker opp.. Jeg har ikke fulgt henne så mye, men imponert? Jeg fikk sjokk jeg. Var jo flere kalendere i tillegg?! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneSv Skrevet 1. desember 2022 #11007 Del Skrevet 1. desember 2022 Shias skrev (4 timer siden): Jeg har ikke fulgt henne så mye, men imponert? Jeg fikk sjokk jeg. Var jo flere kalendere i tillegg?! Hvaialledager skrev (5 timer siden): Ganske imponert over at årets første kalenderluke med Rampenissen ikke var heeelt extravagant. Synes de hadde ordna rimelig istand til guttene jeg, med adventskalendere, kakao og termoser🤗 Litt godt å se egentlig! Veldig spent på når den første sinnsykt dyre gaven dukker opp.. Hver termos koster jo 400 kr, synes det er drøyt mye å ha i adventskalenderen 😅 2-åringen her ønsker seg den termosen fra en onkel til jul, og det synes vi er en fin julegave 🥰 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 1. desember 2022 #11008 Del Skrevet 1. desember 2022 5 hours ago, Hvaialledager said: Ganske imponert over at årets første kalenderluke med Rampenissen ikke var heeelt extravagant. Synes de hadde ordna rimelig istand til guttene jeg, med adventskalendere, kakao og termoser🤗 Litt godt å se egentlig! Veldig spent på når den første sinnsykt dyre gaven dukker opp.. Hva skal små barn med flere kalendere ? Det var vel 3 -4 hver eller noe sånt? Mye sukker + dyre gaver.. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellikpiken Skrevet 1. desember 2022 #11009 Del Skrevet 1. desember 2022 **Marshmallow** skrev (1 time siden): Hva skal små barn med flere kalendere ? Det var vel 3 -4 hver eller noe sånt? Mye sukker + dyre gaver.. Kan jo hende det var kalendere til både de voksne og barna? Det vet vi ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 1. desember 2022 #11010 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Hvaialledager skrev (11 timer siden): Ganske imponert over at årets første kalenderluke med Rampenissen ikke var heeelt extravagant. Synes de hadde ordna rimelig istand til guttene jeg, med adventskalendere, kakao og termoser🤗 Litt godt å se egentlig! Veldig spent på når den første sinnsykt dyre gaven dukker opp.. Sjekk prisen.. x 24. Nei, vent, x 48! Endret 1. desember 2022 av Sushiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. desember 2022 #11011 Del Skrevet 2. desember 2022 HanneSv skrev (11 timer siden): Hver termos koster jo 400 kr, synes det er drøyt mye å ha i adventskalenderen 😅 2-åringen her ønsker seg den termosen fra en onkel til jul, og det synes vi er en fin julegave 🥰 Nei, de koster 299 og er forøvrig ofte på salg, hvor mye man legger i kalenderen er forskjellig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvaialledager Skrevet 2. desember 2022 #11012 Del Skrevet 2. desember 2022 Shias skrev (21 timer siden): Jeg har ikke fulgt henne så mye, men imponert? Jeg fikk sjokk jeg. Var jo flere kalendere i tillegg?! Ja i forhold til tidligere år så var første luka i år imponerende. Men jeg er som skrevet spent på når den første sinnsykt dyre gaven dukker opp. Idag hang det jo klær for til sammen ca 1000kr på vinduet som rampenissen hadde kommet med😅 Syns Rampenissen i barnehagen til min unge er mye koseligere! Idag hadde han nemlig gjemt bamse-vennene sine i kjøleskapet på avdelinga - også har han skrevet i ei bok hver dag hvor han forteller hvorfor han har gjort den rampestreken han har gjort 🤭 Meen.. Uansett: Rampenissen hos J,U&guttene blir nok bare dyrere etterhvert som Desember går tror jeg.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 2. desember 2022 #11013 Del Skrevet 2. desember 2022 Hvaialledager skrev (1 time siden): Ja i forhold til tidligere år så var første luka i år imponerende. Men jeg er som skrevet spent på når den første sinnsykt dyre gaven dukker opp. Idag hang det jo klær for til sammen ca 1000kr på vinduet som rampenissen hadde kommet med😅 Syns Rampenissen i barnehagen til min unge er mye koseligere! Idag hadde han nemlig gjemt bamse-vennene sine i kjøleskapet på avdelinga - også har han skrevet i ei bok hver dag hvor han forteller hvorfor han har gjort den rampestreken han har gjort 🤭 Meen.. Uansett: Rampenissen hos J,U&guttene blir nok bare dyrere etterhvert som Desember går tror jeg.. vi har den samme som barnehagen deres Rampenisseboka, som idag gjemte bamser i kjøleskapet ❤️ Artig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 2. desember 2022 #11014 Del Skrevet 2. desember 2022 Det er bare trist å se at Julianne skal filme alle 24 dagene med rampenisse. Tenk hvor mange tusen som sitter og ser på barna hennes. Og det verste er at barna er uvitende til alt dette. Hva i all verden tenker hun på? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 2. desember 2022 #11015 Del Skrevet 2. desember 2022 Ekstremt trist og egoistisk 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 2. desember 2022 #11016 Del Skrevet 2. desember 2022 Snoker45 skrev (4 timer siden): Det er bare trist å se at Julianne skal filme alle 24 dagene med rampenisse. Tenk hvor mange tusen som sitter og ser på barna hennes. Og det verste er at barna er uvitende til alt dette. Hva i all verden tenker hun på? Hun tenker på det samme som CBE - dette gir klingende mynt i kassa. Og han der flykapteinen i slåbrok….. hva kan en si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. desember 2022 #11017 Del Skrevet 2. desember 2022 Hvaialledager skrev (14 timer siden): Ja i forhold til tidligere år så var første luka i år imponerende. Men jeg er som skrevet spent på når den første sinnsykt dyre gaven dukker opp. Idag hang det jo klær for til sammen ca 1000kr på vinduet som rampenissen hadde kommet med😅 Syns Rampenissen i barnehagen til min unge er mye koseligere! Idag hadde han nemlig gjemt bamse-vennene sine i kjøleskapet på avdelinga - også har han skrevet i ei bok hver dag hvor han forteller hvorfor han har gjort den rampestreken han har gjort 🤭 Meen.. Uansett: Rampenissen hos J,U&guttene blir nok bare dyrere etterhvert som Desember går tror jeg.. Har ei datter som jobber i barnehagen og hun ordner med rampenissen før hun går fra jobb når hun jobber sent. I går hadde rampenissen sølt mel utover hele bordet til barnas store glede❤️ Er jo dette som gleder barna.. ikke klær til 1000 kr. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 3. desember 2022 #11018 Del Skrevet 3. desember 2022 I dag kom iPhonen , som tidligere omtalt her inne. Jeg blir så fascinert over valgene de to tar. Det sier så mye om de som personer. Og hun fronter dette uten skam. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 3. desember 2022 #11019 Del Skrevet 3. desember 2022 Hyachint31 skrev (30 minutter siden): I dag kom iPhonen , som tidligere omtalt her inne. Jeg blir så fascinert over valgene de to tar. Det sier så mye om de som personer. Og hun fronter dette uten skam. Når hver kalendergave koster tusen kroner eller mer * 2 og drysses ut i 24 dager kan man undres hvordan julegavene blir. Synes oppriktig synd på disse to som vel aldri vil lære å glede seg over å få ting de har ønsket seg lenge, eller kanskje spart til. I dag virket det som om sjokolade var mest spennende. Det er også så regissert og grundig dokumentert at det bikker over til en ren parodi på dumskap. Har en familie som minner om pilotparet i nærheten og der er dessverre de små helt ufordragelige. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvaialledager Skrevet 3. desember 2022 #11020 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg klarer helt oppriktig ikke å forstå hvordan de kan rettferdiggjøre å gi en iPhone til en guttunge under 2år….?🥹 Det er en logikk som enten bare J&U har, eller noe resten av oss ikke har lært på livets vei 😫 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå