Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Krutt Tønne

Da har flyfruen fått en forsinket bursdagsgave - caps fra Gucci til ca 3.800kr. For en  utrolig megaharry gjeng. De er i mine øyne latterlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Krutt Tønne skrev:

Da har flyfruen fått en forsinket bursdagsgave - caps fra Gucci til ca 3.800kr. For en  utrolig megaharry gjeng. De er i mine øyne latterlige.

Jeg skjønte ikke hva det var engang jeg, så gikk inn på nytt da jeg leste innlegget ditt😅 Nå ser jeg hva det er ja. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krutt Tønne skrev:

Hva er egentlig galt med å kjøpe dyre ting dersom man har råd til det? Jeg er selv glad i Gucci, syntes ikke nødvendigvis den capsen var det fineste jeg har sett. Men det er min mening, tipper flyfrua liker den. 
Det er såklart tåpelig å kjøpe ting på kreditt man ikke har råd til. Men jeg vil anta mannen har råd til denne, til tross for permittering. Han har jo uansett begrenset seg fra ifjor da hun fikk en Chanel veske. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krutt Tønne
15 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Hva er egentlig galt med å kjøpe dyre ting dersom man har råd til det? Jeg er selv glad i Gucci, syntes ikke nødvendigvis den capsen var det fineste jeg har sett. Men det er min mening, tipper flyfrua liker den. 
Det er såklart tåpelig å kjøpe ting på kreditt man ikke har råd til. Men jeg vil anta mannen har råd til denne, til tross for permittering. Han har jo uansett begrenset seg fra ifjor da hun fikk en Chanel veske. 

Jeg synes det er harry, så enkelt er det. Jeg synes Gucci er lite fint, og det ser i mine øyne småtåpelig ut når et par  kommer med fire kofferter og alle vesker i det merket. Men for all del, det er opp til hver enkelt hva man vil omgi seg med - noen omgir seg med ting fordi tingen er solid og pen å se på, noen omgir seg med ting for å bli sett. Hvordan man betaler, om man bruker kreditt eller ikke er meg revnende likegyldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Tannbein skrev:

Ja det er merkelig beskjæring, skikkelig nybegynnerbilder. Både hodet og beina hennes er kuttet rett av 😳 Slik holdt Caroline Berg Eriksen på i sin spede start for 9 år siden liksom... De har ikke panikk selv om Ulrik er permittert hvert fall, når blogginnholdet som vises frem er så amatørmessig og halvhjertet.

Jeg synes ofte ikke bildene fotografen hennes har tatt er så fine, heller. Disse siste fra båten, for eksempel. Dette av henne og Ulrik med en hund på vei ut av hvert sitt bildehjørne ser jo ut som noe jeg kunne ha tatt. Og nei, det er ikke ment som selvskryt. Tvert imot. Synes ikke de bildene du nevner er verre enn de fra båten. 

Hvis hun faktisk betaler en fotograf for å ta bilder til bloggen, synes jeg hun bør stille høyere krav til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Krutt Tønne skrev:

Jeg synes det er harry, så enkelt er det. Jeg synes Gucci er lite fint, og det ser i mine øyne småtåpelig ut når et par  kommer med fire kofferter og alle vesker i det merket. Men for all del, det er opp til hver enkelt hva man vil omgi seg med - noen omgir seg med ting fordi tingen er solid og pen å se på, noen omgir seg med ting for å bli sett. Hvordan man betaler, om man bruker kreditt eller ikke er meg revnende likegyldig. 

Du har såklart lov til å ha din egen mening. Jeg syntes det er finere med dyrere klær og tilbehør så man slipper ha på seg samme fæle jakke fra Cubus eller HM som resten av byen. 
Gucci som alle andre designere har ting som er fine, og ting som ser mindre fint ut. Men å kalle alt harry blir jo veldig feil. Tviler på at du har sett alt feks Gucci har å by på 😉

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krutt Tønne
3 timer siden, Ostepooopp skrev:

Du har såklart lov til å ha din egen mening. Jeg syntes det er finere med dyrere klær og tilbehør så man slipper ha på seg samme fæle jakke fra Cubus eller HM som resten av byen. 
Gucci som alle andre designere har ting som er fine, og ting som ser mindre fint ut. Men å kalle alt harry blir jo veldig feil. Tviler på at du har sett alt feks Gucci har å by på 😉

Jeg har selvsagt ikke sett en brøkdel av det Gucci har, hvorfor skulle jeg det? Jeg synes som sagt det er lite fint, og klærne til Pilotfruen er vel gjerne av billigere kvalitet som Nelly ol, så jeg vet ikke helt hvor du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Krutt Tønne skrev:

Jeg har selvsagt ikke sett en brøkdel av det Gucci har, hvorfor skulle jeg det? Jeg synes som sagt det er lite fint, og klærne til Pilotfruen er vel gjerne av billigere kvalitet som Nelly ol, så jeg vet ikke helt hvor du vil.

Du sier at Gucci er Harry og lite fint, uten at du egentlig vet hva du snakker om. Det er poenget mitt. 
Pilotfrue uttalte av Cubus er favorittbutikken, så annet enn litt tilbehør her og der er klærne hennes stort sett billige plagg laget av småbarn. 
Var capsen hun fikk fin? Ikke i mine øyne. Men Harry var den ikke. Cowboylaila o.l. er Harry. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn Gucci-caps er noe superstjerner får sponset og går med én gang offentlig, for at brødhuer som Pilotfrue skal få lyst på en og springe til nærmeste Gucci retailer og kjøpe den.

Og jo, det ER harry å gå med Gucci-caps.

Endret av Flisespikker
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krutt Tønne

Jeg er ikke blind, og  jeg har da virkelig sett såpass med Gucci på enkelte at jeg sånn noenlunde vet hva det går i. Det er så utrolig lite stilfullt.

Men for all del, kle deg i det du liker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hennes venninne i nabolaget også har bestilt seg en Gucci-caps, ref kommentar på IG-bildet.

Tenk for et syn når de begge to går tur i nabolaget med lik Gucci-caps.  

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Capsen i seg selv ser grei nok ut. Men en caps til den prisen er å kaste penger ut vinduet. Tenk å sløse slik med penger..! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
15 timer siden, Flisespikker skrev:

En sånn Gucci-caps er noe superstjerner får sponset og går med én gang offentlig, for at brødhuer som Pilotfrue skal få lyst på en og springe til nærmeste Gucci retailer og kjøpe den.

Og jo, det ER harry å gå med Gucci-caps.

Jeg syns det er bra med dyre merkeprodukter, fordi da tar man mye bedre vare på dem og forbruker mye mindre i lengden. Jeg tenker flott at hun har Gucci-caps, og syns det er langt kjipere når hun reklamerer for digre lass med barneproduserte klær i dårlig kvalitet fra Nelly.com. 

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tannbein

... Men hvor LURT det er å kjøpe svindyr Gucci-caps når man er permittert og selskapet man i utgangspunktet jobber for har en særdeles utrygg fremtid, DET er en helt annen ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tannbein skrev:

Jeg syns det er bra med dyre merkeprodukter, fordi da tar man mye bedre vare på dem og forbruker mye mindre i lengden. Jeg tenker flott at hun har Gucci-caps, og syns det er langt kjipere når hun reklamerer for digre lass med barneproduserte klær i dårlig kvalitet fra Nelly.com. 

Enig! Jeg forstår at klær er en del av jobben til disse bloggerne, men å kjøpe masseprodusert billig tøy laget av barn er virkelig ikke bra. Isabel Raad er vel verst her, hun kjøper lass med klær hver uke. 
Jeg kjøper også en del klær, sikkert mer enn mange. Men jeg holder meg til dyrere plagg og høyere kvalitet slik at de holder i årevis. Og man skulle jo tro en del av bloggerne har råd til å kjøpe hakket dyrere plagg. Heller 5 kvalitetsplagg enn 15 som rakner bare man ser på de..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
2 timer siden, Ostepooopp skrev:

Enig! Jeg forstår at klær er en del av jobben til disse bloggerne, men å kjøpe masseprodusert billig tøy laget av barn er virkelig ikke bra. Isabel Raad er vel verst her, hun kjøper lass med klær hver uke. 
Jeg kjøper også en del klær, sikkert mer enn mange. Men jeg holder meg til dyrere plagg og høyere kvalitet slik at de holder i årevis. Og man skulle jo tro en del av bloggerne har råd til å kjøpe hakket dyrere plagg. Heller 5 kvalitetsplagg enn 15 som rakner bare man ser på de..

Det handler ikke om at de ikke har råd til det, men at det er billigkjeder og nettbutikker som gir muligheter for annonselenker som genererer inntekter. 

Dessuten sier det seg selv at jo billigere produkter jo flere har råd til å trykke seg inn og kjøpe. Stort volum gir store inntekter. 

De dyre merkevarene ønsker ikke å bli allemannseie. Det er nettopp eksklusiviteten og det faktum at det er dyrt som gjør dem attraktive i utgangspunktet. 

Det er altså ikke «rart» at de «kjøper» billige produkter. Det er en forretningsstrategi basert på hvordan de kan tjene mest mulig penger i sine virksomheter. En genser fra Nelly til 199,- vil gi enormt mange flere klikk på annonselenkene enn en genser til 5999,- fra et luksusmerke (om de hadde tilbudt slike lenker). 

Det har altså ikke noe med hva bloggeren har råd til å kjøpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CecilieX skrev:

Det handler ikke om at de ikke har råd til det, men at det er billigkjeder og nettbutikker som gir muligheter for annonselenker som genererer inntekter. 

Dessuten sier det seg selv at jo billigere produkter jo flere har råd til å trykke seg inn og kjøpe. Stort volum gir store inntekter. 

De dyre merkevarene ønsker ikke å bli allemannseie. Det er nettopp eksklusiviteten og det faktum at det er dyrt som gjør dem attraktive i utgangspunktet. 

Det er altså ikke «rart» at de «kjøper» billige produkter. Det er en forretningsstrategi basert på hvordan de kan tjene mest mulig penger i sine virksomheter. En genser fra Nelly til 199,- vil gi enormt mange flere klikk på annonselenkene enn en genser til 5999,- fra et luksusmerke (om de hadde tilbudt slike lenker). 

Det har altså ikke noe med hva bloggeren har råd til å kjøpe. 

Nå finnes det faktisk en mellomting mellom Gucci/Chanel og Cubus/Bikbok/HM.. Selv på nelly.com får man klær av litt mer ordentlige merker (Malene Birger, By Malina, CK, Ralph Lauren, Tiger of sweden osv).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...