marthes Skrevet 29. april 2020 #9401 Del Skrevet 29. april 2020 2 timer siden, Tannbein skrev: Ja den så sykt digg ut! De trenger definitivt faste spalter og bedre bilder i den bloggen, matretter kan jo absolutt være en mulighet. Det er jo katastrofe at Julianne er så lat som hun er. Det siste blogginnlegget fra Julianne er kun bilder klippet inn fra Nelly.com pluss annonselenker..... Mannen din er permittert fra jobb, dere er tre hjemmeværende voksne med ett barn og dette er ditt bidrag liksom 😳😳 Jeg skal absolutt prøve den oppskriften iallefall og likte faktisk godt hvordan innlegget var bygget opp og, enkelt og greit fortalt liksom! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 29. april 2020 #9402 Del Skrevet 29. april 2020 (endret) Det oser mer kvalitet av Ulriks sporadiske gjesteinnlegg enn det Julianne mekker sammen i løpet av en hel uke. Kan en ny karriere som matskribent friste, Ulrik? 👏🏻👍🏻 Lekre og delikate bilder og ellers utrolig fine innlegg i løpet av årene. Likte svarene på spørsmål angående hans yrke som pilot. Han kunne til og med berolige engstelige personer med flyskrekk gjennom gode forklaringer på hva som skjer i løpet av en flytur. #dagensros Endret 29. april 2020 av Jordbærogfløte 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deltapiken Skrevet 29. april 2020 #9403 Del Skrevet 29. april 2020 Jeg tok en tlf i dag til foreningen til frisører, og det jeg ble anbefalt var å varsle fhi om brudd på regler. Det er ikke riktig som jeg fikk mld om fra salongen at de kan bare sprite mobilen. Den er fyfy og en slik innrapportering er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 30. april 2020 #9404 Del Skrevet 30. april 2020 11 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Det oser mer kvalitet av Ulriks sporadiske gjesteinnlegg enn det Julianne mekker sammen i løpet av en hel uke. Kan en ny karriere som matskribent friste, Ulrik? 👏🏻👍🏻 Lekre og delikate bilder og ellers utrolig fine innlegg i løpet av årene. Likte svarene på spørsmål angående hans yrke som pilot. Han kunne til og med berolige engstelige personer med flyskrekk gjennom gode forklaringer på hva som skjer i løpet av en flytur. #dagensros Jeg liker spesielt godt at han ikke har hjerte-emoji mellom hver eneste ingrediens. Jeg føler at jeg leser bloggen til en 14-åring hver gang jeg leser matoppskriftene til Caroline Berg Eriksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 30. april 2020 #9405 Del Skrevet 30. april 2020 44 minutter siden, Tannbein skrev: Jeg liker spesielt godt at han ikke har hjerte-emoji mellom hver eneste ingrediens. Jeg føler at jeg leser bloggen til en 14-åring hver gang jeg leser matoppskriftene til Caroline Berg Eriksen. Helt enig 😂❤️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 1. mai 2020 #9406 Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) Tror hun har bommet med å inngå samarbeid med annonsøren hun har skrevet innlegg om i dag.. Jenter fra 12 år og oppover er neppe i målgruppa som har råd til å kjøpe et møbel til flere titalls tusen kroner 😂. Og det skrives «norgessommer» med to s’er forresten ☺️. Endret 1. mai 2020 av Jordbærogfløte 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 2. mai 2020 #9407 Del Skrevet 2. mai 2020 9 hours ago, Jordbærogfløte said: Tror hun har bommet med å inngå samarbeid med annonsøren hun har skrevet innlegg om i dag.. Jenter fra 12 år og oppover er neppe i målgruppa som har råd til å kjøpe et møbel til flere titalls tusen kroner 😂. Og det skrives «norgessommer» med to s’er forresten ☺️. Nå tror jeg ikke jenter 12 er i målgruppa til Pilotfrue heller... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 2. mai 2020 #9408 Del Skrevet 2. mai 2020 (endret) 56 minutter siden, Pikeliten skrev: Nå tror jeg ikke jenter 12 er i målgruppa til Pilotfrue heller... Det var satt litt på spissen.. Det er nok ikke unge under 18 år som er i målgruppen til Julianne, men jeg tror det er de som begynner å lese såkalte »rosablogger». Drømmen om glitter, stort hus, paljetter og et problemfritt liv. ☺️ Nå skal det sies at Julianne vært raus med å dele den utfordrende veien til å bli mor, hvordan kroppen kan se ut under svangerskapet og etter en fødsel. -I tillegg til sine ærlige og ufiltrert meninger om stort og smått. Det er bra, synes jeg. Endret 2. mai 2020 av Jordbærogfløte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 2. mai 2020 #9409 Del Skrevet 2. mai 2020 9 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Det var satt litt på spissen.. Det er nok ikke unge under 18 år som er i målgruppen til Julianne, men jeg tror det er de som begynner å lese såkalte »rosablogger». Drømmen om glitter, stort hus, paljetter og et problemfritt liv. ☺️ Nå skal det sies at Julianne vært raus med å dele den utfordrende veien til å bli mor, hvordan kroppen kan se ut under svangerskapet og etter en fødsel. -I tillegg til sine ærlige og ufiltrert meninger om stort og smått. Det er bra, synes jeg. Jeg var nok den perfekte leser. Voksen med god inntekt. Jeg fulgte henne i ivf perioden og likte åpenheten. Men kvaliteten på innleggene og hyppigheten ble for dårlig. Så jeg sluttet å lese bloggen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 2. mai 2020 #9410 Del Skrevet 2. mai 2020 3 timer siden, Pippio skrev: Jeg var nok den perfekte leser. Voksen med god inntekt. Jeg fulgte henne i ivf perioden og likte åpenheten. Men kvaliteten på innleggene og hyppigheten ble for dårlig. Så jeg sluttet å lese bloggen. Ja, jeg er enig i at kvaliteten og hyppigheten på innleggene er elendig. Nå er det bare pengene som betyr noe for henne får jeg følelsen av.. Det virker som om livsstilen hennes skal ose av dyre vaner og luksus. Borte er det såre og personlige som hun delte med leserne tidligere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 5. mai 2020 #9411 Del Skrevet 5. mai 2020 Noen må snart fortelle fruen og Ulrik at Louis Vuitton er en liten smule tacky. Hva med noe litt mer classy og ikke prangende logoer all over? Trist når den eneste måten å "hevde" seg på er å tro at du er rik og flashe på den måten. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjerpings Skrevet 7. mai 2020 #9412 Del Skrevet 7. mai 2020 På 5.5.2020 den 8.13, Krutthøna skrev: Noen må snart fortelle fruen og Ulrik at Louis Vuitton er en liten smule tacky. Hva med noe litt mer classy og ikke prangende logoer all over? Trist når den eneste måten å "hevde" seg på er å tro at du er rik og flashe på den måten. For guds skyld, ikke oppmuntre dem til å hive ut Louis Vuitton og kjøpe nytt. De forbruker mer enn de burde fra før. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 7. mai 2020 #9413 Del Skrevet 7. mai 2020 Pilotfruen legger ut på Instagram at lykke kan ikke kjøpes for penger - men man kan kjøpe seg en båt😏 «Sunne» verdier i forhold til penger😒 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttinutta Skrevet 8. mai 2020 #9414 Del Skrevet 8. mai 2020 På Instagram viser paret i dag at Ulrik må hjemom for å hente utstyr til et blogginnlegg fruen har glemt. Han kjører i over 100 knop (180 km/t!!!) mens han filmer seg selv. Før ferden fortsetter på sparkesykkel opp til huset for å hente et IKEA-nett med louis vuitton-veska oppi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Men seriøst, den vannscooter-kjøringen hvor den ene armen går med til å filme er jo direkte livsfarlig! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deltapiken Skrevet 8. mai 2020 #9415 Del Skrevet 8. mai 2020 (endret) Feil Endret 8. mai 2020 av Deltapiken Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 11. mai 2020 #9416 Del Skrevet 11. mai 2020 Ikke særlig god markedsføring av de klærne hun viser idag. Skikkelig krøllete, og med en stor gul flekk på den hvite blusen. Merkelig beskjæring av bildene også. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 11. mai 2020 #9417 Del Skrevet 11. mai 2020 Kan ikke si sexleketøyet var noe bedre🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostepooopp Skrevet 12. mai 2020 #9418 Del Skrevet 12. mai 2020 14 timer siden, Lopploella skrev: Ikke særlig god markedsføring av de klærne hun viser idag. Skikkelig krøllete, og med en stor gul flekk på den hvite blusen. Merkelig beskjæring av bildene også. Tydelig at her skal det dras inn annonsekroner, men med minst mulig innsats. Som du sier, flekkete og krøllete klær. Om jeg skal selge ett plagg på finn tar jeg meg iallefall bryet med å stryke det før jeg tar bilder dersom det er veldig krøllete. Syntes Forøvrig hun har begynt å kle seg nokså, ehm, stygt, i det siste. Hun har vel aldri vært noen motedronning, men allikevel. Ellers er det interessant at mannen ikke kan kjøpe en billige dritt toalettmappe (eller hva han kalte det) til 700,- når kona utnevner Cubus som sin favorittbutikk 😂 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. mai 2020 #9419 Del Skrevet 12. mai 2020 På 8.5.2020 den 23.18, Nuttinutta skrev: På Instagram viser paret i dag at Ulrik må hjemom for å hente utstyr til et blogginnlegg fruen har glemt. Han kjører i over 100 knop (180 km/t!!!) mens han filmer seg selv. Før ferden fortsetter på sparkesykkel opp til huset for å hente et IKEA-nett med louis vuitton-veska oppi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Men seriøst, den vannscooter-kjøringen hvor den ene armen går med til å filme er jo direkte livsfarlig! Nei, han kjører ikke i over 100 knop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 12. mai 2020 #9420 Del Skrevet 12. mai 2020 19 timer siden, Lopploella skrev: Ikke særlig god markedsføring av de klærne hun viser idag. Skikkelig krøllete, og med en stor gul flekk på den hvite blusen. Merkelig beskjæring av bildene også. Ja det er merkelig beskjæring, skikkelig nybegynnerbilder. Både hodet og beina hennes er kuttet rett av 😳 Slik holdt Caroline Berg Eriksen på i sin spede start for 9 år siden liksom... De har ikke panikk selv om Ulrik er permittert hvert fall, når blogginnholdet som vises frem er så amatørmessig og halvhjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå