Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, H@nna30 skrev:

Er ikke uenig med deg her. Synes hun kunne tatt seg en lang pause. Men kanskje hun prøver å blidgjøre enkelte som ønsker livstegn uansett hva?

Ja, jeg har vært innom den tanken. Det er jo mange som er nysgjerrige og klikker seg inn, og da føler hun kanskje at hun må komme med noe (av interesse).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viktig å melke barnet lenge og godt! Skal bygges opp mot ett høydepunkt av ett eller annet jeg egentlig ikke vil vite noe om... og ikke kommer til å klikke meg inn på. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Ultiva skrev:

Dette blir for dumt. Noen små avsnitt - og "fortsettelse følger". Strategien er tydeligvis å poste 3--400 ord annenhver dag de neste 2-3 ukene for så å kose seg med en månedslønn på nærmere 100 000 kroner. Disse små bruddstykkene av en fortelling gjør bare at man som leser mister tråden og føler seg lurt.

Hun kan ta seg 100 % fri i stedet for 95 % fri, og heller poste noe av en viss kvalitet ved en senere anledning.

Kos deg med baby Julianne, og slutt med å kaste brødsmuler til leserne dine.

🙌🏻

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er interessert i å lese fødselshistorien, kan man jo bare vente noen uker med å klikke seg inn til alt ligger ute... Da gir man ihvertfall bare ett klikk  :opplyser:

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette blir faktisk for dumt. Vent heller noen uker og skriv et ordentlig innlegg. Da blir det ingen klikk fra meg på en stund. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Diamant skrev:

Hvis man er interessert i å lese fødselshistorien, kan man jo bare vente noen uker med å klikke seg inn til alt ligger ute... Da gir man ihvertfall bare ett klikk  :opplyser:

Også skriver der sikkert «og avslutningen ser dere på bloggerne» Hehe 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen gikk natt til 20,vannavgang og rier startet som i filmene.

Del 2 slutt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2018 den 14.09, Inocybe skrev:

Enig. Det er ikke mammapoliti å bry seg om sikring i båt, bil og lignende. Alle barna mine har vært med i båten fra de var bittesmå (bortsett fra den som ble født på vinteren) og det går helt fint men man bør virkelig tenke på sikkerhet. Jeg har flere ganger vært vitne til hvor fort ulykker skjer og uten vest er resultatet katastrofalt. 

Så sant! Forbanna naive folk som kaller oss som bryr oss om slik for mammapoliti 🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2018 den 10.09, Hummingbird2 skrev:

Nei, da måtte du vasket klærne dine sjæl Julianne! For en enorm oppgave! Godt dere har masse hjelp når dere kun er to voksne og et spedbarn som sover 22 av 24 timer...! 🤦🏼‍♀️

Om min gutt hadde sovet 22/24 timet i døgnet hadde jeg vært glad.

ikke alle gjør det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2018 den 14.09, Inocybe skrev:

Enig. Det er ikke mammapoliti å bry seg om sikring i båt, bil og lignende. Alle barna mine har vært med i båten fra de var bittesmå (bortsett fra den som ble født på vinteren) og det går helt fint men man bør virkelig tenke på sikkerhet. Jeg har flere ganger vært vitne til hvor fort ulykker skjer og uten vest er resultatet katastrofalt. 

Er helt enig i at en skal bry seg og at det er livsviktig å sikre barn riktig. Men her i denne tråden gikk jo folk bananas av en to sekunders film snutt av en TOM bilstol i en båt. 😅 Dét er hvertfall et faktum. 

Pilotparet må ha fått det med seg, og opplyste i innlegg at lillegutt hadde på seg vest, men var ikke særlig begeistret. De skulle så undersøke muligheter for å ha flyte»greier» på bilstolen i stedet. Mulig at de fikk ideen herfra, hurra for det i så fall.

Men jeg syns likevel at det tok helt av her i form av antagelser, synsing og sterke meninger 😅

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Christina73 skrev:

Er helt enig i at en skal bry seg og at det er livsviktig å sikre barn riktig. Men her i denne tråden gikk jo folk bananas av en to sekunders film snutt av en TOM bilstol i en båt. 😅 Dét er hvertfall et faktum. 

Pilotparet må ha fått det med seg, og opplyste i innlegg at lillegutt hadde på seg vest, men var ikke særlig begeistret. De skulle så undersøke muligheter for å ha flyte»greier» på bilstolen i stedet. Mulig at de fikk ideen herfra, hurra for det i så fall.

Men jeg syns likevel at det tok helt av her i form av antagelser, synsing og sterke meninger 😅

Ja, det tok virkelig helt av 😂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, marthes skrev:

Også skriver der sikkert «og avslutningen ser dere på bloggerne» Hehe 

Skulle ikke forundre meg...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Aurora** skrev:

Ja, det tok virkelig helt av 😂 

Folk må vel ha noe å gjøre i disse agurktider 😂🥒

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser ikke noe galt i å bruke vaskehjelp når man har penger til det

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nei, ikke sant. Mye bedre at penger blir brukt enn at man sitter på dem.

Så kan man synes det er urettferdig at noen kan ta seg råd til slik luksus mens andre ikke kan, men slik er det jo bare. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun bruker vel ikke penger på det? Er det ikke reklame? (Ja, jeg er klar over at man må skatte av spons) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nei, ingenting galt med vaskehjelp når man er ute i full jobb, men en ung, frisk, hjemmeværende jente/dame klarer vel å vaske litt selv (ihvertfall sine egne klær).

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...