Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fødselhistorie del 1 - hadde med eget dopapir,ble ikke brukt.

Slutt.

OKEI.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fødselshistorie del 1 er på to gniene avsnitt og omhandler kun dagen før fødselen ble igangsatt. Denne kua skal tydeligvis melkes til den er knusktørr.

Endret av Ultiva
  • Liker 31
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor folk må dele fødslene sine med hele Norge.

Skrevet
11 minutter siden, O.G. skrev:

Nei, det forstår ikke jeg heller. Om hvem er interessert i å lese om fødsel til en person en ikke kjenner.

• Liker 11
Skrevet

De har jo hatt besøk av «blogg» fotografen Anette Marie (? Er det ikke det hun heter, hun tidligere bloggeren), så mulig det kommer familie bilder på bloggen når fødselen er «ferdig». 

• Liker 4
Gjest Janus
Skrevet
På 2.7.2018 den 11.05, Rosasko skrev:

Hva er det «egentlig» pilotfrua har som vi andre ikke har?

Et fasade liv? 

Et liv som består av negler,bryn,hår? 

Eller et stort hus, som føles og ser tomt og trist ut? 

Poenget er at hun må få tid til å bli kjent me ungen, uten at hun kritiseres for å ikke blogge, babyen er jo bare noen dager gammel,de fleste har permisjon i 8-12 mnd fra jobb

Skrevet
12 minutter siden, Oppland skrev:

Nei, det forstår ikke jeg heller. Om hvem er interessert i å lese om fødsel til en person en ikke kjenner.

Kan kanskje være blivende førstegangsfødende som er interessert i å lese sånt. Blir en liten avsporing, og jeg forstår at folk fotograferer den nyfødte, men jeg har aldri forstått at folk filmer fødsler. Jeg mener, når setter man seg ned og ser på noe sånt? 

Skrevet

Jeg elsker å lese fødselshistorier. Mulig jeg bare er veldig sær siden jeg er 22 år og barnløs. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
27 minutter siden, Oppland skrev:

Etter at jeg fødte for første gang ble jeg skikkelig interessert i andres fødsler og jeg er det fortsatt. Ser på "Fødeavdelingen" og leser gjerne om andres opplevelser. Når det er sagt (vel... skrevet) så ville ikke jeg delt noe så privat med "hele verden" heller, nei. 

Endret av H@nna30
  • Liker 4
Skrevet

Disse snappet jo live fra gyn.stolen med frua med spredte bein så de er ikke sjenerte men liker å dele det meste. jeg bare håper det ikke kommer bilder fra «oppi der» under fødsel men man vet jo aldri. 

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

1 time siden, Oppland skrev:

Tja, hvorfor melder folk seg på Fødeavdelingen på FEM? Hvorfor produseres det sesonger årlig? Hvorfor sitter folk klistret til TV-skjermen? Jo, for førstegangsfødende ønsker seg erfaringer. Flergangsfødende syns det er spennende i ventetiden. Mødre ønsker å mimre tilbake (og kanskje tenke takk GUD for at det er over). Fødselshistorier på blogg skiller seg ikke så veldig fra Fødeavdelingen. Kanskje noe mindre blod og morkake.

• Liker 12
Skrevet

Noen som vet om Bloggerne var med på fødselen, eller om de var ferdig med opptakene før den tid?

• Liker 2
Skrevet

Det er bedre at hun venter litt med å blogge enn at hun skriver innlegg som det der. Det står jo absolutt ingenting. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Jolanda skrev:

Det er bedre at hun venter litt med å blogge enn at hun skriver innlegg som det der. Det står jo absolutt ingenting. 

Var jo én over her som mente at hun burde bruke energi på å skrive «et par setninger», så gjorde hun vel det. ;)

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, enirt skrev:

Jeg elsker å lese fødselshistorier. Mulig jeg bare er veldig sær siden jeg er 22 år og barnløs. 

Jeg er så gammel at jeg kunne vært din mor, og jeg elsker fødselshistorier. Ser på Fødeavdelingen og lignende, favorittprogrammene mine!! 🙂

Gjest Vitting
Skrevet
1 time siden, Janus skrev:

Poenget er at hun må få tid til å bli kjent me ungen, uten at hun kritiseres for å ikke blogge, babyen er jo bare noen dager gammel,de fleste har permisjon i 8-12 mnd fra jobb

Ser ut som hun bruker mye tid til å bli kjent med babyen gjennom å sitte på sofaen og trykke på telefonen iallefall :) 

Gjest Sjokomilkshake
Skrevet
3 minutter siden, Vitting skrev:

Ser ut som hun bruker mye tid til å bli kjent med babyen gjennom å sitte på sofaen og trykke på telefonen iallefall :) 

For ingen andre med barn sjekker telefonen sin innimellom :P

Skrevet
7 minutter siden, Vitting skrev:

Hjelpes.. babyen sover jo også. Skal man sitte å se på når de sover og ikke koble av litt med feks telefonen i sofaen? 

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, lulus skrev:

Hjelpes.. babyen sover jo også. Skal man sitte å se på når de sover og ikke koble av litt med feks telefonen i sofaen? 

Han ligger jo å spreller på den andre sofaen mens de filmer.

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, Vitting skrev:

Er det så rart da? De har da både venner og familie de kanskje vil oppdatere osv.. Uansett, hva vi med det å gjøre egentlig? Og hun må da ikke sitte å nistirre på babyen hele tiden, eller?

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...