Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Dyr eller ikke dyr i senga, stelleveske til mange tusen eller ikke, jeg bryr meg ikke. Men kjære deg. Ikke gå fra S på stellebordet. Aldri. 

Enig! Det kan ingen si noe i mot på! Viktigere å danse, vise frem eksklusive håndklær i bakgrunnen eller hva de nå enn vil få frem..

Sikkerheten skal og bør komme først uansett. 

Hvis man blir omtalt som mammapoliti på dette så gir jeg fullstendig opp.. 😬

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Enig! Det kan ingen si noe i mot på! Viktigere å danse, vise frem eksklusive håndklær i bakgrunnen eller hva de nå enn vil få frem..

Sikkerheten skal og bør komme først uansett. 

Hvis man blir omtalt som mammapoliti på dette så gir jeg fullstendig opp.. 😬

Altså, spar meg. For alt dere vet så holdt Ulrik i baby og filmet med den andre hånden. Snakk om hysteri. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, TulleJenny skrev:

Altså, spar meg. For alt dere vet så holdt Ulrik i baby og filmet med den andre hånden. Snakk om hysteri. 

Sjukt lange armer på den mannen 😅 Forøvrig ser man Ulrik i dusjen med armene hengende ned, men det kan jo være han har blitt blekksprut når barnet kom. Husker min mor alltid ønsket det..

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Moi04 skrev:

Sjukt lange armer på den mannen 😅 Forøvrig ser man Ulrik i dusjen med armene hengende ned, men det kan jo være han har blitt blekksprut når barnet kom. Husker min mor alltid ønsket det..

🙌🏻

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, TulleJenny skrev:

Hysteri? Da har jeg hørt det også 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Ulrik tolket at de som kommenterte med en viss emoji under hans instainnlegg syntes at han hadde for smale lepper synes jeg kan minne en smule om hysteri 😬.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ALLTID skal ha en hånd på barnet på stellebordet burde disse to ha klart å få med seg. Litt sjokkert.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

At Ulrik tolket at de som kommenterte med en viss emoji under hans instainnlegg syntes at han hadde for smale lepper synes jeg kan minne en smule om hysteri 😬.

Hvilket instainnlegg var dette?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes at det med å holde på de når de ligger på stellebordet er litt hysterisk. De beveger seg jo ikke de første månedene. De har jo et øye med om en helt fersk baby plutselig skulle bevege på seg, noe som er usannsynlig. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elleven skrev:

Jeg husker ikke hvilket det var, men det var en sak i VG om det i april. Kanskje noen andre husker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Rabbenreka skrev:

Jeg personlig synes at det med å holde på de når de ligger på stellebordet er litt hysterisk. De beveger seg jo ikke de første månedene. De har jo et øye med om en helt fersk baby plutselig skulle bevege på seg, noe som er usannsynlig. 

Det er noe av det første man får høre av personalet på sykehuset på barsel. Babyene er jo ikke født akrobater, men tar noen raske steg utviklingsmessig når man minst aner det. Bedre å være føre var..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Elleven skrev:

Sjekk hans instainnlegg 11/9 17 🤗. Ligger en kommentar under med nevnte emoji.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Det er noe av det første man får høre av personalet på sykehuset på barsel. Babyene er jo ikke født akrobater, men tar noen raske steg utviklingsmessig når man minst aner det. Bedre å være føre var..

Sunn fornuft tilsier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Sunn fornuft tilsier det.

Joda, og jeg er i utgangspunktet enig. Men hvilken 1 ukes gamle baby hopper plutselig av stellebordet? Absolutt ingen. Nå kan det jo hende jeg er litt mer "uforsiktig", men ingen av mine unger har noen gang falt av.. Jeg følger jo med selv om hånda mi ikke har ligget oppå de.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rabbenreka skrev:

Joda, og jeg er i utgangspunktet enig. Men hvilken 1 ukes gamle baby hopper plutselig av stellebordet? Absolutt ingen. Nå kan det jo hende jeg er litt mer "uforsiktig", men ingen av mine unger har noen gang falt av.. Jeg følger jo med selv om hånda mi ikke har ligget oppå de.

Holdt du på sånn som flyfrua?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo tross alt en pilot(frue)sønn og da kan det plutselig ta av 😄.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lopploella skrev:

At man ALLTID skal ha en hånd på barnet på stellebordet burde disse to ha klart å få med seg. Litt sjokkert.

Babyen er bare noen dager gammel. Den er ikke istand til hverken å snu seg over på siden eller gjøre en såpass brå bevegelse at en person som står ved stellebordet ikke har full kontroll. Ærlig talt. Om noen uker må de være mer obs, men nå går det der helt greit.

Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

3 minutter siden, O.G. skrev:

Holdt du på sånn som flyfrua?

Hvordan er det hu holder på da? Jeg har kun sett én video hvor hu danser. Jeg har ikke sett noe fælt enda.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...