Gjest birgitte87 Skrevet 28. juni 2018 #4681 Del Skrevet 28. juni 2018 1 time siden, Christina73 skrev: «Speiltvillingene» fikk ei jente i forrige uke,kommet med 2-3 innlegg og bilder etter det. Regner det som «toppblogger» siden hun er stabil på topp 15. Finnes en tråd om henne her, men ikke i nærheten av omtalen som foregår her. Ikke at jeg synes det skulle være det heller... jeg skjønner bare ikke hvorfor noen får så «mye»... Enig. Dei eldste barna til speiltvillingene blir vist mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 28. juni 2018 #4682 Del Skrevet 28. juni 2018 Å snakke om at barn har det verre i Syria og at andre bloggere eksponerer mer, bidrar ikke akkurat til god debatt.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkwitch Skrevet 28. juni 2018 #4683 Del Skrevet 28. juni 2018 Synes denne tråden er gjennomsyret av folk som er over gjennomsnittet pirkete! Og det virker som om hobbyen er å sitte på SoMe og finne NOE å ta J på! Det er ett menneske bak bloggen,uansett om det også er en bedrift. Og helt latterlig hvor opphengt enkelt er i hva slags bilder og videoer som legges ut..På Instagram så flyter det over av bilder av barna til omtrent hver en kjendis i Norge..skulle blitt litt av en jobb om dere skulle vært så sykelig opphengt i hva alle de også legger ut.. Skaff dere nå heller ett brukbart liv enn å irritere dere grønn over reklameinnlegg,ammebilder,stelleveske og gudene vet 🙄 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. juni 2018 #4684 Del Skrevet 28. juni 2018 1 minutt siden, Frkwitch skrev: Synes denne tråden er gjennomsyret av folk som er over gjennomsnittet pirkete! Og det virker som om hobbyen er å sitte på SoMe og finne NOE å ta J på! Det er ett menneske bak bloggen,uansett om det også er en bedrift. Og helt latterlig hvor opphengt enkelt er i hva slags bilder og videoer som legges ut..På Instagram så flyter det over av bilder av barna til omtrent hver en kjendis i Norge..skulle blitt litt av en jobb om dere skulle vært så sykelig opphengt i hva alle de også legger ut.. Skaff dere nå heller ett brukbart liv enn å irritere dere grønn over reklameinnlegg,ammebilder,stelleveske og gudene vet 🙄 Hva med å ta ditt eget tips å slutt å heng deg opp i hva andre mener om dette,hvis det irriterer deg så grenseløst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 28. juni 2018 #4685 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) 4 minutter siden, Frkwitch said: Synes denne tråden er gjennomsyret av folk som er over gjennomsnittet pirkete! Og det virker som om hobbyen er å sitte på SoMe og finne NOE å ta J på! Det er ett menneske bak bloggen,uansett om det også er en bedrift. Og helt latterlig hvor opphengt enkelt er i hva slags bilder og videoer som legges ut..På Instagram så flyter det over av bilder av barna til omtrent hver en kjendis i Norge..skulle blitt litt av en jobb om dere skulle vært så sykelig opphengt i hva alle de også legger ut.. Skaff dere nå heller ett brukbart liv enn å irritere dere grønn over reklameinnlegg,ammebilder,stelleveske og gudene vet 🙄 Rapportert for brukerdebatt. Endret 28. juni 2018 av Speedmaster 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisse Skrevet 28. juni 2018 #4686 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Jeg tenker det er en mellomting her. Vi har det ene ytterpunktet i SoMe hvor barna ikke vises eller omtales så og si i det hele tatt (jeg har forstått at feks Jenny Skavland kan plasseres her), så har vi det andre ytterpunktet hvor barna ER bloggen (feks tenker jeg mamma til michelle kan plasseres her). (PS. Jeg er ikke veldig hard-core-blogger-entusiast , men tror jeg har et lite inntrykk av å klikke meg litt rundt på nett og sosiale medier- rett meg gjerne.) Uansett, jeg tenker at man trenger ikke være Skavland-ytterpunktet for at man ikke skal få kritikk. Jeg tenker det er mye man kan dele av lite sjenerende og privat informasjon relatert til barna og familielivet uten at man går på bekostning av barnas rett til privatliv. som «kjendis» / blogger så har man jo satt seg selv i en situasjon hvor privatlivets fred er litt angrepet. Enten via media/journalister eller fordi man selv har malt seg opp i et hjørne hvor man før har delt så og si alt av sitt eget liv, og når det nå kommer et nytt individ inn i familien så må man revurdere hva man deler og ikke minst hvordan. noe blir ufrivillig delt via media/journalister hvis man virkelig er kjendis (gjelder kanskje kkke bloggerne), og annet blir delt fordi bloggerne ønsker spons og klikk. Barn er butikk, dessverre. Noen utnytter det. personlig tenker jeg at å dele tanker og følelser rundt fødsel, amming, mamma-livet og det nye familielivet er Ok. Jeg synes linjen trekkes litt langt når man bruker barna aktivt som modeller og glamourifiserer alt, viser og skriver om hendelser hvor barnet er lei seg eller har det vanskelig, forteller om hendelser hvor barnet har gjort noe «galt» eller «flaut», karakterer på skolen etc. Dette går på barnet som individ og barnet kan ikke gi samtykke eller forstå nok til å ta en beslutning på konsekvenser dette har i fremtiden, enten personlig psyke eller sosialt. man kan ikke diskutere alt i stykker og lete etter feil som J gjør som nybakt mor bare foe å kunne ha et eller annet å ta henne eller mannen på. (...) Ryddet for persondebatt. Edie, adm. Endret 29. juni 2018 av Edie 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 28. juni 2018 #4687 Del Skrevet 28. juni 2018 12 timer siden, Sisti skrev: Ammetåka er faktisk ikke så veldig relatert til ammingen i seg selv, og menn kan også få denne ammetåka (som jeg foretrekker å kalle babytåka). Hos oss var mannen min verst rammet, han gjorde så mange rare ting den første uka etter fødsel. Enig i at man bør passe på, men feil kan skje, og de kan være ganske tåkete i hodet begge to. ☝🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 28. juni 2018 #4688 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Pilotfruemannen er visstnok på jakt etter taco. Ikke vet jeg hvor det kan fanges, men godt at jaktinstinktet lever i beste velgående 😬. #feedthefamily Endret 28. juni 2018 av Jordbærogfløte 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 28. juni 2018 #4689 Del Skrevet 28. juni 2018 2 minutter siden, Jordbærogfløte said: Pilotfruemannen er visstnok på jakt etter taco. Ikke vet jeg hvor det kan fanges, men godt at jaktinstinktet lever i beste velgående 😬. #feedthefamily Synes den var søt, jeg😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 28. juni 2018 #4690 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) 3 minutter siden, Speedmaster skrev: Synes den var søt, jeg😁 Synes jeg også 🤗. Også er det greit at noen storier er uten merkevareflashing, hunder, båt og grilling. Endret 28. juni 2018 av Jordbærogfløte 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 28. juni 2018 #4691 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) 21 timer siden, Femilie skrev: Å snakke om at barn har det verre i Syria og at andre bloggere eksponerer mer, bidrar ikke akkurat til god debatt.. Jeg sier ikke at andre eksponerer mer el mindre, stiller meg bare undrende til hvorfor noen bloggere blir tatt «hardere» enn andre når de gjør det samme. Edit: ups, fulgte med bilde her. Får det ikke vekk. Fjernet bilde. Edie, adm. Endret 29. juni 2018 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 28. juni 2018 #4692 Del Skrevet 28. juni 2018 Anette Haga, aka nettenestea, har også fått barn og viser både han, etter-fødsel-kropp og har skrevet om fødsel osv. Ser ikke mye kritikk angående dette. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 28. juni 2018 #4693 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Då startar ein eigen tråd om dei bloggarane og diskuterer eksponeringa der. Denne tråden er om Pilotfrue. Endret 28. juni 2018 av decker 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 28. juni 2018 #4694 Del Skrevet 28. juni 2018 Det er jo kjempe positivt for Pilotfrue at bloggen diskuteres flittig. All PR er god PR (med mindre man er fotballfrue). Hun skaper engasjement, det skal hun ha. En del er nok med vilje også. De vet hva som skal til for å provosere. Jeg er litt spent på fortsettelsen. Hvor mye blogging blir det? Hva skal hun skrive om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 28. juni 2018 #4695 Del Skrevet 28. juni 2018 2 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Pilotfruemannen er visstnok på jakt etter taco. Ikke vet jeg hvor det kan fanges, men godt at jaktinstinktet lever i beste velgående 😬. #feedthefamily Nedknappet skjorte til navelen 🤣 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi04 Skrevet 28. juni 2018 #4696 Del Skrevet 28. juni 2018 2 timer siden, Pearl2.0 skrev: Anette Haga, aka nettenestea, har også fått barn og viser både han, etter-fødsel-kropp og har skrevet om fødsel osv. Ser ikke mye kritikk angående dette. Jeg er enig i at nettenestea er ekstrem, da hun alt dager etter fødsel brukte baby som reklameplakat og har så og si utelukkende poster om den nyfødte. Men det ville vært voldsomt merkelig om hun ble en snakkis i denne tråden, uansett hvor mye hun eksponerer, da tråden heter pilotfrue og ikke nettenestea. det er ingenting i veien for å opprette en tråd om henne på kvinneguiden. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 29. juni 2018 #4697 Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) Nå kommer det vel snart et innlegg siden hun ligger på 2. plass å blogg.no sin liste... Endret 29. juni 2018 av Diamant20 skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 29. juni 2018 #4698 Del Skrevet 29. juni 2018 14 timer siden, birgitte87 skrev: Enig. Dei eldste barna til speiltvillingene blir vist mye! Jepp, det har de blitt gjort siden de ble født. Ingen klager på henne. Rart det der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 29. juni 2018 #4699 Del Skrevet 29. juni 2018 17 timer siden, J.. skrev: Jeg følger ikke med på alle bloggerne,så hvem andre har født ca nå? Speiltvillingene fødte vel +/- en dag. Flere bilder a babyen på bloggen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 29. juni 2018 #4700 Del Skrevet 29. juni 2018 Dyr eller ikke dyr i senga, stelleveske til mange tusen eller ikke, jeg bryr meg ikke. Men kjære deg. Ikke gå fra S på stellebordet. Aldri. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå