Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Sisti
8 hours ago, Speedmaster said:

Mannen hennes ammer da ikke?

Han bør kunne passe på merkingen mens hun er omtåket med melkingen. 

Ammetåka er faktisk ikke så veldig relatert til ammingen i seg selv, og menn kan også få denne ammetåka (som jeg foretrekker å kalle babytåka). Hos oss var mannen min verst rammet, han gjorde så mange rare ting den første uka etter fødsel. :ler:

Enig i at man bør passe på, men feil kan skje, og de kan være ganske tåkete i hodet begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på når det første innlegget fra pilotfrue kommer, sjekker jo blogg.no hele tiden. 

Hilsen en som er veldig nysgjerrig på hvordan det gikk:jepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Diamant20 skrev:

Lurer på når det første innlegget fra pilotfrue kommer, sjekker jo blogg.no hele tiden. 

Hilsen en som er veldig nysgjerrig på hvordan det gikk:jepp:

Ett innlegg om fødsel blir vel definsjonen på utlevering for barnet da, men..

Endret av J..
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2018 den 11.00, elisaday skrev:

Du får mer bakterier i deg av å kline med et annet menneske enn du får i deg hvis en hund slikker deg i trynet. 

hmmm den var ureflektert....du synes det er helt ok å få dritt i munn/ansiktet?noen liker det ja... men

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2018 den 11.00, elisaday skrev:

Du får mer bakterier i deg av å kline med et annet menneske enn du får i deg hvis en hund slikker deg i trynet. 

Jeg pleier ikke å slikke meg i rumpa og spise avføring😳

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting
14 minutter siden, terrasuave skrev:

hmmm den var ureflektert....du synes det er helt ok å få dritt i munn/ansiktet?noen liker det ja... men

Her skyter du deg selv i foten, i og med at du er ekstremt ureflektert i din post. Å bli slikket i ansiktet av en hund er ikke "å få dritt i munn/ansiktet", å ha en hund i sofa/seng er ikke "å få dritt i munn/ansiktet". Bakterier er ikke "å få dritt i munn". Revurder ditt forhold til naturen og dyr, tenker jeg...

Akkurat nå, BLOMSTERKVAST skrev:

Har du sett hvordan det er på en bondegård, du vet der hvor maten din lages? Visste du at melet du spiser en gang ble sprayet med avføring? At det ligger bakterier fra avføring på hver en overflate du tar på i offentligheten? Og at du rolig kan få i deg avføring uten at det fører til noe som helst annet enn en evt. endring i bakteriefloraen din? Det KAN også gi deg ecoli, eller andre sykdommer, men da har du enten uflaks eller nedsatt immunforsvar. Forsåvidt er vel oddsen stor for sistnevnte for dere begge to, siden dere virker livredde for litt bakterier.

Endret av Vitting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Og allikevel er det mer bakterier i en menneskemunn enn I en hundemunn. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elisaday skrev:

Og allikevel er det mer bakterier i en menneskemunn enn I en hundemunn. 

E coli? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfruetråden har en egen evne til å spore av: alt fra bunader, sikring av hund til bakterieflora diskuteres her. 

Les Pilotfruetråden: bli smartere.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrue var flink til å la vare å vise S på story, men hun viste stellevesken og ikke bare litt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diamant20 skrev:

Pilotfrue var flink til å la vare å vise S på story, men hun viste stellevesken og ikke bare litt

Han dukker vel opp når interessen dabber av og de trenger flere klikk igjen..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, J.. skrev:

Ett innlegg om fødsel blir vel definsjonen på utlevering for barnet da, men..

Æ nei. Om Pilotfrue forteller om din opplevelse av en fødsel har det ingenting med utlevering av et barn å gjøre. Skal ikke hun få dele hvordan hun opplevde fødselen uten at folk her skal henge seg opp i det synes jeg de skal reise til Syria og oppleve hva som faktisk ER skadelig for verden. https://tv.nrk.no/program/KOID25001217/city-of-ghosts SUPER dokumentar 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Æ nei. Om Pilotfrue forteller om din opplevelse av en fødsel har det ingenting med utlevering av et barn å gjøre. Skal ikke hun få dele hvordan hun opplevde fødselen uten at folk her skal henge seg opp i det synes jeg de skal reise til Syria og oppleve hva som faktisk ER skadelig for verden. https://tv.nrk.no/program/KOID25001217/city-of-ghosts SUPER dokumentar 

Jo,det synes jeg.

Hva du mener er din sak.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg er enig jeg. Syns denne tråden er ufin. Og det er merkelig hvordan noen toppbloggere( som har født omtrent samtidig som Julianne OG vist ammebilder!) omtrent er «fredet» i motsetning til J som faktisk gjør det mange håpet, nemlig tar seg inn etter fødsel og blir kjent med lillegutt i ro og fred. Jeg er absolutt for merking av reklame og skjerming av barn, men her er det litt «heksejakt». 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TøffeSnåkus skrev:

For en merkelig sammenligning.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Christina73 skrev:

Jeg er enig jeg. Syns denne tråden er ufin. Og det er merkelig hvordan noen toppbloggere( som har født omtrent samtidig som Julianne OG vist ammebilder!) omtrent er «fredet» i motsetning til J som faktisk gjør det mange håpet, nemlig tar seg inn etter fødsel og blir kjent med lillegutt i ro og fred. Jeg er absolutt for merking av reklame og skjerming av barn, men her er det litt «heksejakt». 

Jeg følger ikke med på alle bloggerne,så hvem andre har født ca nå?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt direkte sint dersom min mann hadde tatt bilder av meg når eg amma for å legge dette ut på nettet. Dette er ein privat stund mellom mor og barn.

Skjerming av barn på sosialemedier er virkelig ikkje kun å skjule ansiktet!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, J.. skrev:

Jeg følger ikke med på alle bloggerne,så hvem andre har født ca nå?

«Speiltvillingene» fikk ei jente i forrige uke,kommet med 2-3 innlegg og bilder etter det. Regner det som «toppblogger» siden hun er stabil på topp 15. Finnes en tråd om henne her, men ikke i nærheten av omtalen som foregår her. Ikke at jeg synes det skulle være det heller... jeg skjønner bare ikke hvorfor noen får så «mye»... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Christina73 skrev:

«Speiltvillingene» fikk ei jente i forrige uke,kommet med 2-3 innlegg og bilder etter det. Regner det som «toppblogger» siden hun er stabil på topp 15. Finnes en tråd om henne her, men ikke i nærheten av omtalen som foregår her. Ikke at jeg synes det skulle være det heller... jeg skjønner bare ikke hvorfor noen får så «mye»... 

Jeg for min del har aldri hørt om dette menneske så jeg er heller ikke aktiv i den tråden.

Når jeg uttaler noe om en blogger,feks eksponering av barn,gjelder det faktisk alle bloggere som gjør det samme,selv om jeg ikke følger de.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...