Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
49 minutter siden, Viking-girl skrev:

Til og med når han er på jobb i Norwegian! Det blir endel selfier fra både cockpit *snip*

Det der..  skremmer meg sanseløst! Mest fordi jeg har flyskrekk, med det siste jeg trenger å vite er at piloten prioriterer å ta selfier i cockpiten hvor han tross alt skal sitte i en "clean zone" å gå igjennom sjekklister og protokoller før takeoff og etter landing. 

Forhåpentligvis er dette enten i transit eller når autopiloten gjør sitt.

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er forbausa over at det i 2018 framleis er folk som trur at ein vert homofil (eller veik eller unormal eller kva ein no trur) av å leika med oppkonstruerte kjønnstypiske leiker. 

Men sånn generelt trur eg at Pilotfrue sin blogg er ein av dei mest meiningslause og kjedelege bloggane eg har lese. Kven er interesserte i livet til ei hemmafru frå øvre middelklasse som ikkje gjer ein døyt anna enn å verta sponsa frå topp til tå?  I tillegg til ein blogg heilt utan substans, kjem ho med enkelte utsagn som syner at refleksjon og tankar utover si eiga litle boble er fråverande. Det har jo fløyma over av frue-bloggar, som om det å vera nokon si frue er nok til å verta toppbloggar. Den originale frua hadde i alle fall noko å koma med då ho begynte, sjølv om ho har vandra litt på villspor etterkvart. 

• Liker 29
Skrevet

Enda noen møbler som er sponset i det siste innlegget så er trenings utstyret også sponset er hun virkelig så blakk etter kjøpt hus til mange millioner?

Skrevet
7 minutter siden, Elevbruker skrev:

Enda noen møbler som er sponset i det siste innlegget så er trenings utstyret også sponset er hun virkelig så blakk etter kjøpt hus til mange millioner?

Er det noen bloggere som ikke blir sponset av noe til hus eller seg selv?

• Liker 1
Skrevet

Den rabatten på 5% er så latterlig dårlig at hun burde være flau. Har hun ikke klart å få en bedre deal enn det liksom?

• Liker 16
Skrevet

Føler hun driver å leter og googler etter sponsorer som kan sponse møbler/klær til henne slik hun slipper å betale ut av egen lomme.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, terteskjell skrev:

Er det noen bloggere som ikke blir sponset av noe til hus eller seg selv?

Nei si det du.

• Liker 1
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Elevbruker skrev:

Dette er jo selve essensen i å være en kommersiell livsstilsblogger. Man får sponset alt fra botox via løshår til madrasser, for så å påvirke leserne sine til å kjøpe det selv. De er en reklamekatalog, eller eventuelt så kan du kalle det virkelighetens Truman Show (med de mindreårige i rollen som Truman selv).

Hva angår parets mindreårige så vil disse få rikelig med metroseksuell påvirkning fra sin far som både giftet seg i tights, tar selfier i cockpiten, går tur med veskehunder og som fyller leppene med restylane. Julianne bør virkelig ikke være redd for at en Babyborn-dukke vil gjøre noe "utslag" hvert fall.

Endret av Ultiva
  • Liker 36
Skrevet

Tok og sendte pm til henne på facebook siden til ukens spørsmål hva hun og ulrik syns om pride month, og hva de syntes om homofile. Får nå se om hun svarer på det til neste uke spørsmåls uke.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Er folk egentlig overrasket over at Julianne har slike holdninger? Hun har jo uttalt at hun gir beng i menneskerettigheter, og stemmer FRP. Skulle tro hun var født på 50 tallet. 

La oss bare håpe de ikke får avkom som er kjønnsinkongurent. Når man har et så bastant og gammeldags syn på hva barna får leke med, ville det vært veldig uheldig.

Endret av Hummingbird2
  • Liker 21
Skrevet
55 minutter siden, Elevbruker skrev:

Eller bare gjerrig. Hvorfor gidde å betale for ting selv når hun kan få det meste sponset? Lider hvertfall ingen nød, om hun skulle være blakk.. Bloggere får jo alt sponset. Klær, vipper, reiser, Botox, hår, barneutstyr, negler osv. De er nok bra bortskjemte. 

• Liker 5
Gjest CecilieX
Skrevet

Det er påfallende hvordan bloggere ikke viser frem huset sitt før «det er helt ferdig». Det vanlige er jo at man vil vise frem og er stolt. 

Men i dag slo det meg at dette må handle om spons og annonsører. De må vente på avtaler, vente på produkter og på kampanjestart. Et hvert rom i huset er jo et potensielt inntektsbringende prosjekt. 

«Jeg gleder meg sånn til å vise frem» er jo bare tull. Hadde det vært sant så hadde de jo bare postet bilder umiddelbart. 

Sånn interiørmessig er det jo mer spennende å følge en prosess enn å få hele det gjennomsponsede ferdige rommet presentert. Det er jo slik man bygger et personlig hjem der ikke alt er fra samme leverandør. Eller vent, i en reklamekatalog er jo alt fra samme leverandør. 

Gjest Pernice
Skrevet

Flere bloggere er på fotoshoot for TV2 serien «bloggerne». Har fulgt med litt på flyfruas og andre bloggeres mystory på Snapchat - bare jeg som legger merke til at Julianne og Ulrik virker «utenfor» og at de kun holder seg til hverandre?

Pilotfrue har lagt ut video av Anne Brith, men ser ikke henne på noen av de andre bloggernes mystory

Skrevet

5 % rabatt på treningsutstyr fra et firma jeg aldri har hørt om? Give me a break 🤣. Skogsjogging frister mer.. 

• Liker 17
Skrevet
5 timer siden, Elevbruker skrev:

Føler hun driver å leter og googler etter sponsorer som kan sponse møbler/klær til henne slik hun slipper å betale ut av egen lomme.

Samme ser jeg.

Skrevet (endret)
45 minutter siden, Jordbærogfløte said:

5 % rabatt på treningsutstyr fra et firma jeg aldri har hørt om? Give me a break 🤣. Skogsjogging frister mer.. 

Ikke for å være blogger-gjerrig, men 5%? Rabatt er rabatt men 5% er jo nesten ingenting. Jeg lurer på hvor mye avslag hun fikk selv, eventuelt hvor mye hun tjener på samarbeidet. La et apparat til 19000 i handlekurven. Sparer 950 med rabattkoden (skrev "fotballfrue" ved en feil, den funket ikke gitt), får opp utregnet frakt på 1199 🤔

Måtte klikke meg inn på bloggen for å se gutte/jenteleker-uttalelsen med egne øyne.

G R Ø S S

Endret av honoluluu
Dårlig i matte
  • Liker 17
Skrevet
58 minutter siden, honoluluu skrev:

Ikke for å være blogger-gjerrig, men 5%? Rabatt er rabatt men 5% er jo nesten ingenting. Jeg lurer på hvor mye avslag hun fikk selv, eventuelt hvor mye hun tjener på samarbeidet. La et apparat til 19000 i handlekurven. Sparer 950 med rabattkoden (skrev "fotballfrue" ved en feil, den funket ikke gitt), får opp utregnet frakt på 1199 🤔

Måtte klikke meg inn på bloggen for å se gutte/jenteleker-uttalelsen med egne øyne.

G R Ø S S

Ja, huff! 

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for persondebatt, latterliggjøring og avsporinger.

Edie, mod.

Skrevet
På 24.5.2018 den 15.28, Gulleplutt skrev:

Andre folks økonomi og forhold er vel egentlig en privatsak. 

Enig. Synes det er smålig å diskutere andres økonomi

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...