Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 minutter siden, Nussepus skrev:

Haha. Og hun som sier hun aldri leser om seg selv på nettet😂😂

Funny 🙊

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke SE også et samarbeid med LuxusHair og sin egen kolleksjon?

• Liker 4
Skrevet

Har de kjøpt en elektrisk babyvugge? Når man ikke har tid til å vugge sin egen baby har man det sannelig travelt gitt...

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, Pås skrev:

Har de kjøpt en elektrisk babyvugge? Når man ikke har tid til å vugge sin egen baby har man det sannelig travelt gitt...

Er jo mange som kjøper både vugge og vippestol som disser,så.. hvorfor ikke.

Selv synes jeg vugge (i tilegg til vanlig seng) er en av tingene man uansett oppdager er helt overflødig.

• Liker 4
Skrevet
På 3.6.2018 den 17.53, xx girl xx skrev:

Litt naiv er nok alle. Jeg har selv måtte bite i meg ting jeg sa før jeg fikk barn. Men de står så hardnakket på noen ting. Og har en ovenfra og ned holdning. 

Når jeg fikk nummer 1 så bestemte jeg meg for en ting å samme rådet gir jeg til andre som skal ha sitt første barn " ikke hør på alle andre folk sine råd om hva som er bra å ikke bra... Gjør det som er best for deg og din familie. Jeg holdt på å bli gal av at jeg ikke fikk til noe av det alle så var best..

• Liker 5
Skrevet
21 timer siden, Pås skrev:

Jeg har fått en kolikkbaby som gråter konstant med mindre hun bæres, vugges eller spiser. Elektrisk babyvugge betyr at jeg får mulighet til å spise eller å gjøre nødvendige ting som å betale regninger osv. 

Jada, har bæresele, og er masse med babyen min, men vuggen har vært en livredning for oss 

• Liker 26
Gjest Ms. Daisy
Skrevet
21 timer siden, Pås skrev:

Ser virkelig ikke problemet med det. Hadde jammen kjøpt det selv om de hadde hatt det da mine var små.

Skrevet

Om man kjøper en elektrisk, så betyr ikke det at man ikke har tid til å vugge baby, men at man kan slippe å vugge baby hele natten. Min sovnet ikke om jeg ikke vugget han.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Det er jo greit å fylle opp huset med sponsete varer man kanskje ikke får bruk for...

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Gjest The ceiling lamp
Skrevet
På 5.6.2018 den 14.58, Inocybe skrev:

Hvis pengene går til den som opprinnelige hadde håret er det vel greit nok, men det gjør det neppe. 

Enig. Det hadde vært interessant å sett hvilken vei pengene tok.

Skrevet
48 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Enig. Det hadde vært interessant å sett hvilken vei pengene tok.

Så tror jeg du bare skal gå inn på bloggen hennes..

• Liker 2
Gjest The ceiling lamp
Skrevet
31 minutter siden, Moi04 skrev:

Ser den. På sikt hadde hun kanskje tjent mer på en rettferdig fordeling. Hun framstår som mer og mer egoistisk og kynisk etter som tiden går. Det hun sa om Dubai oppsumerer vel egentlig det meste. 

Skrevet
2 timer siden, Moi04 skrev:

Flirings.

Skrevet

Bare meg som har på følelsen etter hun har født og fått ungen at hun kommer til å skrive innlegg der hun tok seg fri fra å være mamma får å fikse på diverse ting og at hun har en "nanny" som tar seg av barnet. Det greit å ha fri men føler hun kommer til å bentytte den barnefrien mye for å fikse på alt hun ikke liker etter født. Kall meg slem om du vil men det høres ut som hun ikke vil være så mye med barnet som vanlige mødre vil.  Hun må liksom se fin ut osv å ha LV og Chanel å alle de merkene til henne selv. Hun kommer bare av bortskjemt egentlig.

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Elevbruker skrev:

Bare meg som har på følelsen etter hun har født og fått ungen at hun kommer til å skrive innlegg der hun tok seg fri fra å være mamma får å fikse på diverse ting og at hun har en "nanny" som tar seg av barnet. Det greit å ha fri men føler hun kommer til å bentytte den barnefrien mye for å fikse på alt hun ikke liker etter født. Kall meg slem om du vil men det høres ut som hun ikke vil være så mye med barnet som vanlige mødre vil.  Hun må liksom se fin ut osv å ha LV og Chanel å alle de merkene til henne selv. Hun kommer bare av bortskjemt egentlig.

Det er dette jeg antar er meget mulig at Kylie og Khloe har gjort. Begge ungene ser eldre ut enn de fødselsdatoene de har gått ut med, og kroppene, ansiktene er fiksa på. It takes a village... 

• Liker 11
Gjest Lilleprinsesse
Skrevet (endret)

Hun har jo snappet i dag, så tror ikke hun har født enda. Men det ser sannelig ut til at hun har begynt å få strekkmerker på magen. Ulrik la ut magebildet av Julianne med synlige strekkmerker på magen😬 lurer på om hun blir å fikse på dette etter fødsel.. (jeg har ingenting i mot strekkmerker. Syns det er en vakker ting. Men siden hun har skrevet at «det er jo bare å fikse på det man er missfornøyd med»)

Endret av Lilleprinsesse
Skrevet
1 time siden, Viking-girl skrev:

Det er dette jeg antar er meget mulig at Kylie og Khloe har gjort. Begge ungene ser eldre ut enn de fødselsdatoene de har gått ut med, og kroppene, ansiktene er fiksa på. It takes a village... 

Hva mener du Kylie og Khloe har gjort? Fikk ikke helt taket på det :) forklar gjerne.

Skrevet
4 timer siden, Vinglass skrev:

Hva mener du Kylie og Khloe har gjort? Fikk ikke helt taket på det :) forklar gjerne.

Har du sett Kylie i det siste eller?

Hva har hun IKKE gjort,foråsidetsånn.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...