Jordbærogfløte Skrevet 8. mai 2018 #3861 Skrevet 8. mai 2018 (endret) 8 minutter siden, Citronella skrev: Både Pilotfrue og mannen er så kjedelige. De virker mest opptatt av fasade og jeg lurer på om de har noen samtaler seg i mellom som handler om det som er større enn de selv? Leser de bøker for eksempel? Er de interessert i politikk og samfunn? Det meste handler om fasade virker det som. Hun nevnte i et innlegg at de ikke hadde en bokhylle. Den eneste boken de eier er kanskje hennes egen. I forhold til politikk opplyste hun om at hun stemte FrP. Og med hensyn til samfunn sa hun bla at hun ikke var så opptatt av hvordan leveforholdene er i Dubai så lenge de kan nyte oppholdet der. Endret 8. mai 2018 av Jordbærogfløte 23
Gjest Dorey Skrevet 8. mai 2018 #3862 Skrevet 8. mai 2018 Jeg leste boken i dag (jobber på bibliotek), og det var kjedelige greier. Ikke noe nytt utover det som har stått på bloggen, dårlig språk og pinlige plattheter
Elevbruker Skrevet 8. mai 2018 #3863 Skrevet 8. mai 2018 45 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Det meste handler om fasade virker det som. Hun nevnte i et innlegg at de ikke hadde en bokhylle. Den eneste boken de eier er kanskje hennes egen. I forhold til politikk opplyste hun om at hun stemte FrP. Og med hensyn til samfunn sa hun bla at hun ikke var så opptatt av hvordan leveforholdene er i Dubai så lenge de kan nyte oppholdet der. Ikke alle så liker å lese bøker , liker det selv ikke. 1
Milio Skrevet 8. mai 2018 #3864 Skrevet 8. mai 2018 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Det meste handler om fasade virker det som. Hun nevnte i et innlegg at de ikke hadde en bokhylle. Den eneste boken de eier er kanskje hennes egen. I forhold til politikk opplyste hun om at hun stemte FrP. Og med hensyn til samfunn sa hun bla at hun ikke var så opptatt av hvordan leveforholdene er i Dubai så lenge de kan nyte oppholdet der. Kjenner flere oppegående og beleste mennesker som ikke eier bokhylle og som stemmer FRP.. 7
Jordbærogfløte Skrevet 8. mai 2018 #3865 Skrevet 8. mai 2018 3 minutter siden, Milio skrev: Kjenner flere oppegående og beleste mennesker som ikke eier bokhylle og som stemmer FRP.. OK 10
Jordbærogfløte Skrevet 8. mai 2018 #3866 Skrevet 8. mai 2018 28 minutter siden, Elevbruker skrev: Ikke alle så liker å lese bøker , liker det selv ikke. Greit det.
Milio Skrevet 8. mai 2018 #3867 Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev: OK Syns det var en veldig ovenfra og ned-holdning. Enig i at Dubai-kommentaren hennes ikke var av de heldigste, men å hevde at folk ikke evner å bry seg om større ting fordi de ikke eier bokhylle og stemmer Frp blir for dumt. 14
Jordbærogfløte Skrevet 8. mai 2018 #3868 Skrevet 8. mai 2018 (endret) 1 minutt siden, Milio skrev: Syns det var en veldig ovenfra og ned-holdning. Enig i at Dubai-kommentaren hennes ikke var av de heldigste, men å hevde at folk ikke evner å bry seg om større ting fordi de ikke eier bokhylle og stemmer Frp blir for dumt. Deg om det. Jeg opplyste bare om hva hun har skrevet. . Endret 8. mai 2018 av Jordbærogfløte 4
Milio Skrevet 8. mai 2018 #3869 Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev: Deg om det Så folk kan ikke være oppegående med mindre de eier bokhylle og stemmer noe annet enn FRP i dine øyne, altså? 5
Jordbærogfløte Skrevet 8. mai 2018 #3870 Skrevet 8. mai 2018 (endret) 1 minutt siden, Milio skrev: Så folk kan ikke være oppegående med mindre de eier bokhylle og stemmer noe annet enn FRP i dine øyne, altså? Har vel ikke sagt noe om det?. . Endret 8. mai 2018 av Jordbærogfløte 1
Milio Skrevet 8. mai 2018 #3871 Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev: Har vel ikke sagt noe om det?. . Det er jo indirekte det du sier. "Deg om det". 4
Jordbærogfløte Skrevet 8. mai 2018 #3872 Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, Milio skrev: Det er jo indirekte det du sier. "Deg om det". Javel?
Milio Skrevet 8. mai 2018 #3873 Skrevet 8. mai 2018 5 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Javel? Ser du går inn i ettertid å endrer kommentarer. 5
Jordbærogfløte Skrevet 8. mai 2018 #3874 Skrevet 8. mai 2018 Nå synes jeg det blir litt vel mye tolkning her.. La oss ikke spore av fullstendig. 1
Jordbærogfløte Skrevet 8. mai 2018 #3875 Skrevet 8. mai 2018 (endret) 17 timer siden, Milio skrev: Ser du går inn i ettertid å endrer kommentarer. Jeg endret den før jeg så at du siterte meg. Det må vel få være lov. Av og til går det for fort i svingene. Hvis man i tillegg skal tolkes på det ene og det andre er det lett for at tråden sporer av. Endret 9. mai 2018 av Jordbærogfløte 2
Elevbruker Skrevet 9. mai 2018 #3876 Skrevet 9. mai 2018 Så kjekt at bestevennen hennes også er gravid så koselig for henne! :D 4
Jordbærogfløte Skrevet 9. mai 2018 #3877 Skrevet 9. mai 2018 50 minutter siden, Elevbruker skrev: Så kjekt at bestevennen hennes også er gravid så koselig for henne! :D Ja, det var koselig for dem begge :-) 2
Jordbærogfløte Skrevet 10. mai 2018 #3878 Skrevet 10. mai 2018 Fruas lookalike er med i semifinalen som danseren til Rybak 😃 1
yabbadoo Skrevet 11. mai 2018 #3879 Skrevet 11. mai 2018 Lurer sånn på hva som skjedde med den sengen de kjøpte før hun var gravid jeg. Den skal de tydeligvis ikke bruke... 1
Jordbærogfløte Skrevet 11. mai 2018 #3880 Skrevet 11. mai 2018 13 minutter siden, yabbadoo skrev: Lurer sånn på hva som skjedde med den sengen de kjøpte før hun var gravid jeg. Den skal de tydeligvis ikke bruke... Alt som blir sponset går rett inn i huset.. Bruk og kast i lange baner. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå