arnoyb Skrevet 8. oktober 2017 #1721 Skrevet 8. oktober 2017 12 minutter siden, Stinkerbell skrev: Dere presterer å bli irriterte på Pilotfruens vegne, fordi vi fortsatt "maser" om dette, og påstår at hundene er sikret. Dere har kanskje forstått nå, etter det som er lagt frem her, at hundene slett ikke er sikret? Og at Pilotfruen promoterer et produkt på feil premisser? Som blogger har man et stort ansvar, og dette er feilinformasjon. Det er helt utrolig at hun tør! Håper hun tar til vett og fjerner blogginnlegget etter å ha sett hva bruk av disse "sikkerhetsproduktente" kan føre til. Hvorfor siterer du meg? Jeg har da aldri nevnt at d var riktig slik hun har hundene.
Stinkerbell Skrevet 8. oktober 2017 #1722 Skrevet 8. oktober 2017 (endret) 2 minutter siden, arnoyb skrev: Hvorfor siterer du meg? Jeg har da aldri nevnt at d var riktig slik hun har hundene. Da feiltolket jeg deg utifra dette: Skrevet i går, 12:59 På 7.10.2017 den 12.53, adiaz skrev: Det må du gjerne legge ut dokumentasjon på, siden statens vegvesen sier at du skal sikre med bur eller egnet sele. De er sikret. Helt rett. Å de fleste hunde forsikringer sier at så lenge du bruker seler med metallspenner ikke plast, så er det helt innafor. For meg ser det ut som du mener at det er helt rett at de er sikret med egnet utstyr. Endret 8. oktober 2017 av Stinkerbell 3
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 8. oktober 2017 #1723 Skrevet 8. oktober 2017 Var det ingen av dere som la merke til snappen (my story) pilotfrue i natt? Hun skrev: GRAVID - på et bilde av et bord med et tlf deksel på. Også etterpå etterfulgt med er helt likt bilde men hun skrev: ??? det ble lagt ut ved 3-4 tiden i natt. Er hun gravid? Eller var det kanskje bare alkoholen som kikket inn? Flaut.
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 8. oktober 2017 #1725 Skrevet 8. oktober 2017 2 minutter siden, Sjokoladepiken skrev: Og disse snapene er slettet nå? Ja. De ble slettet. Men de ble ikke slettet før mange timer etterpå. Ble vel sletta når hun la seg eller når hun stod opp.
Gjest Gia_ Skrevet 8. oktober 2017 #1726 Skrevet 8. oktober 2017 Såvidt jeg kan se er blogginnlegget om sikringen av hund i bil slettet? 😄 thumbs up 👍🏼
gjest91 Skrevet 8. oktober 2017 #1727 Skrevet 8. oktober 2017 1 time siden, Gia_ skrev: Såvidt jeg kan se er blogginnlegget om sikringen av hund i bil slettet? 😄 thumbs up 👍🏼 Nei, Gud forby at pilot-tøsen skal ta selvkritikk for noe og innrømme feil. Der i gården sletter man ikke villedende informasjon og reklame; http://pilotfrue.blogg.no/1495279260_vrt_beste_kjp_p_ebay.html 😐 5
Gjest Gia_ Skrevet 8. oktober 2017 #1728 Skrevet 8. oktober 2017 (endret) 5 minutter siden, gjest91 skrev: Nei, Gud forby at pilot-tøsen skal ta selvkritikk for noe og innrømme feil. Der i gården sletter man ikke villedende informasjon og reklame; http://pilotfrue.blogg.no/1495279260_vrt_beste_kjp_p_ebay.html 😐 Åja, det var så gammelt innlegg ja.. leser ikke bloggen, fant bare linken her og trykka meg innpå igår. Bladde meg ned til begynnelsen av august, såååe. Da er det thumbs down 👎🏼 Meldingen jeg sendte henne er forresten åpnet for flere timer siden, null svar. Endret 8. oktober 2017 av Gia_
gjest91 Skrevet 8. oktober 2017 #1729 Skrevet 8. oktober 2017 La forresten merke til at hun under turen til Måløy forrige uke (?) skrev, ang hundene, at "vi har sikret de så godt vi kan" og viste til tøykurvene som slenger over nakkestøtten. Hun har da nok av penger til å kunne stoppe et hvilket som helst sted på veien og kjøpe godkjente bur til begge to, men om hun har lyst er en annen sak. 10
gjest91 Skrevet 8. oktober 2017 #1730 Skrevet 8. oktober 2017 (endret) 3 minutter siden, Gia_ skrev: Meldingen jeg sendte henne er forresten åpnet for flere timer siden, null svar. Opplevde akkurat det samme selv, to ganger til og med, via PM.. Hun åpner og overser konsekvent. Det viser jo bare at hun dessverre er dum som en kake 🤤 Endret 8. oktober 2017 av gjest91 14
LizbethOsnes Skrevet 8. oktober 2017 #1731 Skrevet 8. oktober 2017 52 minutter siden, gjest91 skrev: Opplevde akkurat det samme selv, to ganger til og med, via PM.. Hun åpner og overser konsekvent. Det viser jo bare at hun dessverre er dum som en kake 🤤 Er hun dum fordi hun velger å ikke svare på alle meldinger som tikker inn? Jeg har aldri følt meg spesielt lite intelligent, men det spørs om jeg må revurdere det, altså. Jeg svarer vel på rundt regnet 50% av meldingene jeg får. 6
Fantastica Skrevet 8. oktober 2017 #1732 Skrevet 8. oktober 2017 23 minutter siden, LizbethOsnes skrev: Er hun dum fordi hun velger å ikke svare på alle meldinger som tikker inn? Jeg har aldri følt meg spesielt lite intelligent, men det spørs om jeg må revurdere det, altså. Jeg svarer vel på rundt regnet 50% av meldingene jeg får. Eller så svarer du på de første og ignorerer de andre... *djupt såra og vonbroten* 1
gjest91 Skrevet 8. oktober 2017 #1733 Skrevet 8. oktober 2017 4 timer siden, LizbethOsnes skrev: Er hun dum fordi hun velger å ikke svare på alle meldinger som tikker inn? Jeg har aldri følt meg spesielt lite intelligent, men det spørs om jeg må revurdere det, altså. Jeg svarer vel på rundt regnet 50% av meldingene jeg får. Ehh... les litt nøyere neste gang så slipper du spørre så dumt. Hun er dum fordi hun ikke SIKRER dyrene sine ! 14
arnoyb Skrevet 9. oktober 2017 #1734 Skrevet 9. oktober 2017 18 timer siden, Stinkerbell skrev: Da feiltolket jeg deg utifra dette: Skrevet i går, 12:59 På 7.10.2017 den 12.53, adiaz skrev: Det må du gjerne legge ut dokumentasjon på, siden statens vegvesen sier at du skal sikre med bur eller egnet sele. De er sikret. Helt rett. Å de fleste hunde forsikringer sier at så lenge du bruker seler med metallspenner ikke plast, så er det helt innafor. For meg ser det ut som du mener at det er helt rett at de er sikret med egnet utstyr. Ja okey kan se den. Jeg aner ikke hvordan hun sikrer dem. Regna med hun brukte festet for sikkerhetsselene i bilen, noe annet var helt utenkelig for meg. Sikring i sikkerhetssele eller låsen til sikkerhetsselen er godkjent så lenge spennene ikke er av plast. Feste i nakkestøtter eller lignende kan jeg ikke skjønne at noen vurderer engang! 3
Gjest Aqua Skrevet 9. oktober 2017 #1735 Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Ulrik har begynt å fakturere fruen for tiden han bruker på å ta bilder av henne.. Men fra spøk til alvor så kan jeg faktisk forstå det. Samtidig må jo dette være veldig i grenseland, i forhold til at han fakturerer vs at han ansettes og så blir lønnet (for de som ikke er kjent med dette så påvirker det blant annet skatt. Mulig At Julianne Nygård AS skulle betalt arbeidsgiveravgift av dette, for eksempel). edit: skrivefeil Endret 9. oktober 2017 av Aqua
Gjest Gia_ Skrevet 9. oktober 2017 #1736 Skrevet 9. oktober 2017 5 timer siden, arnoyb skrev: Sikring i sikkerhetssele eller låsen til sikkerhetsselen er godkjent så lenge spennene ikke er av plast. Godkjent ja, trygt for hunden nei. Hundens sele kan lett ryke, hunden kan bli kastet og få sleng, og om den er riktig uheldig så treffer hundens rygg/nakke setekanten og brekker rygg/nakke 🙄 se videoen jeg postet over. Direkte dumskap at folk som har plass nok i bilen velger å bruke kinavræl eller bilbelte istedenfor noe som er trygt for både hund og eier.
arnoyb Skrevet 9. oktober 2017 #1737 Skrevet 9. oktober 2017 5 minutter siden, Gia_ skrev: Godkjent ja, trygt for hunden nei. Hundens sele kan lett ryke, hunden kan bli kastet og få sleng, og om den er riktig uheldig så treffer hundens rygg/nakke setekanten og brekker rygg/nakke 🙄 se videoen jeg postet over. Direkte dumskap at folk som har plass nok i bilen velger å bruke kinavræl eller bilbelte istedenfor noe som er trygt for både hund og eier. Nei du der er mange seler som ikke ryker. Har du med sele uten spenner er dette helt flott. Finnes kollisjonstest på dette så sjekk det. Du kan jo også se på alle bur folk bruker i bil, bare halvparten er godkjente. Noen av de mest solgte gjør bare at hunden blir trykt flat/spidda i buret. Folk undersøker sjeldent dette. Men dette er jo bare ei teit avsporing, det er ikke tvil om at fruens oppbevaring i bil ikke er godkjent. 3
Rosalie Skrevet 9. oktober 2017 #1738 Skrevet 9. oktober 2017 ADAC test av seler for hund (2013): http://centerforpetsafety.org/wp-content/uploads/2013/07/2013_cps_harness_study_summary_final.pdf 1
Gjest adiaz Skrevet 9. oktober 2017 #1739 Skrevet 9. oktober 2017 På 8.10.2017 den 16.35, Lilleprinsesse skrev: Var det ingen av dere som la merke til snappen (my story) pilotfrue i natt? Hun skrev: GRAVID - på et bilde av et bord med et tlf deksel på. Også etterpå etterfulgt med er helt likt bilde men hun skrev: ??? det ble lagt ut ved 3-4 tiden i natt. Er hun gravid? Eller var det kanskje bare alkoholen som kikket inn? Flaut. 3 timer siden, Aqua skrev: Ulrik har begynt å fakturere fruen for tiden han bruker på å ta bilder av henne.. Men fra spøk til alvor så kan jeg faktisk forstå det. Samtidig må jo dette være veldig i grenseland, i forhold til at han fakturerer vs at han ansettes og så blir lønnet (for de som ikke er kjent med dette så påvirker det blant annet skatt. Mulig At Julianne Nygård AS skulle betalt arbeidsgiveravgift av dette, for eksempel). edit: skrivefeil Dere kan bare glemme å prøve å få samtalen inn på noe annet enn hundesikring den nærmeste tiden i denne tråden. Men dere skal ha for forsøket 👏🏻😂
Nussepus Skrevet 9. oktober 2017 #1740 Skrevet 9. oktober 2017 Fikk ihvertfall vist frem Louis Vuitton posen på snap i dag da👍🏻 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå