_Malene Skrevet 5. september 2017 #1581 Skrevet 5. september 2017 17 timer siden, Viking-girl skrev: Syns ikke Ulrik ser så fryktelig gammel ut som dere skal ha det til. Han har vært åpen om hårtransplantasjon, botox og at han tar vare på hud og kropp. Syns han ser bra ut. At Julianne har lagt på seg 5 kg i forbindelse med prøvingen har jeg ikke lagt merke til i det hele tatt. Og hvorfor hadde det vært "bedre for henne å tatt en jobb mens de holder på"?? Tipper det er slitsomt nok med hormoner og prøving, venting og skuffelser gang på gang. Prøv å gi dem litt slækk. Jeg trodde, i likhet med endel andre, at han var 45- ish. 7
Gjest Kaktuspotte Skrevet 5. september 2017 #1582 Skrevet 5. september 2017 Jeg synes Ulrik er en fin fyr å se til, men jeg har mistet sansen for dem begge. De vil være så utrolig mye mer enn de er.
opprørsk Skrevet 5. september 2017 #1583 Skrevet 5. september 2017 22 hours ago, Jordbærogfløte said: Jeg synes det er så trist å se opp se til Kardashian-søstrene.. Hun ville gjerne spist middag med dem. Hun kunne velge mellom levende eller døde. Herregud, for en hjernedød gjeng (Kardashianene ja). Middag med dem ville vært intet mindre enn tortur. 8
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2017 #1584 Skrevet 5. september 2017 Jo, men det er The Kardashians slike kvinner som ikke er interessert i annet enn å lunsje og bruke penger ser opp til og vil treffe.
smalls Skrevet 5. september 2017 #1585 Skrevet 5. september 2017 37 minutter siden, opprørsk skrev: Herregud, for en hjernedød gjeng (Kardashianene ja). Middag med dem ville vært intet mindre enn tortur. De hadde vel bare snakket om botox, sminke, hårprodukter, penger, selfies og slike 6
Alcudia Skrevet 6. september 2017 #1586 Skrevet 6. september 2017 Det å sminke seg masse, ha plastiske operasjoner og mye penger betyr absolutt ikke at man ikke er intelligente mennesker med andre interesser. Det er så sjukt gammeldags å uttale seg sånn der. Jenter er virkelig jenter verst 3
Gjest O.G. Skrevet 6. september 2017 #1587 Skrevet 6. september 2017 1 time siden, Alcudia skrev: Det å sminke seg masse, ha plastiske operasjoner og mye penger betyr absolutt ikke at man ikke er intelligente mennesker med andre interesser. Det er så sjukt gammeldags å uttale seg sånn der. Jenter er virkelig jenter verst Hvilke andre interesser fremmer disse kvinnene da?
miagunda Skrevet 6. september 2017 #1588 Skrevet 6. september 2017 19 minutter siden, O.G. skrev: Hvilke andre interesser fremmer disse kvinnene da? Interessant spørsmål. 6
smalls Skrevet 6. september 2017 #1589 Skrevet 6. september 2017 37 minutter siden, O.G. skrev: Hvilke andre interesser fremmer disse kvinnene da? Samme lurer jeg på. 8
Jolanda Skrevet 7. september 2017 #1590 Skrevet 7. september 2017 Hun skriver: "Hva med litt videreutdanning, eller kanskje snarere utdanning? - Jeg kommer nok aldri til å sette meg på skolebenken igjen. Det er jo ingenting annet jeg ønsker å gjøre enn å skrive, og det er jeg mer enn nok kvalifisert til etter journalistutdanning på NKF og etter å ha levd kun av skrivingen i tre år." Seriøst? Innleggene hennes er mer eller mindre alltid korte og med veldig lite dybde. Man trenger ikke journalistutdanning for å snekre sammen de innleggene der, det kunne jeg også ha gjort. Og å si at hun har levd av skrivingen? Hun har levd av bloggen ja, men jeg synes vel skrivingen er å ta litt hardt i. 21
JessicaL Skrevet 7. september 2017 #1591 Skrevet 7. september 2017 23 minutes ago, Jolanda said: Hun skriver: "Hva med litt videreutdanning, eller kanskje snarere utdanning? - Jeg kommer nok aldri til å sette meg på skolebenken igjen. Det er jo ingenting annet jeg ønsker å gjøre enn å skrive, og det er jeg mer enn nok kvalifisert til etter journalistutdanning på NKF og etter å ha levd kun av skrivingen i tre år." Seriøst? Innleggene hennes er mer eller mindre alltid korte og med veldig lite dybde. Man trenger ikke journalistutdanning for å snekre sammen de innleggene der, det kunne jeg også ha gjort. Og å si at hun har levd av skrivingen? Hun har levd av bloggen ja, men jeg synes vel skrivingen er å ta litt hardt i. Det hun lever av er å selge privatlivet sitt. 25
Gjest Kaktuspotte Skrevet 7. september 2017 #1592 Skrevet 7. september 2017 Hen virker grunn, synes jeg
Rosalie Skrevet 7. september 2017 #1593 Skrevet 7. september 2017 Altså. Journalister med mastergrad innen faget, og erfaring som journalist i studentaviser og ferievikariater i etablert presse, sliter med å få seg relevant jobb. Mange livnærer seg som freelansere med andre typer jobb ved siden av for å få det til å gå rundt, og de mer heldige går fra korttidsengasjement til korttidsengasjement. Å tro at fagskoleutdanning pluss erfaring som blogger skal gi deg journalistjobb er i beste fall naivt... 14
Gjest O.G. Skrevet 7. september 2017 #1594 Skrevet 7. september 2017 Blir nok hjemmehjelp av henne til slutt.
Pæddan Skrevet 7. september 2017 #1595 Skrevet 7. september 2017 19 minutter siden, O.G. skrev: Blir nok hjemmehjelp av henne til slutt. Hallo???? Hun vaske? Nei nei, det skjer ikke. Da ber hun polskidama si om å gjøre jobben for seg 7
filifjonka Skrevet 7. september 2017 #1596 Skrevet 7. september 2017 2 hours ago, Kaktuspotte said: Hen virker grunn, synes jeg Grunnlegende grunn, enkel... 3
Gjest O.G. Skrevet 7. september 2017 #1597 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, Pæddan skrev: Hallo???? Hun vaske? Nei nei, det skjer ikke. Da ber hun polskidama si om å gjøre jobben for seg Du, jeg kødda.
Gjest xx girl xx Skrevet 11. september 2017 #1598 Skrevet 11. september 2017 På 7.9.2017 den 15.42, Rosalie skrev: Altså. Journalister med mastergrad innen faget, og erfaring som journalist i studentaviser og ferievikariater i etablert presse, sliter med å få seg relevant jobb. Mange livnærer seg som freelansere med andre typer jobb ved siden av for å få det til å gå rundt, og de mer heldige går fra korttidsengasjement til korttidsengasjement. Å tro at fagskoleutdanning pluss erfaring som blogger skal gi deg journalistjobb er i beste fall naivt... Jeg tenker hun kan få jobb i et motemagasin. Hun har tross alt et kjent navn.
Gjest O.G. Skrevet 11. september 2017 #1599 Skrevet 11. september 2017 7 timer siden, xx girl xx skrev: Jeg tenker hun kan få jobb i et motemagasin. Hun har tross alt et kjent navn. Hvilke da? De legges jo alle ned.
Nussepus Skrevet 13. september 2017 #1600 Skrevet 13. september 2017 På 24.8.2017 den 1.04, Ponnijenta skrev: Selve prøvingen? Tja. Det at hun deler og letter på sløret om en prosess mange ikke vet så mye om? Mer eller mindre, ja. Jeg ser hvordan det hun skriver om har en verdi for andre, selv om hun også tjener penger på det i samme slengen. Legg godviljen til i et sekund og la være å dømme henne for måten hun takler nederlaget på. Hva hun må gjøre for å føle seg bedre, om bare for en liten stund, syns jeg i alle fall selv at jeg ikke har noen rett til å kommentere på. Men må alle vite så mye om prøverør da? Det finnes jo tusenvis av artikler å lese hvis man er interessert. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå