ingeniørfrue Skrevet 3. september 2017 #1521 Skrevet 3. september 2017 41 minutter siden, venus_ skrev: Er det fjernet nå? Nei, det er der enda! 1
spagbol Skrevet 3. september 2017 #1522 Skrevet 3. september 2017 Jeg hadde vært rimelig sur hvis mannen min oppførte seg sånn på Snapchat. Velig kleint for en godt voksen mann å holde på sånn. 12
Milio Skrevet 3. september 2017 #1523 Skrevet 3. september 2017 Nå er det veldig mye unødvendig som diskuteres her inne. Dere må ha noen flotte personligheter selv. 1
Gjest O.G. Skrevet 3. september 2017 #1524 Skrevet 3. september 2017 11 minutter siden, Milio skrev: Nå er det veldig mye unødvendig som diskuteres her inne. Dere må ha noen flotte personligheter selv. Nei, vet du meg hva, det her diskuterer vi.
Mynona Skrevet 3. september 2017 #1525 Skrevet 3. september 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Mynona, mod.
Hummingbird2 Skrevet 3. september 2017 #1526 Skrevet 3. september 2017 Ai, ai, ai! Noe så utrolig flaut 🙈 Hvorfor kringkaste på snap at man mangler sosiale antenner? Det er noe veldig stusselig og patetisk over hvordan han oppførte seg i går🙈 7
Snuppah00 Skrevet 3. september 2017 #1527 Skrevet 3. september 2017 Jeg følger de ikke på Snapchat, men var de på fest med PH deltagere? Flørtet han med en annen jente? Noen som vil gi en liten oppsummering? 4
ingeniørfrue Skrevet 3. september 2017 #1528 Skrevet 3. september 2017 2 timer siden, Snuppah00 skrev: Jeg følger de ikke på Snapchat, men var de på fest med PH deltagere? Flørtet han med en annen jente? Noen som vil gi en liten oppsummering? De var på noe blogger-event. Han, Julianne, noen av jentene fra ph og noen mannfolk. Ulrik filmet jentene, spesielt Rebecca NON-STOP. Julianne så også litt irritert ut på slutten ikke rart så påtrengende han var. Har endret mitt syn på han😳 Han flørter åpenbart med andre foran kona 12
Gjest Gia_ Skrevet 3. september 2017 #1529 Skrevet 3. september 2017 (endret) 23 minutter siden, ingeniørfrue skrev: De var på noe blogger-event. Han, Julianne, noen av jentene fra ph og noen mannfolk. Ulrik filmet jentene, spesielt Rebecca NON-STOP. Julianne så også litt irritert ut på slutten ikke rart så påtrengende han var. Har endret mitt syn på han😳 Han flørter åpenbart med andre foran kona Og holder armen sin på halsen til hu ene jenta der, akkurat som han gjorde på J for noen uker siden når de var på et annet event.. Heh. Halvveis 50 shades inspirert kvelertak på ei fra PH slo vel neppe igjennom hos Julianne 🤷🏽♀️ https://imgur.com/gallery/H822F Endret 3. september 2017 av Gia_
ingeniørfrue Skrevet 3. september 2017 #1530 Skrevet 3. september 2017 3 minutter siden, Gia_ skrev: Og holder armen sin på halsen til hu ene jenta der, akkurat som han gjorde på J for noen uker siden når de var på et annet event.. Heh. Halvveis 50 shades inspirert kvelertak på ei fra PH slo vel neppe igjennom hos Julianne 🤷🏽♀️ Helt krise 😬😬😬😬
Maskopi Skrevet 4. september 2017 #1531 Skrevet 4. september 2017 http://imgur.com/a/BB8ir Sjarmør... 8
suckers Skrevet 4. september 2017 #1532 Skrevet 4. september 2017 1 time siden, Maskopi skrev: http://imgur.com/a/BB8ir Sjarmør... Er det Julianne? 1
frksølekopp Skrevet 4. september 2017 #1533 Skrevet 4. september 2017 7 timer siden, Gia_ skrev: Og holder armen sin på halsen til hu ene jenta der, akkurat som han gjorde på J for noen uker siden når de var på et annet event.. Heh. Halvveis 50 shades inspirert kvelertak på ei fra PH slo vel neppe igjennom hos Julianne 🤷🏽♀️ https://imgur.com/gallery/H822F Han fikk bittelitt sideboob action der da 1
skruf Skrevet 4. september 2017 #1534 Skrevet 4. september 2017 Lurer på hvordan stemningen var i heimen etter den festen der... Julianne har jo selv skrevet at Ulrik får ikke trykke liker på andre jenter sine bilder på facebook og instagram, heller ikke ha jentevenner.. 21
lenemor1 Skrevet 4. september 2017 #1535 Skrevet 4. september 2017 5 minutter siden, skruf skrev: Lurer på hvordan stemningen var i heimen etter den festen der... Julianne har jo selv skrevet at Ulrik får ikke trykke liker på andre jenter sine bilder på facebook og instagram, heller ikke ha jentevenner.. Kanskje derfor han er så despo🙈 12
Maskopi Skrevet 4. september 2017 #1536 Skrevet 4. september 2017 32 minutter siden, suckers skrev: Er det Julianne? Jepp, filmen var av henne og en av de unge jentene, helt oppe i fjeset 1
Snuppah00 Skrevet 4. september 2017 #1537 Skrevet 4. september 2017 8 timer siden, ingeniørfrue skrev: De var på noe blogger-event. Han, Julianne, noen av jentene fra ph og noen mannfolk. Ulrik filmet jentene, spesielt Rebecca NON-STOP. Julianne så også litt irritert ut på slutten ikke rart så påtrengende han var. Har endret mitt syn på han😳 Han flørter åpenbart med andre foran kona Hadde kjæresten min flørtet med andre jenter foran meg og filmet de, så hadde jeg blitt bra forbanna. Han hadde fått høre det når vi kom hjem. Hvorfor i alle dager tar han kvelertak på ho fra PH? Tragisk at en mann på 36 filmer unge jenter i begynnelsen av 20 årene. 14
Gjest Kaktuspotte Skrevet 4. september 2017 #1538 Skrevet 4. september 2017 Han filmet faktisk sin kone også, så ikke ta helt av her.
Viking-girl Skrevet 4. september 2017 #1539 Skrevet 4. september 2017 (endret) 1 time siden, suckers skrev: Er det Julianne? Jepp! Siste snappen den kvelden. Først filma han Rebecca som Julianne sto og snakket med, så henvendte hun seg til Ulrik og kjefta på han: du kan ikke filme meg sånn her! Skal sies at det var mye alkohol inne i bildet den kvelden. Mat og drikke, så videre i limo med drikking der, så til utestedet som hadde prosecco/musserende i glass på hele bardisken. Julianne snappet Ulrik og Rebecca som shottet. Hun sa også på snap at Rebecca var hennes absolutte favorittdeltaker! Endret 4. september 2017 av Viking-girl
Stinkerbell Skrevet 4. september 2017 #1540 Skrevet 4. september 2017 32 minutter siden, Viking-girl skrev: Jepp! Siste snappen den kvelden. Først filma han Rebecca som Julianne sto og snakket med, så henvendte hun seg til Ulrik og kjefta på han: du kan ikke filme meg sånn her! Skal sies at det var mye alkohol inne i bildet den kvelden. Mat og drikke, så videre i limo med drikking der, så til utestedet som hadde prosecco/musserende i glass på hele bardisken. Julianne snappet Ulrik og Rebecca som shottet. Hun sa også på snap at Rebecca var hennes absolutte favorittdeltaker! Det var da Andrea? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå