Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
41 minutter siden, venus_ skrev:

Er det fjernet nå?

Nei, det er der enda!

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde vært rimelig sur hvis mannen min oppførte seg sånn på Snapchat. Velig kleint for en godt voksen mann å holde på sånn.

• Liker 12
Skrevet

Nå er det veldig mye unødvendig som diskuteres her inne. Dere må ha noen flotte personligheter selv.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Milio skrev:

Nå er det veldig mye unødvendig som diskuteres her inne. Dere må ha noen flotte personligheter selv.

Nei, vet du meg hva, det her diskuterer vi.

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

Mynona, mod.

Skrevet

Ai, ai, ai! Noe så utrolig flaut 🙈 Hvorfor kringkaste på snap at man mangler sosiale antenner? Det er noe veldig stusselig og patetisk over hvordan han oppførte seg i går🙈 

• Liker 7
Skrevet

Jeg følger de ikke på Snapchat, men var de på fest med PH deltagere? Flørtet han med en annen jente? Noen som vil gi en liten oppsummering? :)

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Snuppah00 skrev:

Jeg følger de ikke på Snapchat, men var de på fest med PH deltagere? Flørtet han med en annen jente? Noen som vil gi en liten oppsummering? :)

De var på noe blogger-event. Han, Julianne, noen av jentene fra ph og noen mannfolk. Ulrik filmet jentene, spesielt Rebecca NON-STOP. Julianne så også litt irritert ut på slutten :P ikke rart så påtrengende han var. Har endret mitt syn på han😳 Han flørter åpenbart med andre foran kona

• Liker 12
Skrevet (endret)
23 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

De var på noe blogger-event. Han, Julianne, noen av jentene fra ph og noen mannfolk. Ulrik filmet jentene, spesielt Rebecca NON-STOP. Julianne så også litt irritert ut på slutten :P ikke rart så påtrengende han var. Har endret mitt syn på han😳 Han flørter åpenbart med andre foran kona

Og holder armen sin på halsen til hu ene jenta der, akkurat som han gjorde på J for noen uker siden når de var på et annet event.. Heh. Halvveis 50 shades inspirert kvelertak på ei fra PH slo vel neppe igjennom hos Julianne 🤷🏽‍♀️ 

https://imgur.com/gallery/H822F

Endret av Gia_
Skrevet
3 minutter siden, Gia_ skrev:

Og holder armen sin på halsen til hu ene jenta der, akkurat som han gjorde på J for noen uker siden når de var på et annet event.. Heh. Halvveis 50 shades inspirert kvelertak på ei fra PH slo vel neppe igjennom hos Julianne 🤷🏽‍♀️

Helt krise 😬😬😬😬

Skrevet
7 timer siden, Gia_ skrev:

https://imgur.com/gallery/H822F

Han fikk bittelitt sideboob action der da :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvordan stemningen var i heimen etter den festen der...

Julianne har jo selv skrevet at Ulrik får ikke trykke liker på andre jenter sine bilder på facebook og instagram, heller ikke ha jentevenner..

• Liker 21
Skrevet
5 minutter siden, skruf skrev:

Lurer på hvordan stemningen var i heimen etter den festen der...

Julianne har jo selv skrevet at Ulrik får ikke trykke liker på andre jenter sine bilder på facebook og instagram, heller ikke ha jentevenner..

Kanskje derfor han er så despo🙈

• Liker 12
Annonse
Skrevet
32 minutter siden, suckers skrev:

Er det Julianne?

Jepp, filmen var av henne og en av de unge jentene, helt oppe i fjeset

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Hadde kjæresten min flørtet med andre jenter foran meg og filmet de, så hadde jeg blitt bra forbanna. Han hadde fått høre det når vi kom hjem. Hvorfor i alle dager tar han kvelertak på ho fra PH? :klo:

Tragisk at en mann på 36 filmer unge jenter i begynnelsen av 20 årene.

• Liker 14
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Han filmet faktisk sin kone også, så ikke ta helt av her. 

Skrevet (endret)
1 time siden, suckers skrev:

Er det Julianne?

Jepp! Siste snappen den kvelden. Først filma han Rebecca som Julianne sto og snakket med, så henvendte hun seg til Ulrik og kjefta på han: du kan ikke filme meg sånn her! Skal sies at det var mye alkohol inne i bildet den kvelden. Mat og drikke, så videre i limo med drikking der, så til utestedet som hadde prosecco/musserende i glass på hele bardisken. Julianne snappet Ulrik og Rebecca som shottet. Hun sa også på snap at Rebecca var hennes absolutte favorittdeltaker! 

Endret av Viking-girl
Skrevet
32 minutter siden, Viking-girl skrev:

Jepp! Siste snappen den kvelden. Først filma han Rebecca som Julianne sto og snakket med, så henvendte hun seg til Ulrik og kjefta på han: du kan ikke filme meg sånn her! Skal sies at det var mye alkohol inne i bildet den kvelden. Mat og drikke, så videre i limo med drikking der, så til utestedet som hadde prosecco/musserende i glass på hele bardisken. Julianne snappet Ulrik og Rebecca som shottet. Hun sa også på snap at Rebecca var hennes absolutte favorittdeltaker! 

Det var da Andrea?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...