Gå til innhold

hvor langt tid tok det for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har trent i 3 uker nå, hverdag i en halvtime. To ganger i uka blir det en time og en halv time da jeg har mere tid. Jeg trener rett og slett til strammere kropp. Hvor langt tid tar det vanligvis før jeg får strammere kropp hvis jeg fortsetter med dette`?

Anonymkode: ed053...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akuratt med din treningsmetode er jeg usikker. du ligger egentlig akkurat i  grenseland for anbefalt minimums trening. 

Men når jeg begynte og trene, trente jeg 4-5 dager i uken, kombinert kondisjon og styrke hver økt. (ren kardio, også styrke, evt hit økter) resultate begynte og merkes etter 5-6 uker. det var synlig resultat etter 8-10 uker. 
Men husk, kosthold, lite fett i maten, gir bedre resultater. 

Anonymkode: 9605f...c54

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akuratt med din treningsmetode er jeg usikker. du ligger egentlig akkurat i  grenseland for anbefalt minimums trening. 

Men når jeg begynte og trene, trente jeg 4-5 dager i uken, kombinert kondisjon og styrke hver økt. (ren kardio, også styrke, evt hit økter) resultate begynte og merkes etter 5-6 uker. det var synlig resultat etter 8-10 uker. 
Men husk, kosthold, lite fett i maten, gir bedre resultater. 

Anonymkode: 9605f...c54

Slutt å gjør folk redd for fett. Riktig fett er bra!!

Anonymkode: b84b3...a90

• Liker 5
Skrevet

Det er utrolig vanskelig å svare på det spørsmålet du stiller, da det faktisk er kostholdet som spiller størst rolle i en slik prosess. I tillegg er selvsagt styrketrening å anbefale for en strammere kropp og økt forbrenning. Treningsresultatene blir svært lite synlige med et kosthold som er bånn i bøtta.

Anonymkode: 929b2...518

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...