AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Hei. Jeg og sambo gikk fra hverandre for 1mnd siden. Jeg har hovedomsorgen for barna på 2år og en på 6mnd. Jeg har foreldrepenger frem til februar,da jeg trodde jeg skulle tilbake til ny jobb. Men fikk vita idag at jeg er oppsagt pga nedskjæring. Jeg er ikke den eneste som ble oppsagt,så ikke debatter denne delen. Jeg er redd for å havne i økonomisk uføre. Jeg leier. Har en brutto lønn på 30k i mnd. Spm er om jeg har rett på dagpenger og ev OS inntil jeg finner jobb? Og mister jeg OS når jeg får ny jobb? For dgpenger er kun 62% av brutto,det er lite,aå må nok skaffe mwg jobb straks. Hva hvis jeg ikke får 100%jobb, men bare 30-40% deltisajobb,mister jeg da OS? Har aldri måtte forholde meg til nav(utenom foreldrepenger),så det jeg har lest på nav,mener jeg ikke står så mye om det jeg lurer på.. takk hvis noen vet og kan gi råd. Har forresten ikke søkt OS enda. Jeg har ganske bra lønn, 22k netto utbet plis 2k barnwtrygd. Anonymkode: ce9cb...f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå