AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #41 Skrevet 30. november 2016 3 timer siden, Cathrine88 skrev: Jeg synes hun er søt. Mye av sjarmen hennes ligger i at hun ikke er en smellvakker porselensdukke og derfor virker mindre uoppnåelig. Hun er dama du innbiller deg at du kanskje kunne fått med hjem etter noen øl, eller dama du kunne hatt som bestevenninne uten å være redd for at typen din blir sittende å sikle med åpen munn hver gang hun kommer på besøk. He he. Du virker litt naiv hvis du tror menn ikke sikler etter kroppen hennes. Anonymkode: f7d84...a82
Gjest Philip J. Fry Skrevet 30. november 2016 #42 Skrevet 30. november 2016 43 minutter siden, Herr Heftig skrev: Oscarene for skuespillerprestasjoner kunne like gjerne vært en populæritetskonkurranse. Men jeg har riktigok bare sett henne i X-men, og der er hun forferdelig. Ja i moderne tid så er det mer en populæritetskonkurranse. Før i tiden handlet det mer om skuespiller prestasjoner. Men jeg synes hun er veldig opp og ned i prestasjonene. I noen filmer en hun veldig bra. Mens i andre veldig dårlig.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #43 Skrevet 1. desember 2016 43 minutter siden, Philip J. Fry skrev: Ja i moderne tid så er det mer en populæritetskonkurranse. Før i tiden handlet det mer om skuespiller prestasjoner. Men jeg synes hun er veldig opp og ned i prestasjonene. I noen filmer en hun veldig bra. Mens i andre veldig dårlig. Det var akkurat det samme opplegget før i tiden. Anonymkode: a9fbe...a7c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #44 Skrevet 1. desember 2016 5 timer siden, Cathrine88 skrev: Jeg synes hun er søt. Mye av sjarmen hennes ligger i at hun ikke er en smellvakker porselensdukke og derfor virker mindre uoppnåelig. Hun er dama du innbiller deg at du kanskje kunne fått med hjem etter noen øl, eller dama du kunne hatt som bestevenninne uten å være redd for at typen din blir sittende å sikle med åpen munn hver gang hun kommer på besøk. Serr? Forstår ikke hvorfor man ikke skulle sikle med åpen munn etter henne. Anonymkode: 7bdc0...762 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #45 Skrevet 1. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Serr? Forstår ikke hvorfor man ikke skulle sikle med åpen munn etter henne. Anonymkode: 7bdc0...762 Fordi ansiktet er like alminnelig som hos en hvem som helst nabo eller kollega. Anonymkode: 6d1c2...ae6 1
BritneyBitch Skrevet 1. desember 2016 #46 Skrevet 1. desember 2016 8 timer siden, DeLorean skrev: Da har du ikke sett Winter`s Bone. Hun er definitivt en dyktig skuespiller når hun får det riktige materialet. Det er helt riktig, den har jeg ikke sett. Takk for tipset
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #47 Skrevet 1. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi ansiktet er like alminnelig som hos en hvem som helst nabo eller kollega. Anonymkode: 6d1c2...ae6 Enten må dine naboer og kollegaer ha vært veldig heldige med genene, eller så har mine vært veldig uheldige. Anonymkode: a9fbe...a7c
Cathrine88 Skrevet 1. desember 2016 #48 Skrevet 1. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: He he. Du virker litt naiv hvis du tror menn ikke sikler etter kroppen hennes. Anonymkode: f7d84...a82 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Serr? Forstår ikke hvorfor man ikke skulle sikle med åpen munn etter henne. Anonymkode: 7bdc0...762 Selvsagt finnes det menn som sikler etter kroppen hennes (du kan forøvrig se på en hvilken som helst kropp, og det vil alltid være noen som sikler etter den ), men hun er sexy på en søt og uperfekt måte som mange, kanskje spesielt unge jenter, kan identifisere seg med. Sammenlign henne for eksempel med Megan Fox da den første Transformers-filmen kom. Hun var sexy, men det virket svært anstrengt og vinklet kun mot menn, og derfor appellerte hun heller ikke til kvinner slik som Jennifer Lawrence gjør. 1
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #49 Skrevet 1. desember 2016 Jennifer Lawrence er "the girl next door", noe som er veldig tiltrekkende for mange. Jeg syns hun er nydelig, men det syns jeg også om mange TOP DEFINITION girl next door Every guy may have his specific girl-next-door prototype, but in general, she's the girl whom you always admired from afar and were afraid to approach, fearing that any erotic projection toward her would ruin her image as a decent, pure and almost virginal womanly ideal. She's (in your mind at least) untrodden ground; unspoiled by other men and so sweet-natured it almost frightens you to think of her in explicit sexual situations. Almost. Here's another example: Picture your sister's best friend from when you were kids. In your mind she'll always be that 10-year-old cutie who played with you in the park. Only, when you catch up with her 10 years later, she's still a cutie, but all grown up and someone you can trust and connect with on so many new levels. The intrigue grows. Similarly, she could be a friend's cousin whom you met at family occasions over the years. Or even a new employee at work who is shy and unassuming, but still gives you that "she seems so nice, I'd love to talk to her" feeling. Think of Renee Zellweger's character in Jerry Maguire
LeilaS Skrevet 1. desember 2016 #50 Skrevet 1. desember 2016 Jeg synes absolutt ikke hun er smellvakker eller noe WOW pen. Hun er ikke stygg, men helt alminnelig pen. Verken mer eller mindre.
Anonym90059005 Skrevet 1. desember 2016 #51 Skrevet 1. desember 2016 17 timer siden, Herr Heftig skrev: Oscarene for skuespillerprestasjoner kunne like gjerne vært en populæritetskonkurranse. Men jeg har riktigok bare sett henne i X-men, og der er hun forferdelig. Kanskje like greit å droppe vurderingen av skuespillerprestasjoner, når man kun har sett vedkommende i en rolle? En vedkommende som er blant verdens mest ettertraktede skuespillere, best betalte, oscarvinnende osv. Hvorfor tror du en skuespiller generelt er populær? Fordi h*n suger lut som skuespiller? Ellers, Jennifer Lawrence er ei pen dame med kul personlighet!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #52 Skrevet 1. desember 2016 Nja, hun er jo pen, men det er vel mest grunnet slank kropp og sminke. Vil ikke si hun er noe spesielt vakker, slappe øyne og helt nøytralt pen i ansiktet i grunn. Men alle kan se pene ut med det utgangspunktet, som jente hvert fall. Anonymkode: 7bbcf...5f0
Nordvesta Skrevet 4. desember 2016 #53 Skrevet 4. desember 2016 Tråden ryddet for bilde med opphavsrett Nordvesta, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå