Gå til innhold

Er Jennifer Lawrence vakker ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Det er noe ved ansiktet hennes (eller kanskje de elendige skuespillerprestasjonene) som gjør at jeg ikke ynes hun er like fin som det mange andre ser ut til å mene.

Ingen som får Oscar hvis de er elendig.

For det er hun virkelig IKKE, hun gjør en god jobb.

Anonymkode: 3b5cd...051

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
52 minutter siden, DeLorean skrev:

Veldig pen. Kunne pult henne og, men det er en annen sak.

:sprettoy:

som du virkelig tror du hadde hatt en sjangs._LOL

Skrevet

Nei, synes ikke det.

Anonymkode: 1268f...690

• Liker 3
Skrevet

Fullstendig normal i mine øyne. Syns ikke hun når opp til Margot Robbie, Charlize Theron, Cheryl Cole & Co for å si det sånn. 

Anonymkode: 6d1c2...ae6

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, DeLorean skrev:

Da har du ikke sett Winter`s Bone. Hun er definitivt en dyktig skuespiller når hun får det riktige materialet.

Knakende god film og at hun har noe jordnært og ekte ved seg gjorde henne troverdig i rollen.

Anonymkode: 086a5...cd7

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke hun er så pen som mange skal ha det til.. Ikke stygg, absolutt søt og pen, men får ikke helt den WOW følelsen liksom. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke. Hvordan stiller hun seg i forhold til spørsmål om abort er greit eller ikke? Det avgjør saken.

Anonymkode: ddcf6...6e9

Skrevet

Nja...Hollywood stæsjer opp kvinner til det ugjenkjennelige. Liker litt mer det naturlige hos jenter(og jeg er kvinne). Klassisk Hollywood-kjønnhet, dog😘

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri si aldri. Trur hun hadde kommet godt overens med meg. Vi er litt klønete begge to.

• Liker 1
Gjest Fox Mulder
Skrevet
35 minutter siden, Strixa skrev:

Smellvakker:)

Skrevet

Jeg synes hun er søt. Mye av sjarmen hennes ligger i at hun ikke er en smellvakker porselensdukke og derfor virker mindre uoppnåelig. Hun er dama du innbiller deg at du kanskje kunne fått med hjem etter noen øl, eller dama du kunne hatt som bestevenninne uten å være redd for at typen din blir sittende å sikle med åpen munn hver gang hun kommer på besøk. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Rosewood skrev:

Synes ikke hun er så pen som mange skal ha det til.. Ikke stygg, absolutt søt og pen, men får ikke helt den WOW følelsen liksom. 

Jeg mener utstråling og personlighet utgjør i hvert fall noe ift utseendet. Ser mange pene kvinner og jenter der ute, men filmstjerner tiltrekker ofte ikke meg. Selv om de har et vakkert ytre. 

Gjest RealWildOne
Skrevet

Ikke slående vakker nei, men hun ser absolutt ikke ille ut.

Hun her er den vakreste kjendisen spør du meg

http://www.sharewallpapers.org/d/54415-1/Andrea+Corr+029.jpg

vises ikke på bildet der, men Andrea Corr er voldsomt sensuell om jeg skal bruke et slik ord, øynene spesielt blir man trukket mot og hun beveger seg jo sexy.

Hun som vistes til her visner til sammenligning.

Skrevet
56 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Det er noe ved ansiktet hennes (eller kanskje de elendige skuespillerprestasjonene) som gjør at jeg ikke ynes hun er like fin som det mange andre ser ut til å mene.

Hvilken film har du sett siden du mener hun er elendig? Hun har jo vunnet Oscar. 

Anonymkode: 0bbc6...799

Skrevet
58 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Jeg synes hun er søt. Mye av sjarmen hennes ligger i at hun ikke er en smellvakker porselensdukke og derfor virker mindre uoppnåelig. Hun er dama du innbiller deg at du kanskje kunne fått med hjem etter noen øl, eller dama du kunne hatt som bestevenninne uten å være redd for at typen din blir sittende å sikle med åpen munn hver gang hun kommer på besøk. 

Tror vi snakker tosifret antall halvlitere samt en psykose før jeg hadde klart å innbille meg noe slikt. Hun virker oppnåelig for Bradley Cooper. Jeg er mer Tommy Cooper.

Anonymkode: a9fbe...a7c

Gjest Philip J. Fry
Skrevet (endret)

Utseende hennes synes jeg er ganske alminnelig. Men basert på intervjuer jeg har sett av henne så gjør personligheten henne veldig attraktiv. For meg er det personligheten som gjør henne attraktiv og ikke nødvendigvis utseendet. Det er selvsagt ikke noe galt med utseende hennes. Men det er for min del personligheten hennes som virkelig gjør henne tiltrekkende. Selvsagt baserer jeg det bare på intervjuer. Om det er slik hun faktisk er i sitt virkelige liv er jo umulig for meg å vite.

Endret av Philip J. Fry
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde hatt det:)

Gjest Philip J. Fry
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle han ikke ha det ?

Folk må slutte å tro at kjendiser er noen uoppnåelige skapninger.  

Gjest Herr Heftig
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som får Oscar hvis de er elendig.

For det er hun virkelig IKKE, hun gjør en god jobb.

Oscarene for skuespillerprestasjoner kunne like gjerne vært en populæritetskonkurranse. Men jeg har riktigok bare sett henne i X-men, og der er hun forferdelig.

Skrevet

Det som gjør henne litt spesiell er at hun har så små og feminine trekk i ansiktet. Nesen er liten, munnen liten men fyldig og sensuell, et lite ansikt med avrundede kinnben. Og kroppen er fantastisk.

Anonymkode: f7d84...a82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...