AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Hei! Jeg skal på julebord neste helg, og skulle gjerne kommet inn i favorittkjolen min. Eller, jeg kommer inn i den, men den sitter litt for trangt. Hvor mye kan jeg klare å miste frem til neste søndag? Skal ligge på 1400kcal og trene hver dag. Vet det er litt sent å tenke på det nå altså, men ukene flyr og tiden går fortere enn jeg aner Anonymkode: bc987...db1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Dersom du ikke trener fra før av så ville jeg ikke ha trent, men det er fordi kroppen min blåser seg opp som en ballong dersom jeg ikke har trent på en god stund Ellers ville jeg ha spist sunt, valgt klementiner og appelsiner som snacks og kos, og drukket masse vann! Anonymkode: b28be...bc7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dersom du ikke trener fra før av så ville jeg ikke ha trent, men det er fordi kroppen min blåser seg opp som en ballong dersom jeg ikke har trent på en god stund Ellers ville jeg ha spist sunt, valgt klementiner og appelsiner som snacks og kos, og drukket masse vann! Anonymkode: b28be...bc7 Jeg trener vanligvis 3-4 ganger i uka, men tenkte å kjøre på for fullt og trene hver dag frem til neste helg. Jeg pleier ikke å bli oppblåst, men der er vi vel forskjellige! Tusen takk for gode tips Anonymkode: bc987...db1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 Du kan maks gå ned 1 kg fett/muskler frem til søndag. Men du vil nok miste endel vann. Og det er jo med på å få deg til å se slankere ut. Anonymkode: 323fc...852
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #5 Skrevet 30. november 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan maks gå ned 1 kg fett/muskler frem til søndag. Men du vil nok miste endel vann. Og det er jo med på å få deg til å se slankere ut. Anonymkode: 323fc...852 Er det helt umulig å gå ned mer enn 1 kg på 11 dager? Anonymkode: bc987...db1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #6 Skrevet 30. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det helt umulig å gå ned mer enn 1 kg på 11 dager? Anonymkode: bc987...db1 Nei, men hvis man vil gå ned på den sunne måten så høres 1 kg lurt ut. Dersom du spiser altfor lite vil man mest sannsynligvis binde vann som får deg til å se mer oppblåst ut. Ville nok heller fokusert på å bli kvitt vannvekt i form av lite salt og drikke masse vann Anonymkode: b28be...bc7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #7 Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, men hvis man vil gå ned på den sunne måten så høres 1 kg lurt ut. Dersom du spiser altfor lite vil man mest sannsynligvis binde vann som får deg til å se mer oppblåst ut. Ville nok heller fokusert på å bli kvitt vannvekt i form av lite salt og drikke masse vann Anonymkode: b28be...bc7 Den er grei, tusen takk! Anonymkode: bc987...db1
pinar Skrevet 3. desember 2016 #8 Skrevet 3. desember 2016 Tråden stenges i henhold med rommets retningslinjer. Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt. Etter en lengre diskusjon og gjennomgang av informasjon, har vi nå kommet frem til at vi vil endre minstegrensen til 1500 kalorier, i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger her. pinar, mod.
Anbefalte innlegg