AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #41 Del Skrevet 1. desember 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja mulig det, men. Varene på coop er dyrere enn kiwi og rema, og bunnpris. Totalt sett sparer du mer på å handle visse varer fra enkelte butikker fremfor å kjøpe alt på en butikk. Anonymkode: 34b0d...73b Jeg handler på Coop Extra, Rema, Kiwi og Coop Prix. Hvor jeg handler avhenger av flere faktorer; hvem som har hva, pris, beliggenhet og antall andre kunder i butikken. Da Prix er nærmest, har flest og best datovarer til halv pris, minst kunder og like priser som de andre på det jeg handler mest, er det den butikken jeg "stikker innom" oftest. Storhandelen tar jeg oftest på Rema/Kiwi sent på kvelden, men skal jeg ha noe litt ut over det vanlige må jeg på Coop Extra/Coop Obs/Meny. Varene på Coop marked er dyrere enn i andre butikker, ellers har de andre tilnærmet lik pris på de fleste "hverdagsprodukter" jeg kjøper. Anonymkode: 6085a...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 1. desember 2016 #42 Del Skrevet 1. desember 2016 Ble lurt inn i Kitch'n-klubben av en overentusiastisk dame som maste om det. Sa at jeg ville få gavekort på 200 kroner dersom jeg meldte meg inn, og at dette kunne brukes både på nett og i butikk. Jaja, tenkte jeg, 200 kroner kommer jo alltids godt med. Gavekortet viste seg å kun kunne brukes dersom man handlet for minst 500 kroner. Da vil jeg ikke akkurat kalle det et gavekort, og dette ble det heller ikke opplyst om ved innmelding i butikk, bortsett fra i liten skrift i "velkommen i klubben"-mailen. Så der mistet de en kunde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 1. desember 2016 #43 Del Skrevet 1. desember 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunder lar seg begeistre og bli lurt til å tro de sparer masse. Men til slutt skjønner vel folk lunta og at det er andre som drar mest nytte av registreringer av alle kjøp, samt at de får nok av reklamespam på SMS og mail. Anonymkode: b9df8...ec7 En pakke skummet melk koster akkurat det samme på Rema, Coop og Kiwi. Jeg kjøper ofte melk på coop, og ofte så får jeg rabattkuponger på f.eks. 4 kroner på melk. Egentlig så er det jo du som blir lurt når du tror at det ikke er penger å spare. Selv om jeg ikke har handlet kesam på Coop på et par måneder da prisen har vært veldig lav på Rema en periode, så får jeg allikevel en kupong på gratis kesam nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #44 Del Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, NumberSix skrev: Ble lurt inn i Kitch'n-klubben av en overentusiastisk dame som maste om det. Sa at jeg ville få gavekort på 200 kroner dersom jeg meldte meg inn, og at dette kunne brukes både på nett og i butikk. Jaja, tenkte jeg, 200 kroner kommer jo alltids godt med. Gavekortet viste seg å kun kunne brukes dersom man handlet for minst 500 kroner. Da vil jeg ikke akkurat kalle det et gavekort, og dette ble det heller ikke opplyst om ved innmelding i butikk, bortsett fra i liten skrift i "velkommen i klubben"-mailen. Så der mistet de en kunde. Dumt av deg. Kundeklubben har gjerne 25%-50% på en stor mengde varer året rundt. I tillegg har de rabatt på rabatten til ikke-medlemmer. For eksempel selger de Eva Solo grytesett(5 deler) til 1 459,- for medlemmer, men resten må ut med 3 649,-. Og da er det allerede lagt inn rabatt. Der må jeg nesten skryte av Kitchn altså. Anonymkode: efec5...dce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 1. desember 2016 #45 Del Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dumt av deg. Kundeklubben har gjerne 25%-50% på en stor mengde varer året rundt. I tillegg har de rabatt på rabatten til ikke-medlemmer. For eksempel selger de Eva Solo grytesett(5 deler) til 1 459,- for medlemmer, men resten må ut med 3 649,-. Og da er det allerede lagt inn rabatt. Der må jeg nesten skryte av Kitchn altså. Anonymkode: efec5...dce Men trenger jeg et Eva Solo grytesett? Nei. Trenger jeg noe av det andre de selger? Nei. Finnes det andre jeg kan kjøpe sånt hos? Ja, da også med lignende klubb-rabatter. Forøvrig er jeg fremdeles medlem av kundeklubben, men har meldt meg av nyhetsbrevet. Men jeg kommer ikke til å handle der med mindre jeg kan unngå det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullik Skrevet 1. desember 2016 #46 Del Skrevet 1. desember 2016 Enig, det er plutselig blitt et gnål overalt om dette. Men det er jo ikke så rart kjedene gjør dette. Kunder som går på dette, gir dem jo bl.a. lov til å sende reklame på SMS (som ellers er forbudt) og epost. Mye billigere og mer effektivt enn å stappe full postkassa med reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. desember 2016 #47 Del Skrevet 1. desember 2016 Har nesten mistet oversikten over hvor jeg er medlem og lommeboka mi sprekker snart, ikke fordi jeg har så mye penger der, men alle disse medlemskortene som fyller opp. Luksusproblem, vil vel noen si, men når jeg står i en butikk og skal betale lager jeg kø bak meg, fordi jeg aldri finner det riktige kortet. Heldigvis har noen en ordning der de kan slå inn tlfnr mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 1. desember 2016 #48 Del Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dumt av deg. Kundeklubben har gjerne 25%-50% på en stor mengde varer året rundt. I tillegg har de rabatt på rabatten til ikke-medlemmer. For eksempel selger de Eva Solo grytesett(5 deler) til 1 459,- for medlemmer, men resten må ut med 3 649,-. Og da er det allerede lagt inn rabatt. Der må jeg nesten skryte av Kitchn altså. Anonymkode: efec5...dce Det er jo ikke dumt hvis hun da ender opp med å ikke kjøpe et grytesett hun ikke trenger. jeg har vært klubbmedlem der i noen år, har benyttet meg av klubbtilbud to ganger... Jeg er også drittlei kundeklubber. Alle sms-ene skremmer meg bort. Spesielt babyshop tar helt av på mailer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kgus Skrevet 2. desember 2016 #49 Del Skrevet 2. desember 2016 Kjenner også en lett irritasjon på alle kundeklubbene nå til dags. Jeg unngår stort sett en butikk hvor jeg ser skilter om at de hra kundeklubbtilbud. Går heller på butikker hvor de ikke driver med slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #50 Del Skrevet 3. desember 2016 På 11/30/2016 den 17.17, AnonymBruker skrev: Når man tenker etter er det jo egentlig ingenting å hente på slike medlemsskap og kundeklubber. Jeg hadde feks Coop medlemsskap, men tilbudene var alltid slike ting jeg aldri kjøpte eller bruker. Egentlig det samme tullet i banken min som sender ut rabatter osv på hotell, reiebyrå, div butikker og interiørbutikker jeg faktisk unngår å bruke da alt der er for dyrt etter min smak. Man sparer mer på å handle bevisst og å unngå impulskjøp. Anonymkode: 34b0d...73b Coop medlemskapet er jo av de bedre. Fikk 60-øre avslag på Esso stasjonene jeg pleier å fylle drivstoff av. Dessuten får man kuponger etterhvert som man har handlet der en stund. Jeg har vel spart 200kr til sammen ved bruk av diverse kuponger. Dessuten er det utrolig mange gode tilbud hver uke på coop sine litt større butikker (mega og obs f.eks) Anonymkode: 35c78...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå