AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Jeg hadde sex for 1,5 uke siden. Jeg tror jeg hadde EL nå i helga som var, men mange av symptomene ligner veldig på graviditet, synes jeg. Hva tenker dere som er litt inni dette; er det bare El eller kan jeg være gravid? - ømme bryster, spesielt brystvorter - utrolig trøtt (legger meg kl 19) - føles "tung" nedentil (et slags nedover press) - klør som besatt på beina - vondt i eggstokk på ene sideb - vondt i ryggen - irritabel (irtiterer mer over alt!) Anonymkode: cd651...915
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Når var første dag i siste mens? Anonymkode: d643d...a18
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 13. november. Sex 21. Loggfører her! Anonymkode: cd651...915
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex for 1,5 uke siden. Jeg tror jeg hadde EL nå i helga som var, men mange av symptomene ligner veldig på graviditet, synes jeg. Hva tenker dere som er litt inni dette; er det bare El eller kan jeg være gravid? - ømme bryster, spesielt brystvorter - utrolig trøtt (legger meg kl 19) - føles "tung" nedentil (et slags nedover press) - klør som besatt på beina - vondt i eggstokk på ene sideb - vondt i ryggen - irritabel (irtiterer mer over alt!) Anonymkode: cd651...915 Jeg er kun 5 dpo og klør i hele kroppen, utrolig irritabel, smerter i eggstokk, vondt i ryggen. Ofte får jeg kløende vonde brystvorter noen dager før mensen. I ky og ne føler jeg meg tung i magen. men har ikke opplevd å være gravid ennå. Anonymkode: cf2ad...f95
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: 13. november. Sex 21. Loggfører her! Anonymkode: cd651...915 Hvor lang syklus har du? Har du gått lenge uten prevensjon? Anonymkode: cf2ad...f95
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang syklus har du? Har du gått lenge uten prevensjon? Anonymkode: cf2ad...f95 Den er på 28 dager. Har ikke gått lenge uten prevensjon (sluttet på p-piller). Vil gjerne bli gravid, men tenker at det klaffer ikke på første forsøk? Anonymkode: cd651...915
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 TS her. Det er litt over en uke til jeg skal ha mensen, men allerede nå har jeg murringer i magen. Håret og huden er fet (jeg har vanligvis tørt hår og aldri kviser). Er det bare hormonene som bare tuller med meg? Kan det hende at mensen er her allerede om et par dager? I så tilfelle, så har jeg kort syklus? Anonymkode: cd651...915
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå