AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Jeg ser på menneskers blikk om dagene på lik linje med det tomme blikket til en som er heroinavhengig som er på etterskudd. Blir så irritert når disse tomme menneskene har frekkheten til å dytte på andre sin heroinlignende tomhet, men de vet det ikke selv. Synes de er ekle. De er helt vanlige mennesker uten lys i seg. Disse føler seg i tillegg såpass ovenpå at de tillater seg å leke moralsk indignert hvis noe rart skulle skje. Er det dette som er den vanlige mannen i gata? Er det sånn standardmennesket er? At man må fylles på fra eksterne kilder - helt tafatt? Anonymkode: 5c9c0...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Virker som det er du som er på drugs her. Anonymkode: 5e877...719 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Øøøøøh, først sier du at du ser på folk med tomt blikk, og så er det plutselig folkene som er tomme? Og de blir moralsk indignert om "noe rart skulle skje"? Utifra det du skriver så er det forståelig at "noe rart" skjer rundt deg, for du virker ikke sammenhengende. Og da reagerer folk. De trenger ikke være tomme for det. Anonymkode: 60867...403 1
fuglekvitter__ Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 (endret) På 30.11.2016 den 14.25, AnonymBruker skrev: Jeg ser på menneskers blikk om dagene på lik linje med det tomme blikket til en som er heroinavhengig som er på etterskudd. Blir så irritert når disse tomme menneskene har frekkheten til å dytte på andre sin heroinlignende tomhet, men de vet det ikke selv. Synes de er ekle. De er helt vanlige mennesker uten lys i seg. Disse føler seg i tillegg såpass ovenpå at de tillater seg å leke moralsk indignert hvis noe rart skulle skje. Er det dette som er den vanlige mannen i gata? Er det sånn standardmennesket er? At man må fylles på fra eksterne kilder - helt tafatt? Anonymkode: 5c9c0...9ab Jeg forstår ikke helt hva du mener. Mener du folk som har mistet seg selv, folk uten identitet - at de går rundt og er slappe, at dem spiller et spill? Hvis du ser noen som går forbi deg med et tomt og surt blikk kan det jo hende at dem er slitne og stresset? Kanskje de er lei seg, eller at dem ikke vil vise følelser offentlig? At de vil forte seg hjem og sette seg i godstolen sin? Dette svaret kommer med forbehold om at jeg har forstått deg rett. Endret 2. desember 2016 av fuglekvitter__ 2
fuglekvitter__ Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Øøøøøh, først sier du at du ser på folk med tomt blikk, og så er det plutselig folkene som er tomme? Og de blir moralsk indignert om "noe rart skulle skje"? Utifra det du skriver så er det forståelig at "noe rart" skjer rundt deg, for du virker ikke sammenhengende. Og da reagerer folk. De trenger ikke være tomme for det. Anonymkode: 60867...403 Nemlig. Nå tror jeg ts roter med både ord og følelser.
gjest123345 Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 Jepp, slik er verden. Velkommen til virkeligheten/voksenlivet.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 På 11/30/2016 den 15.25, AnonymBruker skrev: Jeg ser på menneskers blikk om dagene på lik linje med det tomme blikket til en som er heroinavhengig som er på etterskudd. Blir så irritert når disse tomme menneskene har frekkheten til å dytte på andre sin heroinlignende tomhet, men de vet det ikke selv. Synes de er ekle. De er helt vanlige mennesker uten lys i seg. Disse føler seg i tillegg såpass ovenpå at de tillater seg å leke moralsk indignert hvis noe rart skulle skje. Er det dette som er den vanlige mannen i gata? Er det sånn standardmennesket er? At man må fylles på fra eksterne kilder - helt tafatt? Anonymkode: 5c9c0...9ab Ja, tilpass deg eller bli innlagt. Det er tidens ånd. Anonymkode: 7e299...513 1
fuglekvitter__ Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, tilpass deg eller bli innlagt. Det er tidens ånd. Anonymkode: 7e299...513 Ok. Må dere tilpasse dere noe dere ikke vil selv?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker som det er du som er på drugs her. Anonymkode: 5e877...719 Nope, men hvis noen er det, og blir konfrontert med dette av noen som ikke er det, er det ikke vanlig å blånekte da? Anonymkode: 0a288...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 3 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Ok. Må dere tilpasse dere noe dere ikke vil selv? Eh. Ja, man må faktisk tilpasse seg samfunnet man lever i. Hvilke verdier som er gjeldende i et samfunn varierer sterkt. Hadde du et poeng? Anonymkode: 7e299...513 3
fuglekvitter__ Skrevet 2. desember 2016 #13 Skrevet 2. desember 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh. Ja, man må faktisk tilpasse seg samfunnet man lever i. Hvilke verdier som er gjeldende i et samfunn varierer sterkt. Hadde du et poeng? Anonymkode: 7e299...513 Ja, jeg var enig med han eller hun som svarte deg. Her er svaret som jeg var enig i: Sitat Øøøøøh, først sier du at du ser på folk med tomt blikk, og så er det plutselig folkene som er tomme? Og de blir moralsk indignert om "noe rart skulle skje"? Utifra det du skriver så er det forståelig at "noe rart" skjer rundt deg, for du virker ikke sammenhengende. Og da reagerer folk. De trenger ikke være tomme for det. Det er kanskje litt strengt, men det er sant. 1
gjest123345 Skrevet 2. desember 2016 #14 Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, Purple Basil skrev: Heroinlignende tomhet? Har du noen gang prøvd heroin? (jeg spør siden du latterliggjør analogien så innmari)
Purple Basil Skrevet 2. desember 2016 #15 Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, Arabellahora skrev: Har du noen gang prøvd heroin? (jeg spør siden du latterliggjør analogien så innmari) Nei, hvorfor skulle jeg det? Det holder å si tomhet, man trenger ikke pynte det med ekstra ord. 1
gjest123345 Skrevet 2. desember 2016 #16 Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, Purple Basil skrev: Nei, hvorfor skulle jeg det? Det holder å si tomhet, man trenger ikke pynte det med ekstra ord. Eh. Hvis du ikke aner hva heroinrus dreier seg om burde du la være å forsøke å latterliggjøre en svært valid sammenligning.
gjest123345 Skrevet 2. desember 2016 #17 Skrevet 2. desember 2016 5 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Ja, jeg var enig med han eller hun som svarte deg. Her er svaret som jeg var enig i: Da får du svare vedkommende og ikke meg.
fuglekvitter__ Skrevet 2. desember 2016 #18 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, Arabellahora skrev: Da får du svare vedkommende og ikke meg. Jeg har svart vedkommende i denne tråden.
fuglekvitter__ Skrevet 2. desember 2016 #19 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, Arabellahora skrev: Har du noen gang prøvd heroin? (jeg spør siden du latterliggjør analogien så innmari) Nope, men man må få mene noe om det for det. Jeg syntes du tar kritikken litt for mye innover deg. Man må få spørre også, men hvor ærlig svaret er, det er en annen sak.
gjest123345 Skrevet 2. desember 2016 #20 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev: Nope, men man må få mene noe om det for det. Jeg syntes du tar kritikken litt for mye innover deg. Man må få spørre også, men hvor ærlig svaret er, det er en annen sak. Eh, nei. Det hadde forøvrig vært fint om du klarte å forholde deg saklig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå