Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som vanlig så har jeg fått unna alle julegaver, unntatt den som skal til samboern. Etter 8 år sammen så begynner jeg å gå tom for ideer. Han er en sånn som har alt, kjøper det han trenger når han trenger det. Han er sær når det kommer til klær, så det har jeg gitt opp for lengst. Han liker ikke "jålegreier". De siste årene har han fått dyr whiskey og klokke(2 ganger). Han er glad i bøker, men vi har allerede kjeller, loft og kontor fullt. Prøvd å spørre om han ikke kunne tenke seg en kindle eller noe, men det syns han er tull. Ellers så er det fisking og data som gjelder. Han har alt han trenger av friluftslivgreier og kjøpte data (og alt nytt av tastatur osv) til 20 000 tidligere i høst.

Jeg tror han ville blitt skuffet over sånne romantiske hjemmelagde gavekort som alltid dukker opp som forslag i sånne tråder, vi har allerede et godt og nært forhold hvor vi gir hverandre tid og rom til å gjøre det den andre vil. Vi samarbeider såpass godt og gir hverandre nok kos, så slike gavekort ville blitt overflødige.

Såå, hjelp???

Tenker rundt 1000 kr, siden vi har avtalt å ikke ta helt av i år siden vi har et par dyre ting som må kjøpes iløpet av nærmeste fremtid.

Anonymkode: 08eab...8cd

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1069129-trenger-tips-til-julegave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kortholder? Belte? Solbriller? Weekendbag/Håndbagasjekoffert? Toalettmappe? Hodetelefoner? 

Går det an å få tak i en fiskesluk og gravere noe på den? Så blir det en litt spesiell gave fra deg, selv om han har mye fiskeutstyr? 

Anonymkode: 2e876...40b

Annonse

På 30.11.2016 den 13.20, AnonymBruker skrev:

hva med gavekort hos massør. Eller spaweekend du og ha. Eller billette til en fotballkamp eller en konsert.. Eller kino.....

Anonymkode: cab36...e16

Totalt uinteressert i sport :P syns massasje og spagreier er ekkelt. Vi har fast kinodate en gang i måneden. Vet om en konsert han kunne tenke seg på det nærmeste året og den har han allerede billett til.

På 30.11.2016 den 13.21, AnonymBruker skrev:

mikroskop

stjernekikkert

gavekort

Anonymkode: 7edfd...263

Stjernekikkert var faktisk ikke et dumt forslag, det er noe jeg faktisk tror han kunne like, så det skal jeg snuse videre på.

På 30.11.2016 den 16.42, Margit Spat skrev:

En fin genser?
En bag eller koffert?
Dresspose

Dette er ting han enten har, eller som han anser som jåleri :P Klær er umulig.

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kortholder? Belte? Solbriller? Weekendbag/Håndbagasjekoffert? Toalettmappe? Hodetelefoner? 

Går det an å få tak i en fiskesluk og gravere noe på den? Så blir det en litt spesiell gave fra deg, selv om han har mye fiskeutstyr? 

Anonymkode: 2e876...40b

Ting han anser som jålerier :P Hodetelefoner har han 2 av. Ganske nye. Et til til gaming og et til musikk. Fiskesluket; vet ikke helt. Må tenke litt på den. Han er ikke lidenskapelig opptatt av det liksom. Han liker nok turen med gutta bedre enn selve fiskinga.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med bilkjøring på bane, ølsmaking el. fra youwish? :)

Anonymkode: 41343...418

Hater bilkjøring. Ølsmaking fikk han for et par år siden, haha. Skal sjekke om jeg finner noe annet på youwish, takk for tipset :)

Haha, herregud for en mann, takk for at dere prøvde i det minste. Nå har jeg ihvertfall noen ideer å surre videre på. At det skal være såå vanskelig.

Anonymkode: 08eab...8cd

Gjest Margit Spat

Skjønner at han er en utfordring å handle gaver til, ja!! Sorry at jeg foreslo genser: setningen i hovedinnlegget om at klær var umulig hadde gått meg hus forbi :klaske:
Han har sikkert det han i utgangspunktet trenger av fiskeutstyr, men kanskje noe av det begynner å bli slitt? Vadere? Hov? Sånn boks som han har fluene i? Ullundertøy (hvis ikke det også går inn i kleskategorien)? Myggnett? 

Kjenner typen..!

Hva med en god morgenkåpe eller noe spiselig? Min er veldig glad i all type tørka kjøtt, kanskje noe sånt være en idé? Diverse morrpølser og spekemat? Eller en pølsekasse fra Stølsvidda?

Lykke til!

Anonymkode: 6641c...59b

Skikkelig barbersett med høvel, kost, krem osv. Snakker selvsagt ikke om gillette og lignende høvel, men skikkelige saker.

https://www.barbershop.no/collections/barbersett

Drone med kamera. Utrolig artig leketøy, og kommer i alle mulige utgaver og prisklasser.

Siden han har pc til 20k så antar jeg at han bruker den til å spille på, så kanskje spill?

Xbox one S er på tilbud ut dagen til 1995 på cdon, om han liker spilling på konsoll.

Brettspill, ticket to ride eller lignende.

Er han glad i å lage mat så er jo Souse Vide sirkulator glimrende gave.

Ullundertøy, sportsundertøy, hjemmestrikka votter, raggsokker og/ eller mariusgenser (strikk selv eller kjøp på julemesse), en luksus-kaffe (om han liker kaffe). Nye boxere (Stormberg.no har mye rimelig og super kvalitet)

Mattermos av merket Thermos.

Anonymkode: 608ff...a84

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...