AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Jeg har to voksene hunder på 6 og 4 år og har veldig lyst på en valp snart. De to hundene jeg har fra før av er veldig snille men skikkelige aktive med mye energi og veldig på hele tiden. Rasen skal være sånn. Nå har jeg lyst på en ny rase som er roligere men hvis jeg skaffer meg en til, tror dere at den da kommer til å bli skikkelig aktiv og en energibunt sånn som de andre to? Lære av de andre? Så selv om rasen er roligere den jeg har sett på kan bli propell pga. De andre to. Det er ikke noe vits i å vente ett år heller siden de to andre er godt voksne og har ikke tenkt å bli roligere med alderen. Hva hadde dere gjort? Og jeg er valpesyk nå og vil ha en til nå. Anonymkode: eb033...63a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Ingen mening? Anonymkode: eb033...63a
Gjest AvocadoMelon Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 De fleste raser tåler mye aktivitet, men noen takler bedre en stille dag en andre. Hvis du har lyst på en valp synes jeg du skal gjøre det. Men man må jo tenke på at rasen skal tåle og være med på det de andre gjør og den kan nok bli litt påvirket av de andre.. men hvis det er en roligere rase må man ta hensyn til at den trenger mer ro. Ville ikke kjøpt en mops hvis det ble mye fjellturer foreksempel. Du kan jo kjøpe en rase som er allsidig. Jeg har det, min hund er med på alt, han kan gå milevis men liker også en rolig dag hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå