Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Noen som har peiling på hvor jeg kan henvende meg ved å stille oss i kø for prøverør? Har vært prøvere i over 1 år nå, orker virkelig ikke mer..

Anonymkode: 7f338...f4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fastlegen din som henviser deg til gynekolog. Regner med dere prøver ut pergo før h*n sender henvisning til ivf. Det spørs hvor du er, men i Oslo er det 2år ventetid. 

Anonymkode: fb49f...1b2

Skrevet

Som nevnt over må dere henvises til gynekolog for utredning, så søker gynekologen dere videre til ivf der dere ønsker etter det... Aner ingenting om ventetider i og med at det er noen år siden for min del, men uff - 2 års ventetid hørtes fryktelig lenge ut! 😳

Skrevet
4 timer siden, Solstrålejenta skrev:

Som nevnt over må dere henvises til gynekolog for utredning, så søker gynekologen dere videre til ivf der dere ønsker etter det... Aner ingenting om ventetider i og med at det er noen år siden for min del, men uff - 2 års ventetid hørtes fryktelig lenge ut! 😳

Jepp. Derfor får man ikke søskenforsøk i Oslo lenger. Viktigere at folk får prøve på nr 1 ennat folk som har barn får prøve på søsken. 

Anonymkode: 3b123...2ad

Skrevet

2 år var ganske mye å ta i. Det er 20-30 ukers ventetid i Oslo ;) 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 år var ganske mye å ta i. Det er 20-30 ukers ventetid i Oslo ;) 

Er det det nå? Vi sendte inn henvisning i april 2014. Fikk svar desember 2014 om å møte opp til samtale august 2015, og satte igang i november 2015 med å gi beskjed om blødning da. Mars 2016 hadde vi innsett. 

Anonymkode: fb49f...1b2

Skrevet

Vi sendte inn søknad i oktober, fikk svar to uker etterpå. Skal starte opp i januar. Jeg synes ikke dette var så lenge å vente, og dette er i Oslo.

Anonymkode: 9c4cb...76d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...