Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #1 Skrevet 28. november 2004 jeg har det supert med min sambo. vi har vært sammen i 3 år nå, og har det helt topp. ..men sexlivet vårt er dabbet helt ut. det er ikke noe spennende lenger, og han yter aldri heller. jeg prøver nye ting og frister han med det ene eller andre, men han tenner likssom ikek lenger.. ok, greit at vi har tørkeperiode. men jeg har begynt å småforelske meg i andre menn! vi er i en stor vennegjeng med en del kjekke menn, og jeg er litt sånn flørtete mot de. min sambo sier ikke noe på det, for han vet at jeg er litt sånn "kosete" av meg noen ganger (for eks klemme litt ekstra på gutte-venner osv). så han tror vel (menn er dumme noenganger) at jeg bare er hyggelig.. men jeg får sommerfugler i magen av å tenke på å være sammen med andre.. dette er vanskelig å få ned på papir, for jeg har så mange tanker om det.. jeg vil jo ikke være utro, men jeg drømmer om å være sammen med andre! spesielt noen av disse vennene våre! noen andre som føler det litt sånn? jeg er nok bare frusrert fordi det ikke blir noe på meg lenger.. så jeg tenner rett og slett på alle jeg treffer!!
Gjest Kaffegjesten Skrevet 28. november 2004 #2 Skrevet 28. november 2004 Jeg har vært gift i godt over 20 år. Ser alltid på jenter jeg, er slik sett meget opptatt av dem. Kan gå bortover gata sammen med venner - de ser ikke DEN dama vi møter, men det gjør jeg. Jeg er også så klin kokos at jeg kan gi en dame på bussen eller på en parkeringsplass komplimenter. Litt rart det der - idag ser jeg oftere på damer over 40 enn de under 40. Ikke for det, men jeg fascineres lettere idag av damer litt opp i årene enn de unge, men så er ikke jeg så ung lenger heller. Heldigvis har jeg såpass folkeskikk at damer så langt har satt pris på mine innspill/flørting, men så går jeg ikke rundt og tror jeg er den Don Juan og kan klype jentene i rumpa. Den dagen da jeg sluttet å se på andre damer - da er jeg død. Sexlivet vårt har gått opp og ned gjennom vårt samliv, men nå som ungene er på vei ut har det tatt seg opp ganske så bra igjen. Jeg er glad i min kone, ville ikke bytte henne ut. Hun vet at jeg kan være litt flørtete, men så langt har jeg aldri gått over streken. Jeg gir kona komplimenter også, blomster får hun og av og til overraskelser i form av teater, kino osv. Få overraskelser med andre damer her i gården. Så til trådstarter - den dagen du får lyst til å gjøre noe mer med alle de flotte gutta - da har/får du et stort problem. Hva det skulle være ville jeg satt meg ned å analysert ganske kvikt. Dessuten lurer jeg litt på hvordan kommunikasjonen er i forholdet ditt. Det er ikke sikkert det er bare din samboers skyld at dere har et dårlig sexliv nå. Kan være mange årsaker, manglende kos, klem og oppmerksomhet f eks. Tenk igjennom alle muligheter - hva du/han gjør galt eller riktig for å få forholdet til å fungere. Kan jo hende det er så "enkelt" at du ikke skal være samboer lenger.................
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #3 Skrevet 28. november 2004 Jeg kjenner meg igjenn. Spesielt i "tørkeperioder" er det slik. Likevell flørter jeg ikke med andre når mannen min er til stedet. Likeså flørter jeg ikke med menn som har partneren sin til stedet.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 28. november 2004 #4 Skrevet 28. november 2004 Min flørting med andre damer begrenser seg også når kona er tilstede. Ønsker ikke å såre henne og som "en slank sexy dame" skrev flørter jeg heller ikke med andre damer som har partneren tilstede. Bare en liten presisering.
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #5 Skrevet 28. november 2004 Kan jeg bare spørre Kaffegjesten hva han mener er å gå over streken? Jeg synes ellers man skal ha lov til å flørte uskyldig med andre - særlig fordi mye av tonen mellom mann og kvinne ER annerledes enn mellom individer av samme kjønn. Men klare grenser og ikke leke hverken med flørteobjektenes følelser eller gjøre ting som ville såret den man er sammen med om hun/han hadde visst hva man gjorde. Og å flørte fordi man ikke er fornøyd i sitt eget forhold er farlig - da blir det kanskje mer for å finne en vei ut av forholdet...? Umodent og stygt etter min mening.
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #6 Skrevet 28. november 2004 Og å flørte fordi man ikke er fornøyd i sitt eget forhold er farlig - da blir det kanskje mer for å finne en vei ut av forholdet...? Umodent og stygt etter min mening. Det er ikke slik jeg ser det. Å flørte i perioder der ikke alt fungerer så godt som man skulle ønske i forholdet er snarere en måte å overleve på. Man får mer overskudd til å være i forholdet
Gjest Kaffegjesten Skrevet 28. november 2004 #7 Skrevet 28. november 2004 Gjest: Kan jeg bare spørre Kaffegjesten hva han mener er å gå over streken? Spørre kan du - og svaret har du vel gitt selv i ditt neste avsnitt. Når jeg flørter ønsker jeg ikke at det skal kunne oppfattes dit hen at jeg skal "kapre" en dame, ei heller at jeg skal oppfattes slik at jeg kan være en trussel for mottageren av min flørt. Min flørting går mer verbalt, blikk, kroppsspråk og det kan være lett når man danser f eks. Jeg mener jeg gir signaler om at dette kun er uskyldig og så langt tror jeg ingen har trodd at jeg ville forlate kona eller er en mulig partner for ONS eller noe annet. Gå over streken er for meg å såre kona, kysse eller mer med "flørtobjektet" eller skape noen forhåpninger som ikke er der - og ikke minst synes dagen deretter er forferdelig. Jeg kan se mine flørtobjekter inn i øynene dagen etter uten å ha noe å skamme meg over. Litt sunn fornuft og folkeskikk hjelper i slike situasjoner. Var forresten på en fest i august. Der var det mye dansing og jeg la merke til et par ute på dansegulvet - og de var ikke gift/samboere med hverandre. Etter en stund var det grafsing både nedi skjørtet og oppunder skjørtet hennes så det holdt. Mannen hennes satt å så på - og jeg hadde ikke problemer med å se at han ikke likte det han så. Tviler på at han hadde det særlig godt. Tror ikke vi skal lure på hva de snakket om når de kom hjem............................ Hvis "gjest" hadde vært min kone tror jeg det skulle gått veldig bra. Har også sansen for siste avsnitt i ditt innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå