Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger en ny dabradio eller tre nå som de store kanalene blir borte fra fm-nettet her i området.  Tenkte gubben skal få en i julegave for å ha på hobbyrommet sitt, og han er glad i god lyd. Noen tips om gode radioer, helst til makspris 1500, kan klare å strekke meg til 2000...

Skrevet
2 timer siden, labine skrev:

Vi trenger en ny dabradio eller tre nå som de store kanalene blir borte fra fm-nettet her i området.  Tenkte gubben skal få en i julegave for å ha på hobbyrommet sitt, og han er glad i god lyd. Noen tips om gode radioer, helst til makspris 1500, kan klare å strekke meg til 2000...

En test jeg leste på VG+ kom denne bra ut, hos Elkjop http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/radio-og-klokkeradio/RNPDABB14E/radionette-solist-dab-radio-sort

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)
På 30.11.2016 den 11.45, labine skrev:

Jeg hater dårlig lyd, elsker god lyd. Jeg har selv dab radio fra agron og lyden er fantastisk. Jeg vil anbefale deg en av disse to: 

Hifi klubben og eller "lillebroren"

Dersom du ønsker sexy og fyldig lyd, og tiltalende design så vil jeg anbefale en av disse to. (Ville unngått elkjøp osv... og gått i en "skikkelig" butikk som forstår både lyd og design. De har også nettbutikk. 

Endret av Coolaid
Skrevet

Nei til DAB! Ja til FM! 

Anonymkode: bd255...3c1

Gjest Coolaid
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei til DAB! Ja til FM! 

Anonymkode: bd255...3c1

Dette er vel en ganske usosial tvangsomlegging om det er den du sikter til og ikke selve radioen... Dab radio vil jeg ha uansett.

Skrevet

Vent litt med å kjøpe DAB radio, det skal diskuteres i stortinget i morgen om de i det hele tatt kan stenge, eller bare utsette stenging av FM. Er flere partier som ikke liker situasjonen som oppstår når det er så mange som ikke har gode digitale signaler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...