Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #1 Skrevet 28. november 2004 Hvor lenge har dere teipet arret etter en plastisk opperasjon. Jeg har teipet i 2 mnd og begynner å bli lei :-?
Gjest Virvar Skrevet 28. november 2004 #2 Skrevet 28. november 2004 Fikk du ingen informasjonsskriv om dette? Det kan vel kanskje variere etter typen operasjon, men jeg trodde det vanlige var 3 mnd for f.eks silikon i brystene. Tapingen er jo for å beskytte, slik at huden ikke strekkes unødig, slik at man skal få et fint arr. Du behøver vel ikke å skifte så ofte heller at det er bryderi?
Gjest gjest 0 Skrevet 28. november 2004 #3 Skrevet 28. november 2004 Jeg har fått beskjed om å teipe mine arr på magen i minst 8 uker. Jeg har hatt en arreduksjon etter bukplastik. I fjor da jeg tok bukplastikken teipet jeg lengre. tror det var ca 3 måneder. Problemet mitt nå er att jeg har sår under teipen fremdeles etter 1 måned og det gjør ganske vondt. Jeg får vel kontakte legen på mandag tenker jeg Pam
Gjest lilletroll Skrevet 28. november 2004 #4 Skrevet 28. november 2004 Jeg fikk beskjed om 6 uker etter min puppeoperasjon....men jeg taper fortsatt nå etter 9 uker......er vel bedre å tape for lenge enn for lite!?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå