Gå til innhold

Mitt minst sjarmerende trekk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en sen nattetime kan man få dypsindige tanker om både dette og hint. Jeg sitter og filosoferer litt over hvor stor innsikt jeg egenlig har i meg selv. Hva med meg gjør at folk blir irriterte, og hva gjør dem glade....? Ikke at jeg skal ta ansvar for hva andre føler omkring min person, men det kan jo være lurt og av og til tenke over slikt....

Jeg kan kanskje være altfor utydelig i mine meninger noen ganger. Jeg har en lei tendens til å ofte bli enig med siste taler...... Jeg ser alltid en ting fra mange, mange, mange sider, og kan ha sympati for flere ulike synspunkter. Synes ofte selv at jeg godt kunne vært litt mindre nyansert, og holde frem et enkelt standpunkt, eller være totalt uenig, eller totalt enig med noen. Kanskje blir jeg oppfattet som å snakke folk etter munnen? Det er iallefall ikke min intensjon, for jeg er ikke redd for å si hva jeg tenker. Men jeg tenker så mye forskjellig på en gang!! Hmm.....jo, dette må være et veldig irriterende fenomen...

Min beste side. Verre den... De sier jo at ens sterke side kan bli ens svake side også...kanskje min svake side, også kan være en styrke? Kanskje noen blir glad for at jeg ser saken fra to, tre, fire, fem sider, og kan ha forståelse for alle parter i en sak. JEg håper det.....

Ellers har jeg flere mindre sjarmerende trekk:

Nøkleroter (ekstremt)

Lat med husarbeid (tar telefonen fatt når jeg skal rydde kjøkkenet)

Sover lenge om morgenen (lar mannen min ta seg av barna...)

Gode sider:

Lyttende

Fintfølende

Lager god mat

Gjestfri

Nå ja, nå er det filosofiske kvarter over.... flere som har god tid i sommer til en liten selvrefleksjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...