TankefullPåMandag Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Er det noen her som har sett på Victoria på NRK? Jeg er helt betatt av serien, og især samspillet mellom Victoria og Lord Melbourne. Rufus Sewell tar seg særdeles godt ut i rollen som Lord M. Har fortsatt ikke helt kommet over episode 3, men ser frem til fortsettelsen med Prins Albert, og håper å bli like bergtatt av VicBert som av VicBourne #håpløsromantiker 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Jeg har! Liker den veldig godt, og i likhet med deg er også jeg fascinert over det som er mellom Victoria og Lord M. Har sett det siste som er kommet ut, så jeg kan med hånden på hjertet si at du har noe å glede deg til :-) Anonymkode: 8866a...475
TankefullPåMandag Skrevet 30. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2016 Jeg har sett det som er sluppet på Nrk, altså 5 episoder. Men har sett især epiosde 3 og 4 mange ganger. Tårer har trillet og trillet. Så vakkert og så sårt samtidig! Og den "siste" samtalen som Lord M og Victoria har ilag etter vielsen med Prins Albert er helt ubeskrivelig!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 Denne serien er historie forfalsking på sitt verste. Anonymkode: bdb7d...3cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå