Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #1 Skrevet 28. november 2004 Jeg har tatt noe som heter ginseng energi. Får overskudd og alt er bra, men når jeg skal legge meg klarer ikke kroppen roe seg ned, akkurat som om hele kroppen skjelver... Noen som har erfaring med dette? Kanskje det er best å slutte med de?
Sniglå Skrevet 28. november 2004 #2 Skrevet 28. november 2004 hmmm... uten at jeg vet for mye om det, så tror jeg ginseng virker veldig forskjellig på folk. For min del så merker jeg ingen forandringer ved å ta de, så det blir bare å kaste penger ut vinduet! Men mora mi måtte slutte å ta fordi hun lå med øynene vidåpne om natta,og fikk ikke sove. Kanskje noe av det samme som du opplever? kanskje du kan ta noen som ikke er så sterke?
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #3 Skrevet 28. november 2004 De er veldig sterke de jeg tar, de heter ginseng energi. Har ikke tatt i dag, og kjenner på kroppen nå at den er trøtt, spesielt hodet. Tror ikke jeg skal ta de mer. Fikk så mye energi at kroppen at når jeg la meg så bare skjelvet og ristet jeg :-( Øynene ville ikke igjen.
Gjest meya84 Skrevet 28. november 2004 #4 Skrevet 28. november 2004 Mange får samme reaksjon på Ginseng som av koffein.. Høy puls, våkenhet osv. Det er jo ikke noe man vil ha når man skal sove.. Du må vel nesten vurdere fordelene mot ulempene... :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå