AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Har nå en mann som jeg har vært sammen med i 7 år nå, og som jeg elsker over alt på jord Han er også den eneste jeg har barn med. Men før vi fant hverandre ble jeg dumpet av en fyr. Jeg var jo stygg og psyko i følge han selv, så jeg gikk videre før han. Bestemte meg raskt for at jeg egentlig unnslapp et mareritt forhold, med en fyr som river deg ned psykisk. Men jeg har sett nå at han har funnet en ny kjærlighet, og det er bra for hans del. Men de gangene jeg og min kjære er ute på noe, så forsøker min x å sende stikk i siden til meg. Jeg lurer veldig på hvorfor han gidder å gjøre dette, og jeg kjenner jeg gruer meg litt over å være ute på byen ved tanke på han. Er liksom redd for at han skal finne på å ødelegge stemningen for meg og min kjære. Fortiden skal liksom ikke innhente meg og ramme kjæresten min. Jeg føler jo på en måte at min x forsøker å ta stor plass ute, uten at han er i direkte kontakt med meg. Til opplysning så later jeg som at jeg ikke ser han ute, men har kommet til skade å se inn i ansiktet hans fordi han tydeligvis søkte etter mitt. Han er ekkel og full av skadefryd, fremdeles. Noen som vet hvorfor han gjør dette, og hva han ønsker å oppnå med slikt? Etter at vi skilte lag kontaktet jeg han aldri, og jeg har heller aldri oppsøkt han eller snoket. Jeg har mitt eget liv, og trodde da vitterlig at han hadde et eget selv. Anonymkode: 9e96a...571
Gjest RealWildOne Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Aner ikke! Men ser jo ut som at han har problemer med at du har gått videre, om ikke hadde han jo ikke hatt behov for å oppføre seg slik.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 Kanskje han bare ikke liker deg? Anonymkode: 0819f...8b0 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 3 minutter siden, RealWildOne skrev: Aner ikke! Men ser jo ut som at han har problemer med at du har gått videre, om ikke hadde han jo ikke hatt behov for å oppføre seg slik. Takk format du svarte Tror du at han gang kan utagere? Burde jeg bekymre meg over at han skal finne på noe ille mot meg og min kjære? Lurer på om han kanskje kommer til å gå hardere til verks om jeg og kjæresten min overser han.. TS Anonymkode: 9e96a...571
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #5 Skrevet 30. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han bare ikke liker deg? Anonymkode: 0819f...8b0 Er det vanlig praksis å plage personer man ikke liker framfor å overse dem? Anonymkode: 9e96a...571
Gjest RealWildOne Skrevet 30. november 2016 #6 Skrevet 30. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk format du svarte Tror du at han gang kan utagere? Burde jeg bekymre meg over at han skal finne på noe ille mot meg og min kjære? Lurer på om han kanskje kommer til å gå hardere til verks om jeg og kjæresten min overser han.. TS Anonymkode: 9e96a...571 Nei, jeg tror ikke det. I så fall ville det bare slått negativt tilbake på han, han har altså intet å vinne på det. Akkurat det er vesentlig, for han er jo avhengig av å gå taktisk frem dersom han skal vinne deg tilbake, om det er det han vil? Da kan han ikke gjøre noe for ille, for da ender han bare med å ødelegge for seg selv. Tror han fatter såpass.
Lilletrillebille Skrevet 30. november 2016 #7 Skrevet 30. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig praksis å plage personer man ikke liker framfor å overse dem? Anonymkode: 9e96a...571 Noen ja.. spesielt de som måååå ha oppmerksomhet
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #8 Skrevet 30. november 2016 4 minutter siden, Lilletrillebille skrev: Noen ja.. spesielt de som måååå ha oppmerksomhet Greit å vite hvordan folk fungerer. Og han skal ikke få noe oppmerksomhet fra meg Anonymkode: 9e96a...571
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #9 Skrevet 30. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig praksis å plage personer man ikke liker framfor å overse dem? Anonymkode: 9e96a...571 Noen gjør sikkert det. Men er det ikke slik at han bare ser stygt på deg? eller hva mente du med stikk i siden? Anonymkode: 0819f...8b0
Lilletrillebille Skrevet 30. november 2016 #10 Skrevet 30. november 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit å vite hvordan folk fungerer. Og han skal ikke få noe oppmerksomhet fra meg Anonymkode: 9e96a...571 Smart Endret 30. november 2016 av Lilletrillebille Skrev feil
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #11 Skrevet 30. november 2016 Jeg synes ikke det høres ut som at han vil ha deg tilbake, men at han er sjalu på forholdet ditt. Kanskje han ikke har det så bra psykisk eller i det nåværende forholdet? Men det blir jo bare synsing fra oss her. Vi kjenner ham jo ikke. Anonymkode: c8df6...c6a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #12 Skrevet 30. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke det høres ut som at han vil ha deg tilbake, men at han er sjalu på forholdet ditt. Kanskje han ikke har det så bra psykisk eller i det nåværende forholdet? Men det blir jo bare synsing fra oss her. Vi kjenner ham jo ikke. Anonymkode: c8df6...c6a Mener du at han kanskje ikke ønsker at jeg skal ha det bra? Og hvorfor ikke det? Det er jo tragisk for hans del dette. Priser meg atter en gang lykkelig over å slippe denne fyren Men føler samtidig med han om han sliter med noe psykisk. Alle fortjener jo å bli lykkelige. Anonymkode: 9e96a...571
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #13 Skrevet 30. november 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen gjør sikkert det. Men er det ikke slik at han bare ser stygt på deg? eller hva mente du med stikk i siden? Anonymkode: 0819f...8b0 Han ser ut til å godte seg over meg, med et typisk "ædda bædda" blikk og smil. Så forsøker han å være på steder som jeg er (noen av hans venninner har mest sannsynlig varslet han om hvor jeg er). Og de gangene dette skjedde, var han opptatt av å vise meg at han hadde dame. Noe jeg ikke brydde meg om, for jeg overså dem totalt med å menge meg med andre Får dessverre en følelse av at han higer etter å ta igjen på meg for et eller annet. Men jeg forstår bare ikke hva.. Føler at jeg kanskje blir presset til å måtte si noe til han, men ønsker helst ikke å ha noen dialog. Anonymkode: 9e96a...571
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #14 Skrevet 30. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han bare ikke liker deg? Anonymkode: 0819f...8b0 Det er Ikke på tide å slutte å late som du er meg snart da? er du så fantasiløs at du må bruke det hun tror er meg for å ta henne? jeg er ferdig med henne. Anonymkode: 71cfb...fad
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #15 Skrevet 30. november 2016 Uff.....det er ikke du som har skrevet utallige tråder om dette før vel? Altså, hvis det er årevis siden dere var sammen så er det jo bare å overse ham. Hvorfor skulle du kunne bli presset til å snakke til ham? Det er jo bare å la være.... Anonymkode: 7dc6a...2f2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #16 Skrevet 30. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er Ikke på tide å slutte å late som du er meg snart da? er du så fantasiløs at du må bruke det hun tror er meg for å ta henne? jeg er ferdig med henne. Anonymkode: 71cfb...fad At det var? Anonymkode: 0819f...8b0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #17 Skrevet 30. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff.....det er ikke du som har skrevet utallige tråder om dette før vel? Altså, hvis det er årevis siden dere var sammen så er det jo bare å overse ham. Hvorfor skulle du kunne bli presset til å snakke til ham? Det er jo bare å la være.... Anonymkode: 7dc6a...2f2 Jeg har fulgt med på henne gjennom noen år også, og jeg tenkte det samme som deg først, men jeg tror ikke det er samme person. Hun virket redd hele tiden, men det virker ikke som TS i denne tråden er. Anonymkode: dbc68...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #18 Skrevet 30. november 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvorfor han gjør dette, og hva han ønsker å oppnå med slikt? Etter at vi skilte lag kontaktet jeg han aldri, og jeg har heller aldri oppsøkt han eller snoket. Jeg har mitt eget liv, og trodde da vitterlig at han hadde et eget selv. Anonymkode: 9e96a...571 Lure på om han er såret av en eller annen grunn. Kan det være han bare var forbannet på deg og dro dumpe kortet for å få reaksjon fra deg den gangen? (Oppførselen ville vært mer normal om du hadde dumpet han, liksom..) Anonymkode: 027cd...174
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #19 Skrevet 30. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lure på om han er såret av en eller annen grunn. Kan det være han bare var forbannet på deg og dro dumpe kortet for å få reaksjon fra deg den gangen? (Oppførselen ville vært mer normal om du hadde dumpet han, liksom..) Anonymkode: 027cd...174 Jeg er sannelig ikke sikker, men tror jeg husker at jeg ikke ga han det han var ute etter. Jeg var skuffet ja, men forsto at han ikke var riktig for meg. Den slemme behandlingen vil jeg aldri i livet gjenoppleve, så jeg var vel egentlig fornøyd med å gå videre:) Mulig han hadde ønsket at jeg skulle være en psyko dame som plaget han. Men der ble han nok skuffet. Anonymkode: 9e96a...571
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #20 Skrevet 1. desember 2016 Jeg kom i skade for å stirre på eksen min ute på byen forleden. Ikke fordi jeg ikke er ferdig med henne men fordi jeg lurte på om det var henne eller en annen heks som lignet veldig. Anonymkode: 0d21d...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå