AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Tok to hull oppe i ørene for ca 4-5 uker siden. Det er fortsatt ømt, får ikke til å ligge på den siden med hodet rett ned i puta... Ser ikke betent ut, bare veldig ømt. Flere som har opplevd det? Øredobbene er av plastikk så tror ikke jeg skal reagere på det. Tok oppe i andre øret for mange år siden med vanlig øredobb men måtte ha det ut fordi det også hele tiden var ømt! Syns det er ganske fint så vil jo ha det, men ikke om det blir slik for alltid Anonymkode: e160f...cac
Minya Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Piercinger i brusken bruker mye lenger tid på å gro. Siden du sier du har smykker i plastikk, antar jeg at du har tatt dem hos frisør? Bytt i såfall smykker til titan eller kirurgisk stål- det er bedre for groende piercinger. 1
Sulosi Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 Hadde jeg visst hvor lang tid det tok å leges hadde jeg aldri satt hull der. Det tok uker ja men så lenge du følger med, renser og ikke plukker for mye så skal det gå over. Jeg ville nok hørt med legen om en ukes tid hvis ikke du merker bedring da.
vscare Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 (endret) Jeg har hatt piercinger overalt i øret, og som Minya sa tar det lang tid for en piercing i brusken å gro, mye lenger tid enn det tar fks. i øreflippen. Jeg tror ingen jeg har/har hatt i brusken har brukt mindre enn fire måneder på og leges 100% Endret 30. november 2016 av vscare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå