AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Eg skal levere heimeeksamen i morgon kl 13. Skulle hente kandidatnr på studentweb.no, då eg oppdaga at det står "målform: bokmål". Eg skal ringe i morgon tidleg for å høyre om det betyr at eg må oversetje heile svaret til bokmål eller om det ikkje betyr noko. Men no er eg heilt stressa, så lurer på om nokon veit om det har noko å bety? I teorien skal eg vel ha rett på å skrive mitt hovudmål, så lenge det ikkje er eksamen i norsk sidemål? Har heilt panikk her! Anonymkode: bffc7...1d4
annebanane Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Du leverer på ditt hovedmål. Du har retten til å skrive på både nynorsk, bokmål og de andre skandinaviske språkene. Du har kanskje bare glemt å sette ditt hovedmål til nynorsk på studentweb?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, Moonwalker skrev: Du leverer på ditt hovedmål. Du har retten til å skrive på både nynorsk, bokmål og de andre skandinaviske språkene. Du har kanskje bare glemt å sette ditt hovedmål til nynorsk på studentweb? Då eg gjekk inn på innstillingar såg eg at der stod bokmål. Eg endra til nynorsk og trykte lagre, men det står framleis bokmål på begge eksamenane eg er meldt opp til.. Anonymkode: bffc7...1d4
annebanane Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Då eg gjekk inn på innstillingar såg eg at der stod bokmål. Eg endra til nynorsk og trykte lagre, men det står framleis bokmål på begge eksamenane eg er meldt opp til.. Anonymkode: bffc7...1d4 Det vil stå bokmål da det allerede er registrert som bokmål. Men det betyr ingenting. Du leverer på nynorsk Endret 29. november 2016 av Moonwalker
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 7 minutter siden, Moonwalker skrev: Det vil stå bokmål da det allerede er registrert som bokmål. Men det betyr ingenting. Du leverer på nynorsk Tusen takk for svar! No får eg forhåpentlegvis sove, vart i alle fall letta! 😄 Då får vi tru at det ordnar seg! Anonymkode: bffc7...1d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå