Gå til innhold

Er det håpløst for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne i 40 årene. Har to døtre hvorav den ene sliter på skolen og med oppførsel. 

Siden min eks pådro oss stor gjeld er jeg under gjeldsordning i noen år til. 

Men jeg har ryddet opp livet mitt og jobber og står på. 

Er dette skremmende for en mann? Ønsker meg en ny partner! Får høre at jeg er attraktiv.

Anonymkode: 92ea1...26f

Videoannonse
Annonse
Gjest RealWildOne
Skrevet

Ingen forhold er uten utfordringer, så trenger absolutt ikke å være noen hinder for at du ikke skal finne deg noen dette.

Utgangspunktet har lite å si for min del i alle fall, jeg har aldri satt mål på en dame annet enn hva som omhandler hvem hun er, hva hun er bryr meg lite.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne i 40 årene. Har to døtre hvorav den ene sliter på skolen og med oppførsel. 

Er dette skremmende for en mann? Ønsker meg en ny partner! Får høre at jeg er attraktiv.

Vi har jo alle våre utfordringer,og jeg ville ikke latt dine problemer tidligere i livet påvirket et evnt ønske om å bli kjent. Det er jo personlighet og kjemi det kommer an på til syvende og sist :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

En fornuftig mann vil like deg for den du er, uavhengig av gjeld, så lenge du klarer deg selv. 

Jeg har en gjeld på 32 000 kroner. Regner ikke med at det er et problem for en mann når jeg klarer og fikser meg økonomisk selv ;). Jeg styrer og har min egen økonomi. 

Uavhengig av hvordan barna dine er, så er det DEG en ny mann skal være sammen med. At et av barna sliter på skolen med oppførsel har ingenting å si i det hele tatt hos en normal oppegående mann vil jeg tro. 

Endret av JenniferA
  • Liker 3
Skrevet

Spørs vel på mannen. Ville du akseptert en mann i samme livssituasjon?

Anonymkode: 587ac...9a9

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer litt an på. Er ikke gjelden mer enn maks 500 000 kr så casher jeg ut gjelden din. Er det mer enn dette så blir det en dealbreaker. Har ikke god nok økonomi til å cashe ut er enn dette.

Anonymkode: 7a638...d1a

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs vel på mannen. Ville du akseptert en mann i samme livssituasjon?

Anonymkode: 587ac...9a9

Ts her. Hvis han var rett mann, ja. Og hvis han hadde god kontroll over økonomien nå og forstått hvordan dette fungerer.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer litt an på. Er ikke gjelden mer enn maks 500 000 kr så casher jeg ut gjelden din. Er det mer enn dette så blir det en dealbreaker. Har ikke god nok økonomi til å cashe ut er enn dette.

Anonymkode: 7a638...d1a

Hmm. Gjelden er nå på rundt 300 000kr. 

Men jeg ville ikke tillatt noen å cashe den ut, hvis ikke det var en veldig god grunn til det. Feks at man gifter seg eller skulle kjøpe seg hus sammen. 

Gjeldsordning er jo sånn sett bra for selv om man skulle miste jobben og ikke kunne betale en krone resten av tiden så forsvinner gjelden etter avtalt tidspunkt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...