Gå til innhold

Selge brukt iPhone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma har kjøpt seg ny iPhone og vi vil derfor selge den gamle.

men hun mener bastant at hun er hacket.. (Hun mener det meste har blitt hacket oppigjennom, både mobiler og bankkort😝)

men er det nok da og slette alt innhold på mobilen for så og selge den?

vil jo ikke selge en hacket dings videre, men tviler på at den er det😂

Anonymkode: e87ec...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilbakestill den til fabrikkinnstillingene og selg den med god samvittighet. Telefonen er vel neppe hacket :P 

Skrevet
38 minutter siden, Sirah skrev:

Tilbakestill den til fabrikkinnstillingene og selg den med god samvittighet. Telefonen er vel neppe hacket :P 

Er det jeg tenker og😂 

Da blir det salg😊

• Liker 1
Skrevet

Hjelper ikke å tilbakestille. Vil du hente frem gammel data er dette null problem. Jeg kjøpte en brukt iphone og greide å hente frem masse dirty bilder forrige eier hadde tatt. Bl.a. fitta hennes..

Anonymkode: 8533e...b2e

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke å tilbakestille. Vil du hente frem gammel data er dette null problem. Jeg kjøpte en brukt iphone og greide å hente frem masse dirty bilder forrige eier hadde tatt. Bl.a. fitta hennes..

Anonymkode: 8533e...b2e

Hva må man gjøre da?

er forresten ganske sikker på at du ikke finner sånne bilder på den tlf😂

Skrevet (endret)

Slett alt av bilder, apper og andre dokumenter først, slett Apple-ID-en, iCloudkonto og sånt fra telefonen og endre deretter passord på Apple-ID på den nye telefonen, skru av iMessage og tilbakestill deretter til fabrikkinnstillinger. Da skal hun nok være ganske trygg. :) Og hehe, nei hun har sikkert ikke den type bilder på tlf sin. :P Jeg solgte min gamle iPhone og gjorde dette først og jeg hadde heller ikke noen sånne bilder på min.

Endret av Salka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...