vigdis1989 Skrevet 29. november 2016 #1 Del Skrevet 29. november 2016 Hei! Jeg er veldig glad i utsikts plasser hvor man km se hvor fantastisk byen eller stedet er. I første omgang leter jeg etter utsikts plasser i Oslo, men fyll gjerne på med andre byer i Norge også dersom du kjenner til noen bra steder. Gjerne også litt bortgjemte steder som kanskje ikke alle vet om. Oslo: * Holmenkollen > utsikten i svingen, tårnet og restauranten * Grefsenkollen Restauranten * "Tøyentoppen" opp på venstre siden av tøyenbadet *Ekeberg > Utsikten på toppen, restauranten og sjømansskolen * Radisson hotellet sine skybarer > Oslo city og holbergsplass * Grand hotel i Karl Johan sin bar med utsikt over spikersuppa Er det noen fler dere vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vigdis1989 Skrevet 30. november 2016 Forfatter #2 Del Skrevet 30. november 2016 Det var dårlig respons - da har jeg kanskje alle som er verdt å nevne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 3. desember 2016 #3 Del Skrevet 3. desember 2016 @vigdis1989 Havnabakken,25 bussen går dit Kolåsbakken ved Linderud=utsikt over Groruddalen,buss 31,25 og 60 Utsikten v Ekeberg,antatt der Edvard Munch tegnet Skrik St.Hanshaugparken Tar du linje 2 Østerås finner du flere fine punkter men vet ikke akkurat hva de heter☺ Der 70 bussen og 74 bussen går. Begge har fine utsiktspunktet på ruta. Er nå flere men jeg kommer ikke på de i farten☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå