AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Dersom en kvinne dater en mann, ikke kyss og sex, men blir interessert. Han er interessert men skriver ting som betyr at han feiger ut. Hun fortsetter å sende mld. Han blir gretten, blokkerer henne helt ut av det blå selv om han er hyggelig en gang i blant. Hun hadde gitt en gave, som så plutselig ble brukt og avbildet på facebook enda han aldri takket for gaven eller kommenterte det til henne. Viser seg så i etterkant at han har dame, men ikke opplyst om det. Hun har hele tiden bedt han si det om han var interessert eller ikke. Han ga aldri inntrykk i starten eller underveis at det var en dame i bildet. Han svarte aldri på det To ting. Han blokkerer fordi han ikke vil ha kontakt. Null følelser. Han blokkerer fordi hun treffer noe i han og han blokkerer for å "hevne" seg, evt ikke miste ansikt overfor hun og dame. Hun føler at han har vært uærlig, han tilbydde vennskap men oppfører seg ikke deretter. Hun har vært ærlig hele veien. Er han en player? Han er vant til mye oppmerksomhet fra kvinner. Er reaksjonen hans uten følelser? Blokkeringen? Hva tror dere? Anonymkode: 9f967...2e3
JenniferA Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 (endret) Det kan virke som om dette varte bare en kort stund med et enkelt treff. Det er noe helt annet enn dersom de hadde hatt sex og treffes en stund. Jeg forstår ikke helt hvorfor hun tar på vei for så liten stund med kontakt, men jeg forstår jo at følelser kan dukke opp. Jeg var selv i en situasjon men det var et lengre forhold med en fyr, og han sa diverse negative ord om meg som jeg ikke fikk lov å forsvare meg mot, for så å blokkere og ignorere. Jeg synes det var fortvilende situasjon, og forsøkte å oppnå kontakt med litt vel mange meldinger etterpå. Men det hjalp ikke. Det vil jeg si er en litt råtten oppførsel, men i ditt tillfelle så har det ikke vært så mye i bildet. Men man kan bli trist av det og, så forstår det. Endret 29. november 2016 av JenniferA
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 2 minutter siden, JenniferA skrev: Det kan virke som om dette varte bare en kort stund med et enkelt treff. Det er noe helt annet enn dersom de hadde hatt sex og treffes en stund. Jeg forstår ikke helt hvorfor hun tar på vei for så liten stund med kontakt, men jeg forstår jo at følelser kan dukke opp. Jeg var selv i en situasjon men det var et lengre forhold med en fyr, og han sa diverse negative ord om meg som jeg ikke fikk lov å forsvare meg mot, for så å blokkere og ignorere. Jeg synes det var fortvilende situasjon, og forsøkte å oppnå kontakt med litt vel mange meldinger etterpå. Men det hjalp ikke. Begge to var enige om at de hadde en veldig spesiell kontakt før han plutselig feiget ut. Han flørter veldig mye med andre kvinner på sosiale medier og det postes ingen bilder av denne dama noen steder. Kun noen små hint som tyder på at det er ei der. Som feks å omtale noen som mamma til et kjæledyr. Samtidig metkes det at han følger med på hennes instagram og facebook da han dukker opp i 'forslag til nye å følge'. Derfor tror jeg ihvertfall at han er mer involvert i ho enn han vil innrømme til henne. Pga blokkeringen. Anonymkode: 9f967...2e3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Ps håper det går bedre med deg nå @JenniferA Anonymkode: 9f967...2e3
JenniferA Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge to var enige om at de hadde en veldig spesiell kontakt før han plutselig feiget ut. Han flørter veldig mye med andre kvinner på sosiale medier og det postes ingen bilder av denne dama noen steder. Kun noen små hint som tyder på at det er ei der. Som feks å omtale noen som mamma til et kjæledyr. Samtidig metkes det at han følger med på hennes instagram og facebook da han dukker opp i 'forslag til nye å følge'. Derfor tror jeg ihvertfall at han er mer involvert i ho enn han vil innrømme til henne. Pga blokkeringen. Anonymkode: 9f967...2e3 Jeg forstår. Det kan oppleves sårt. Noen menn er typisk flørtere. Jeg hadde ikke giddet han der. Jeg hadde lagt han bak meg med en gang. Han er ikke noe å vente på. Kutte han ut. Hadde ikke brydd meg mer om / med han. Jeg har lært av tidligere erfaringer og har blitt flinkere til å reagere på den måten her. 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ps håper det går bedre med deg nå @JenniferA Anonymkode: 9f967...2e3 Takk .Bra at han beviste at han ikke var et tap.Jeg fikk en del lærdom om å verne om følelsene sine på livets vei. Ikke forvente noe som helst av en mann. Endret 29. november 2016 av JenniferA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå