Gå til innhold

Kontraktsmøte ved kjøp av bolig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hva som menes med "fint om du møter med oppgjørskjema ferdig utfylt". Hva er oppgjørskjema? Har ikke fått noe slikt fra megler.

Anonymkode: 6d8bb...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vel få det av megler. Tror det er der du fyller ut lån/egenkapital, kontakter i bank osv.

Anonymkode: 3263e...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal vel få det av megler. Tror det er der du fyller ut lån/egenkapital, kontakter i bank osv.

Anonymkode: 3263e...a18

ts her.

Ok?  Jeg har jo allerede finansieringen i orden. Alt banken venter på er kjøpskontrakten slik at banken kan betale ut ved overtagelse. Så er det ikke litt merkelig når jeg må skrive hva jeg har i lån og egenkapital til en megler? Dette er det jo banken som garanterer for uansett.

Noen andre som har noen formeninger om hva "oppgjørsskjema" er for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo fått svar på hav det er.

Megler skrev det samme til meg også, men jeg fikk råd av banken om å kun fylle ut bankkontakt og ikke personlige økonomiske opplysninger. Banken ordner resten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ts her.

Ok?  Jeg har jo allerede finansieringen i orden. Alt banken venter på er kjøpskontrakten slik at banken kan betale ut ved overtagelse. Så er det ikke litt merkelig når jeg må skrive hva jeg har i lån og egenkapital til en megler? Dette er det jo banken som garanterer for uansett.

Noen andre som har noen formeninger om hva "oppgjørsskjema" er for noe?

Megler vil ha en kontaktperson i din bank slik at h*n vet hvem som kan kontaktes hvis det skulle bli noe tull feks pengene ikke kommer den dagen de skal ol.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Du har jo fått svar på hav det er.

Megler skrev det samme til meg også, men jeg fikk råd av banken om å kun fylle ut bankkontakt og ikke personlige økonomiske opplysninger. Banken ordner resten.

2 minutter siden, Sulosi skrev:

Megler vil ha en kontaktperson i din bank slik at h*n vet hvem som kan kontaktes hvis det skulle bli noe tull feks pengene ikke kommer den dagen de skal ol.

Takk for oppklarende svar. Det skal han få! Alt det andre får banken ta seg av :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...