Gå til innhold

Jeg så en merkelig fyr, men flere så ikke denne personen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden så ser jeg en slik merkelig skrue gå forbi meg.
Jeg spurte flere om de så personen. Personen kledde seg litt rart og slo hjul midt i veien. Han så jeg to ganger, og begge gangene så han skikkelig merkelig ut og jeg stusset litt over tingene han gjorde. Jeg beskrev dette for noen folk og humret litt for meg selv av oppførselen hans i ettertid. Av de som kan ha sett han så er det bare en som tror de også så han.

Jeg ble så oppgitt når flere sier at nei, det fikk de ikke med seg. Er det noen som har opplevd noe lignende? En merkelig skrue rett og slett. Det gjør ingenting, men det er litt kjedelig at noen bare tror de kan han sett han, men er så usikre.

Ja, ja... Livet går jo videre, men siden jeg og en til er de eneste som så han så føles det som om at man beskriver en person, ingen har sett han og man virker jo helt fjern rett og slett. For ingen så jo denne fyren så... :klaske: 

Anonymkode: 6efc6...21a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten la de ikke merke til ham (de så en annen vei?) eller du så syner?

Anonymkode: 0a7c2...0d0

• Liker 2
Skrevet

Godt mulig du så syner, det er mer vanlig enn mange tror. De fleste gjør det ikke, men du kan være en av dem som gjør.

Anonymkode: 8f956...b2e

• Liker 2
Skrevet

Kan godt hende du hallusinerte, jeg har aldri opplevd det men det er nok av dem som gjør det.

Anonymkode: f017d...47c

• Liker 2
Skrevet

Man kan hallusinere i forbindelse med migrene, angst og  flere andre ting.

Det trenger ikke å være en psykose el.l. selv om man hallusinerer.

• Liker 2
Skrevet

Mest sannsynlig var de opptatt av noe helt annet og så det ikke. Det er veldig vanlig. Men om han plutselig forsvant helt så er det nok bare du som så han.

Anonymkode: e6951...44a

Skrevet

Var disse andre som ikke så ham på samme sted som deg, da?

Anonymkode: 4ed2a...363

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt mulig du så syner, det er mer vanlig enn mange tror. De fleste gjør det ikke, men du kan være en av dem som gjør.

Nei, som sagt så så noen andre han også... Med lik beskrivelse av han/hun som meg.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var disse andre som ikke så ham på samme sted som deg, da?

Anonymkode: 4ed2a...363

Ja, omtrent. :) Hva ellers? :P

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig var de opptatt av noe helt annet og så det ikke. Det er veldig vanlig. Men om han plutselig forsvant helt så er det nok bare du som så han.

Anonymkode: e6951...44a

Hehe. :)

Skrevet

mulig du har evner og ser ting andre ikke ser!:D noen kan se gjenferd og andre ting ,

Anonymkode: 25bfd...9cc

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

mulig du har evner og ser ting andre ikke ser!:D noen kan se gjenferd og andre ting ,

Når noen "ser" "gjenferd" og andre ting, så er det hallusinasjoner.

• Liker 2
Skrevet

enda en bedre viter igjen . derfor jeg hater kg . det finnes mer mellom himmel og jord en de vi tror . punktum. ikke alt kan vitenskaplig bevises, bare fordi dere er så lav frekvente og spirituelt lukket betyr de ikke at de andre ser er halliser. 

Skrevet
8 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Nei, som sagt så så noen andre han også... Med lik beskrivelse av han/hun som meg.

Du skrev at det var *en* annen person som *kan* ha sett ham. Sannsynligvis har du beskrevet ham på forhånd, og så sa den andre "ja, kanskje" eller noe slikt. Det er alltid noen som tror de husker noe når de får det beskrevet siden hukommelsen er mye mindre pålitelig enn de fleste tror. Du kan selvsagt ha blitt utsatt for en oppmerksomhetssyk person også, men da ville han sannsynligvis sørget for at flere så på ham mens han gjorde det. Alternativt kan han ha gjort det mens bare du så på for at du skulle lure på om du er blitt gal, men det er veldig lite sannsynlig når det har skjedd to ganger.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

enda en bedre viter igjen . derfor jeg hater kg . det finnes mer mellom himmel og jord en de vi tror . punktum. ikke alt kan vitenskaplig bevises, bare fordi dere er så lav frekvente og spirituelt lukket betyr de ikke at de andre ser er halliser. 

Du er vel like mye bedreviter som hardnakket påstår at det eksisterer ting som ikke kan bevises. 

Anonymkode: 2ee49...33d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...