Gå til innhold

Trenger proteinkurtips!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Liker veldig godt å kure håret mitt, og bruker Joico sin reconstruktor. Men jeg takler ikke lukta :(

Har noen en annen proteinkur å anbefale?

Hadde blitt takknemlig :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Fudge Dynamite gir både proteiner og litt fukt, og er kjempebra! Lukter litt snålt, men ikke så sterkt som K-Pak. Jeg har kjøpt den flere ganger, og bare det er en sensasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redken Anti-Snap er en leave-in proteinkur. Lukter kjempegodt' date=' og er veldig god![/quote']

Enig, den lukter virkelig godt. God er den også..håret blir blankt og fint. Joico og Fugde synes jeg lukter forferdelig. Kjæresten min har en hårvoks fra sistnevtne som han ikke får lov til å bruke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takker for tips :)

Så også Tigi sin dum blonde. Det er vel egentlig en conditioner, men egner seg visst bedre som kur.

Noen som vet om den gir fuktighet eller protein?

Og blir ikke håret tørt av anti-snappen?

Har super tørre tupper da, så den burde forsåvidt ikke bli det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg har Dumb Blonde, og bruker den som balsam, eller brukte, for plutselig begynte hodebunnen å svi noe infernalsk. Jeg tror egentlig den gir mest proteiner, men planteproteiner (hvete- soya- osv), og det kan brukes hver dag. Keratin er det mer futt i, og kun beregnet i rene kurer.

Jeg ville ikke kjøpt Dumb Blonde som kur.

Anti-Snap lukter kjempegodt, og jeg har hittil ikke fått tørt hår av den. Men så ofte mitt hår er blitt farget, trenger det sikkert masse proteiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har dere prøvd noen av de andre kurene fra Extreme-rangen da?

Som Extreme Cat Treatment eller Extreme Deep Fuel?

Regner med at begge de er fulle av protein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hvor mye protein trenger håret ditt, da? Bleket hår som i tillegg fønes og behandles med rettetang trenger mest. En indikator på at håret trenger protein, er at det lett brekker. Husk å bruke fuktighetskur i tillegg, ellers kan håret bli sprøtt.

Hvis du får tak i produkter fra Nexxus, skal den kuren som heter Emergencee være noe av det beste når det gjelder ren protein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvor mye protein trenger håret ditt, da? Bleket hår som i tillegg fønes og behandles med rettetang trenger mest. En indikator på at håret trenger protein, er at det lett brekker. Husk å bruke fuktighetskur i tillegg, ellers kan håret bli sprøtt.

Hvis du får tak i produkter fra Nexxus, skal den kuren som heter Emergencee være noe av det beste når det gjelder ren protein.

Det er faktisk ikke ihjelfarget.

Tror ikke jeg trenger noe psycho-protein-bombe, men litt :)

Har farget det, og har striper i det. Bruker også rettetang gjevnlig.

Skal anti snap'en bare være i tuppene?

Er ikke så glad i å ha kurer rundt i hele håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Anti-Snap kan brukes som du vil. Det er en tyntflytende gele som du fordeler i håret etter at du har vasket det. Så du kan sikkert bruke den bare i tuppene, hvis du vil.

Den gjør IKKE håret fett og tungt, og lukter nydelig av bær, vanilje og karamell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...