Krølle Skrevet 24. juli 2002 #1 Del Skrevet 24. juli 2002 Noen som vet om det går an å sende inn klager på tannleger? Hvor gjør jeg i så fall det? Har brukt samme tannlege nå i snart 6 år, og har vært stort sett fornøyd med han (sett bort fra at han er veldig dyr...). For ca. 3 år siden, flyttet han til et annet lokale, og siden da, har journalen min vært borte. Forsåvidt greit det, men jeg har sett at han har skrevet noe hver gang jeg har vært der siden, og neste gang jeg kommer tilbake, er dette også borte! Hva i alle dager er det som foregår? Har nokså nylig hørt at dette ikke gjelder bare meg. Har en venninne som var en tur hos samme tannlegen, og det samme skjedde med henne da hun gikk dit for andre gang. Ikke nok med det. Hun gikk til en annen tannlege for å få dobbel sjekka hva hun måtte gjøre med tennene (min tannlege hadde ramset opp en hel del hull, pluss noen andre ting), og denne mente at det ikke var noe galt med tennene hennes....! Det må da være noe man kan gjøre med dette?! Det er vel ikke nødvendig å si det, men... Jeg skal bytte tannlege!!! Mvh Krølle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå