Gå til innhold

Mamma med i utdrikningslaget...????

~~Turte~~

Anbefalte innlegg

Hei, hei icon_smile.gif

Lurte på om det er vanlig å ha med seg moren sin i utdrikningslaget? Min mamma er ganske ung(42) og er en person det er gøy å ha med på byen... Jeg vet hun ønsker å være med i mitt utdrikningslag, og jeg har ingenting imot det. Men mine venninner gryntet litt på nesa da jeg nevnte det for dem.. De tenker vel sikkert på at da må de "ta det rolig", men som sakt- min mor er ung både i kropp og sinn og jeg tror at hun er med på det meste!

Hva ville dere gjort???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke????Det viktigste for meg er å ha en fin dag/kveld med dem jeg er aller mest glad i.Hvis du vil ha med mammma`n er det en fin gest til henne,synes jeg.For mitt vedkommende hadde ikke dette blitt aktuellt da min mor muligens er av noe annet kaliber enn din!

Klemmer til deg fra Pusseluskan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Personlig ville jeg ikke hatt med mamma selv om vi er KJEMPE venner, men det har med å gjøre at jeg ikke er så begeistret for å feste med mamma....DU må gjøre det DU føler for i DITT utdrikkingslag!!! Ingen skal si at det er FEIL å ha med moren din hvis du selv vil det!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Ta henne med hvis du synes det! Jeg har selv vært i utdrikkingslag hvor både mor og tante har vært med og det har ikke lagt noen demper på kvelden!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil ha med moren din synes jeg du skal ha henne med..

Personlig ville jeg ikke hatt min mor med selvom vi er perlevenner. Det har vel ikke så mye med det å gjøre at hun ville lagt en demper på festen, for jeg tror min forlover (heldigvis) planlegger noe helt annet enn en kveld på byen.. For meg hadde det bare vært rart om hun skulle være med.

¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-05 11:36 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

Om du vill ha med mamma tycker jag att dina vänninor bör ha respekt för det. Kul med en mamma som din. Min mor är likadan, fast hon är ju från Trondheim, och man vet ju hur DE är ! (kul folk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, la mor bli hjemme denne dagen! Denne skal feires med venninner, selv om dere har et supert forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg forstår godt at dine venninner ikke liker tanken på at moren din skal være med på utdrikkingslaget ditt. Selvfølgelig er dette ditt valg, men jeg er av den mening at en mor er en mor og venninner er venninner - og at dette er og bør være to forskjellige liv.

Selv hadde jeg et veldig nært og godt forhold til min egen mor mens hun levde, og selvom hun var ung i forhold til mine venninners mødre, så prøvde hun aldri å være en venninne for meg.

Det var noen tanker fra .....

Meg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takker alle som har svart på innl. mitt. Vil bare dele med dere at jeg har nå valgt å ha med mamma. Det er da tross alt mitt utdr.lag!!!! Har også innvitert svigermor (like gammel som mamma) slik at hun ikke skal føle seg utenfor.. men med forbehold om at hun vet at dette er et utdr.lag. Vil ikke at hun skal miste det "GODE" intrykket hun har av meg- for gud hjelpe vet hva venninnene mine kan finne på... det er ikke sikkert hun kommer...men jeg slipper nå i allefall å ha dårlig samvittighet....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...