Gå til innhold

Kjære nerder :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjærest som er nerd, elsker alle slags duppedingser , mange forskjellige serier, spiller endel (ganske mye) pc spill, som red dead redemption , GTA 5, Skyrim , fallout , COD , max paine,

Og brettspill er noe av det vi liker. Han liker også friluftsturer :):) da drar han på gutteturer rundt omkring i norge med kano å telt  osv 

Meen nå trenger jeg hjelp , jeg trudde jeg hadde funnet den ultimate julegaven til han , men så nevnte han det i forbifarten at den tingen ikke var slik han ville ha det. . Så da blir det ikke kjøpt det :( 

Så nå trenger jeg hjelp fra dere , værsåsnill og hjelp meg .Hvert eneste år (!!!!) glimter han til på julaften med gave til meg.. 

Men når sant skal sies er jeg mye lettere enn han , ... Han er veldig kresen ...

tenkte på noe samlegreie , fra et spill, noen som kan hjelpe meg med noen ideer ?

Men hadde blitt veldig glad vist dere kan nevne noen tinger som dere ønsker dere til jul , så kanskje jeg kan glimte til i år :) ?  Hva er den tingen dere kunne tenkt dere fra dama , det som virkelig hadde scoret :) 

Anonymkode: 17025...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ikke noe om prisgrense, men jeg ser for meg at noe i forbindelse med kanotur og reise hadde vært noe. Billett til en reise eller guidet tur(?) Grotter? 

Virker egentlig som om han har alt. Har du spurt han hva ville vært den råeste gaven?

Anonymkode: 2b877...44a

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar :)

Prisen er vell kanskje rundt 2000-3000 kr , det er ikke så farlig om den blir høyere . Å kjøpe turer er litt vanskelig iom at vi har dine og mine og våre barn , så vi er mer spontan i øyeblikket , kan liksom ikke planlegge så langt fram i tid. 

Han ønsker seg egentlig noen tinger, men de er vanskelig å finne , han er ganske kresen på farge og slikt også , brettspill er jo en ting men det blir liksom så lite, ... off synes dette er veldig vanskelig .

Han liker veldig godt sånn samlefigurer  og sånne figurer (slik som warhammer ?) , vil helst ha ferdig malet . Men det hadde jo kanskje vært noe, om jeg hadde funnet det . Vi har liksom sånn skap , med spill , terninger og samle bokser osv , på display  

Skrevet

Liker han å ta bilder på tur? Hva med å kjøpe en drone?

Anonymkode: a5ae5...973

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker han å ta bilder på tur? Hva med å kjøpe en drone?

Ja han liker veldig godt å ta bilder og vet han har snakket om at han ønsker seg dette. Jeg vet ekstremt lite om dette. Tenker prisklasse,  er ikke dette veldig dyrt? 

Skrevet

Du får i alle prisklasser (får hva du betaler for). 

Skrevet

- Dungeon quest! (Eller skatten i Borgen på norsk) Det er et av de morsomste brettspillene jeg har spillt, men det virker som det er relativt skjeldent. 

- Sånn kopp som viser batsymbolet når koppen er varm.

- Batman klær (sokker, truser, topper eller kanskje til og med den Gotham tightsen fra H&M, selv om jeg ikke vet hvordan bruke tights)

- Smykker med biter av meteorer, månedtøv, fossiler og denslags, kanskje ikke noe for han, men tenker det kan inspirere likevel :p)

- Oz-bøkerne eller Alice bøkerne. Gjerne med gamle illustrasjoner. Disse har kanskje en dypere mening for meg. Mulig han har noe spesielt forhold til noen gamle bøker. Vet de hadde gamle bøker på outland i Oslo.

- En stjerne i mitt navn :) (ja, du kan kjøpe å navngi en stjerne. Du kan også kjøpe en bit av en skog i Skottland og bli Lord by the way)

Nå er jeg sånn absolutt ikke kresen da. Regner med du tenkte på nerdete ting å ønske seg. Ønsker meg også andre ting (som for eksempel forkle, sånn WWF elefant-fadder kort, moskus-safari på dovrefjellet eller såper fra Body Shop). Du sier han er kresen? Hvordan mener du?

Hva hadde du tenkt å kjøpe til han?

Anonymkode: dece3...8aa

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Dungeon quest! (Eller skatten i Borgen på norsk) Det er et av de morsomste brettspillene jeg har spillt, men det virker som det er relativt skjeldent. 

- Sånn kopp som viser batsymbolet når koppen er varm.

- Batman klær (sokker, truser, topper eller kanskje til og med den Gotham tightsen fra H&M, selv om jeg ikke vet hvordan bruke tights)

- Smykker med biter av meteorer, månedtøv, fossiler og denslags, kanskje ikke noe for han, men tenker det kan inspirere likevel :p)

- Oz-bøkerne eller Alice bøkerne. Gjerne med gamle illustrasjoner. Disse har kanskje en dypere mening for meg. Mulig han har noe spesielt forhold til noen gamle bøker. Vet de hadde gamle bøker på outland i Oslo.

- En stjerne i mitt navn :) (ja, du kan kjøpe å navngi en stjerne. Du kan også kjøpe en bit av en skog i Skottland og bli Lord by the way)

Nå er jeg sånn absolutt ikke kresen da. Regner med du tenkte på nerdete ting å ønske seg. Ønsker meg også andre ting (som for eksempel forkle, sånn WWF elefant-fadder kort, moskus-safari på dovrefjellet eller såper fra Body Shop). Du sier han er kresen? Hvordan mener du?

Hva hadde du tenkt å kjøpe til han?

Tusen takk for svar :)

Helt ærlig så hadde jeg tenkt å kjøpe jakken som Bane har i Batman . 

Jeg har allerede kjøpt to små gaver , til han så vil gjerne ha en som koster litt . Jeg tenkte også på Nintendo nes ? ( den mini greia :):) ) Jeg har ekstremt lite peilig på den :)

Har også tenkt på en joystick som han ønsker seg med tanke på fly simulator opplegget sitt :):)  

Hmm... å ellers er jeg vell ganske lost :/ dessverre ..

• Liker 1
Skrevet

^ Hva med noe slik?

https://youwish.no/opplevelser/flysimulator-737-800?gclid=CLzNgYOIz9ACFVbcGQod7jcPXg

Finner masse dyre duppeditter til flysimulatorer. Mulig han setter pris på noe til den. Spesielt om det er noe han brenner for. Enda bedre blir det kanskje å ta han med til Smithsonian Air and Space Museum, men det blir kanskje i dyreste laget, og litt vanskelig med barn involvert.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

^ Hva med noe slik?

https://youwish.no/opplevelser/flysimulator-737-800?gclid=CLzNgYOIz9ACFVbcGQod7jcPXg

Finner masse dyre duppeditter til flysimulatorer. Mulig han setter pris på noe til den. Spesielt om det er noe han brenner for. Enda bedre blir det kanskje å ta han med til Smithsonian Air and Space Museum, men det blir kanskje i dyreste laget, og litt vanskelig med barn involvert.

Når man bestiller slikt må man velge dato der å da ? Eller kan jeg kjøpe slikt å finne ut senere når det passer ? 

Skrevet

sån dere bærbar mobil lader eller sån her til og samle alle ladere på en greie! 

http://www.ebay.com/bhp/multiple-usb-charger de er fett !!

eller hva me sån camera drone oppleg , leketøy?:D 

hehe sånne små flyvende droner er artige og ike for dyre!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...