AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Jeg har en svart finbukse som går helt ned til ankelen og svarte pumps. Har litt stygge blodårer på vristen så jeg vil helst bruke tynne strømper eller lignende for det dekker litt, samt at jeg hater å gå helt barbent inni sko. Er det finest med hudfargede eller svarte tynne strømper? Jeg tenker hudfargede (en farge som ikke ser ut som bleke bestemorstrømper), men tenker også at svart kanskje gjør at bena ser lengre ut? Anonymkode: 66b65...65d
Gjest Margit Spat Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Hvis du bruker antrekket på sommeren ville jeg sagt hudfarget, men på vinteren mener jeg at svart går fint.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Takk Tenker julebord. Sommeren er også litt enklere med at bena har litt penere farge om man går uten strømper Anonymkode: 66b65...65d
Vantage Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 Enig med kommentar over, hudfarget på sommeren, men ville valgt en litt mer dekkenede svart enn 20 denier tynnstrømpe på vinteren, ser kanskje litt kjærring ut. Cubus har faktisk en veldig lekker 70 den shiny sort strømpebukse som er fin til finbukse og pumps. Blir classy. Evt finn deg en 40-60 den glatt shiny knestrømpe, det ser også bra ut. Enjoy, Vantage
Aamu Skrevet 30. november 2016 #5 Skrevet 30. november 2016 10 minutter siden, Vantage skrev: Enig med kommentar over, hudfarget på sommeren, men ville valgt en litt mer dekkenede svart enn 20 denier tynnstrømpe på vinteren, ser kanskje litt kjærring ut. Cubus har faktisk en veldig lekker 70 den shiny sort strømpebukse som er fin til finbukse og pumps. Blir classy. Evt finn deg en 40-60 den glatt shiny knestrømpe, det ser også bra ut. Enjoy, Vantage Oi, strømpebuksekspert? Imponert over at du har såpass oversikt over farger og varianter. Jeg er litt der at sort er sort, men tydeligvis ikke. 1
Aamu Skrevet 30. november 2016 #6 Skrevet 30. november 2016 Jeg synes det blir litt rart med sort. Det vil virke som en forlengelse av buksen. Hadde heller foretrukket hudfarget strømpebukse, så ma ser at det er bukse, ben og sko. 1
blonden Skrevet 30. november 2016 #7 Skrevet 30. november 2016 (endret) Jeg foretrekker svarte, gjerne helt tynne. Litt motsatt av brukeren over her, synes jeg de tykke sorte ser nest kjerring ut (70 den og over). Men de tynne får hull med en gang, da. Hehe. Ville valgt 20 den svarte eller noen hudfarvede til ditt antrekk. Hvis du bruker tykke sorte vil alt gå i ett. Endret 30. november 2016 av blonden
Gjest lipgloss Skrevet 30. november 2016 #8 Skrevet 30. november 2016 synes hudfarget strømpebukse passer best her,slik du får et litte brudd fra buksa og skoene,kan annbefale touch of tan enten 10 eller 20 den,veldig pen strømpebukse som fås kjøpt på matbutikken.
Vantage Skrevet 30. november 2016 #9 Skrevet 30. november 2016 2 timer siden, Aamu skrev: Oi, strømpebuksekspert? Imponert over at du har såpass oversikt over farger og varianter. Jeg er litt der at sort er sort, men tydeligvis ikke. Vel vel, ekspert eller ikke; Bruker mye strømpebukser og slikt, og da lærer man seg en del om hva som finnes og er brukbart Svart er i allefall ikke bare svart. Har forresten oppdaget at chocolate og mokkafargede strømper er penere til sort antrekk enn helt sort også. Det burde mange prøve. Bena blir mye penere i mørkmørk brun enn i kald sort hvis det er snakk om strømper i 20-40 denier Enjoy, Vantage
Vantage Skrevet 30. november 2016 #10 Skrevet 30. november 2016 2 timer siden, blonden skrev: Jeg foretrekker svarte, gjerne helt tynne. Litt motsatt av brukeren over her, synes jeg de tykke sorte ser nest kjerring ut (70 den og over). Men de tynne får hull med en gang, da. Hehe. Ville valgt 20 den svarte eller noen hudfarvede til ditt antrekk. Hvis du bruker tykke sorte vil alt gå i ett. Btw, de 70 den fra Cubus som jeg refererte til har uttrykk og gjennomskinnlighet som en 40-50 den strømpe, så de er ikke helt tette. De blir liksom en mellomting, semiopaque, penere enn helt tynne 20 den.
blonden Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 22 timer siden, Vantage skrev: Btw, de 70 den fra Cubus som jeg refererte til har uttrykk og gjennomskinnlighet som en 40-50 den strømpe, så de er ikke helt tette. De blir liksom en mellomting, semiopaque, penere enn helt tynne 20 den. Kanskje jeg må teste ut takk
Audrey Hepburn Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 Ville gått for enten sort eller et mønster, som netting eller blonder. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå