Elle Melle Skrevet 28. november 2004 #1 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg vil bare anbefale alle å høre på Bing Crosbys White Christmas for å komme i skikkelig julestemning. Jeg har akkurat lastet den ned (fra suprnova.org), og det er som å befinne seg i en Disneyjulefilm! Kooooser meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. november 2004 #2 Del Skrevet 28. november 2004 Ja, ikke sant den er kos! :D Julestemninga kommer for fullt når den spilles. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. november 2004 #3 Del Skrevet 28. november 2004 Skulle gjerne hørt på julemusikk jeg, men vi har ikke riktig fått koblet opp stereoanlegget etter flyttingen. Joda, vi har jo cd-spiller på laptopen men det blir ikke helt det samme... (Men antagelig kommer stereoen opp senere i kveld, det blir bra!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #4 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg vil bare anbefale alle å høre på Bing Crosbys White Christmas for å komme i skikkelig julestemning. Jeg har akkurat lastet den ned (fra suprnova.org), og det er som å befinne seg i en Disneyjulefilm! Kooooser meg! Det er ikke mye som slår den platen nei. Høydepunktene kommer tett. Er min favoritt når det gjelder hele ikke-norske plater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå