AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Vet noen om grunnen til at Jenner skal bli, eller er en kvinne når hun i utgangspunktet var mann? Hun må få gjøre som hun vil, men hvorfor velger noen å gå i fra å være mann til å bli kvinne? Anonymkode: 73fec...2a7
Berentsens Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Fordi vedkommende er transseksuell.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, Berentsens skrev: Fordi vedkommende er transseksuell. Det vil si? Jeg er ikke opplyst på det feltet der. Anonymkode: 73fec...2a7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Jenner valgte å ''bli'' kvinne fordi hun ønsket det. Du trenger egnt. ikke vite noe mer enn det. Anonymkode: cf0c3...a9a 1
Berentsens Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vil si? Jeg er ikke opplyst på det feltet der. Anonymkode: 73fec...2a7 https://sml.snl.no/transseksualisme
Sulosi Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 Jenner startet prosessen med skiftet mange mange år tilbake men stoppet den pga en kvinne hvis ikke jeg husker feil. Husker ikke om det var kone nr 1 eller 2 som var årsaken til at han bestemte seg for å være mann allikevel. Det finnes iallefall en dokumentar hvor hans liv og hennes liv er beskrevet.
Saphyria Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Google er ein føkkings fin ting. Jenner er født i feil kropp, og ho vil helst leve resten av livet i ein kropp ho føler seg komfortabel med. Slik som de fleste transkjønnede gjerne ønsker. https://no.wikipedia.org/wiki/Transkjønnethet 7
Cuntzilla Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 Bodd for lenge med en haug med crazy bitchez. Neida, så intervjuet, hun har vel følt det sånn i alle år. Jeg tror det er ekstremt vanskelig for de av oss som aldri har følt noe lignende å sette seg inn i hvordan det er, jeg skal ærlig innrømme at jeg forstår det ikke 100%. Men aksepterer det 100%. 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #9 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, Sulosi skrev: Jenner startet prosessen med skiftet mange mange år tilbake men stoppet den pga en kvinne hvis ikke jeg husker feil. Husker ikke om det var kone nr 1 eller 2 som var årsaken til at han bestemte seg for å være mann allikevel. Det finnes iallefall en dokumentar hvor hans liv og hennes liv er beskrevet. Ja, jeg har sett noe av det, men syntes ikke det er så spennende. Jeg er mest nysgjerrig på hva som gjorde at hun valgte selv å bli dame. Hun var kjent som idrettsutøver og om helt andre ting. Så dette er ikke noe transkjønnede personer styrer selv? Anonymkode: 73fec...2a7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #10 Skrevet 29. november 2016 Det har vel aldri handlet om å velge. Hun har vært kvinne hele tiden, bare at kroppen hadde mannlige kjennetegn. Så enkelt er det. Get over it. Anonymkode: 4e0dd...561 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #11 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jenner valgte å ''bli'' kvinne fordi hun ønsket det. Du trenger egnt. ikke vite noe mer enn det. Anonymkode: cf0c3...a9a Jeg har ikke spurt om noe rundt det, så å påstå det får du heller lete litt andre steder her inne. Det har jeg virkelig ingen interesse av. Anonymkode: 73fec...2a7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #12 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, Sulosi skrev: Jenner startet prosessen med skiftet mange mange år tilbake men stoppet den pga en kvinne hvis ikke jeg husker feil. Husker ikke om det var kone nr 1 eller 2 som var årsaken til at han bestemte seg for å være mann allikevel. Det finnes iallefall en dokumentar hvor hans liv og hennes liv er beskrevet. Så det er en gammel dokumentar? Anonymkode: 73fec...2a7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #13 Skrevet 29. november 2016 Han bodde 24/7 med en haug av kvinner. Kanskje han ville prøve litt stor kuk også, men folk ville ikke ha ham siden han var mann lol. Anonymkode: ba0b4...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #14 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, Cuntzilla skrev: Bodd for lenge med en haug med crazy bitchez. Neida, så intervjuet, hun har vel følt det sånn i alle år. Jeg tror det er ekstremt vanskelig for de av oss som aldri har følt noe lignende å sette seg inn i hvordan det er, jeg skal ærlig innrømme at jeg forstår det ikke 100%. Men aksepterer det 100%. Ja. Anonymkode: 73fec...2a7
Sulosi Skrevet 29. november 2016 #15 Skrevet 29. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er en gammel dokumentar? Anonymkode: 73fec...2a7 Nei ikke så gammel. De tok for seg hele barndommen og frem til han byttet til hun nå i år.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #16 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jenner valgte å ''bli'' kvinne fordi hun ønsket det. Du trenger egnt. ikke vite noe mer enn det. Anonymkode: cf0c3...a9a Ts igjen. Nå har Jenner akkurat skrevet en bok og min oppfatning av dette er at hun vil at vi skal vite mest mulig om henne og dette. Så hvorfor har ikke jeg noe med det? Du kan ikke uttale deg på vegne av henne du. Anonymkode: 73fec...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #17 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har vel aldri handlet om å velge. Hun har vært kvinne hele tiden, bare at kroppen hadde mannlige kjennetegn. Så enkelt er det. Get over it. Anonymkode: 4e0dd...561 Slapp av, jeg sover om natta - det er bare et enkelt og greit spørsmål. Det var da voldsomt så aggressive noen av dere er da. Man må da få lov til å lure på ting. Jeg getter over it når det passer meg, jeg. Anonymkode: 73fec...2a7 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #18 Skrevet 29. november 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, jeg sover om natta - det er bare et enkelt og greit spørsmål. Det var da voldsomt så aggressive noen av dere er da. Man må da få lov til å lure på ting. Jeg getter over it når det passer meg, jeg. Anonymkode: 73fec...2a7 Da får du se nøyere etter hvordan du ordlegger deg. For slik du fremsto virket det som om du mente hun hadde fått en fiks ide om å plutselig bli kvinne. Anonymkode: 4e0dd...561 1
herzeleid Skrevet 29. november 2016 #19 Skrevet 29. november 2016 Vanskelig for oss å si så mye om, kanskje vet ikke han/hun helt selv en gang. Mange føler nok at det er noe som ikke stemmer hele livet, og for noen er løsningen da å ta operasjoner og hormoner for å ligne mest mulig på det kjønnet man føler seg som. Andre igjen søker psykiatrisk behandling og lærer seg å leve med kjønnet sitt. Dessverre er det nok mange som aldri finner seg til rette i hverken gammel eller "ny" kropp, og en del angrer i ettertid når kroppen har blitt uopprettelig endret/skadet. Hele problemstillingen er rett og slett veldig uklar og variasjonene veldig store, men trolig dreier det seg om alt fra psykiske problemer og vrangforestillinger til biologiske forskjeller/feil som gjør at man blir født inn i en kropp man ikke føler man hører hjemme i. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #20 Skrevet 29. november 2016 Syns hele greia er merkelig. Jeg anser de som vil skifte kjønn på samme måte som de som frivillig fjerner fungerende kroppsdeler fordi de føler de ikke hører hjemme på deres kropp. Hvis en person ønsker å fjerne beinet sitt fordi de føler beinet ikke tilhører kroppen deres, så blir folk helt fra seg og syns det er sykt. Men om en mann frivillig kutter av penisen sin fordi han føler den ikke hører hjemme på kroppen sin, så skal vi plutselig akseptere? Jeg skjønner som sagt ikke hele opplegget. Jeg syns de burde få bedre behandling, ikke operasjoner. Anonymkode: 3550e...832 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå