Gå til innhold

Alene med tre barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som er alene med tre barn?  Hvor gamle var de da det ble slutt? Hvordan er det? Jobber du fullt? Eier eller leier du? Har alle eget rom?

Jeg blir alene med tre barn under 6år, der jeg fortsatt er i permisjon med minste. På en måte er jeg lettet å ser frem til en hverdag uten xn.. Er jo en grunn til at det er over mellom oss. Samtidig kjenner jeg at jeg gruer meg, som i dag når det eneste minsten vil er å være på et fang. Har ikke spist eller dusjet for eksempel. Hvordan skal det gå når jeg ikke får gjort det en gang? (Dette var ett eksempel og jeg vet at det blir enklere når minsten blir større..)

Anonymkode: 5a958...3a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jobber mer enn fullt 130%  noe jeg må for å få det til å gå rundt økonomisk.Har hus og alle kan sove på sitt egent rom.Jeg har større barn enn deg så jeg kan det. Jeg vil ikke påstå at det er lett å bli alene med tre barn men det går. stolt av å ha klart meg uten å ha måtte spørre NAV eller noen andre om hjelp.Lykke til. 

Anonymkode: f29bd...388

Skrevet

Jeg ble alene,  flyttet fra mannen, huset mitt,  hytte og båter. Leide leilighet den første tiden,  mine også var små. Ca. 2,5 og 6.  Eide ikke en dritt. Var liv redd for det å bli alene. Fikk kjøpt meg en billig bil etterhvert. Trudde jeg kom til å bli alene resten av livet. Men møtte en fantastisk mann,  å har det idag såååååå mye bedre. Har en som respekterer meg,  jeg har venner,  fått tilbake selvtilliten. Å har fått tilbake " benet i nesen" .  Men fy faen det var skummelt og bli alene. 

Anonymkode: 602ea...ee7

Skrevet

du må la minsten sitte i vippe stol litt, de blir du nødt til når du blir alene med 3 stykker. lære den og bli selvstendig:O mulig minste også blir påvirket av forholde deres me din x og derfor bare vil sitte på fang? kansje hen føler seg utrygg? 

tror de blir bedre når du bor alene kjære deg ! selv om de blir mere på deg alene , blir de en mindre belastning .

jeg merka foskjell på min sønn da jeg og barnefar var sammen og ikke . han var mer rolig med bare meg eller bestemoren sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...