Gå til innhold

Till menn, hva er laveste jenter/kvinner du kunne datet?

Hva er det laveste du kunne datet  

25 stemmer

1. 1. .....

• 155
      18
    • 160
      4
    • 165
      2
    • 170
      0
    • 175
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det absolutt laveste du kunne datet, og hvor høy er du selv? :)

no white knights :D

Anonymkode: 0e72e...f18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du maser om dette.

Anonymkode: 7d4c0...793

• Liker 8
Skrevet

Ingen hvite riddere?

Er 174ish og driter fullstendig hvor høy den jeg eventuelt skulle bli sammen med var.

Skrevet

Du vet at det finnes jenger/kvinner under 155 også? :)

Anonymkode: 53295...871

• Liker 1
Skrevet

OMG HVA ER DET SOM SKJER MED KG OG ALLE DISSE TRÅDENE OM LAVE JENTER?:bond: :murvegg: 

Anonymkode: d50e9...d68

• Liker 8
Skrevet

Dette begynner å ligne på spam!

Anonymkode: 6951c...dfe

• Liker 3
Skrevet

Høh... deitet ei kortvokst i yngre år.

Ei av de flotteste jentene jeg har møtt.  😊

Jeg er en 1/2 meter høyere enn henne.....

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette begynner å ligne på spam!

Anonymkode: 6951c...dfe

Jeg har rapportert andre tråder som spam fordi de omtrent tok over hele underforumet,men moderatorene synes at det var helt greit så da gidder jeg ikke rapportere disse. At det står i reglene er tydeligvis ikke så nøye.

Anonymkode: 7d4c0...793

• Liker 1
Skrevet

At hun er på høyde med brystet mitt begynner det å bli for lavt. Må jo tenke på barna og. Halve genene mine og halve hennes, det blir sikkert rundt 170 for en gutt.

Anonymkode: 43a0c...620

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At hun er på høyde med brystet mitt begynner det å bli for lavt. Må jo tenke på barna og. Halve genene mine og halve hennes, det blir sikkert rundt 170 for en gutt.

Anonymkode: 43a0c...620

hvor høy er du selv? 

Skrevet

Jeg forsøker å finne ei som vil date meg enda jeg, så jeg har ikke råd til å utelukke deler av befolkningen grunnet høyde, vekt, alder,, rase, religion eller annet tull. Hadde jeg vært hunk, og hadde hatt damer å velge mellom, så hadde saken kanskje stilt seg annerledes, men så heldig er jeg ikke.

MEN, hun bør ikke være høyere enn meg.

• 3 uker senere...
Skrevet
På 29 Kasım 2016 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Du vet at det finnes jenger/kvinner under 155 også? :)

Anonymkode: 53295...871

men svært få menn er villige til å datet med en jente under 155 :)

Skrevet

Det var da svært fordomsfullt! Kjenner flere jenter under 155, som er svært populære. 

• Liker 2
Skrevet

The more women look like children the more sexually attractive they are :nori:
Every man essentially wants to have sex with the little girl in a woman, this differs from pedophilia as little girls have not yet developed their little girl or their sexual soul and spirit yet.

Anonymkode: f6c4d...ac4

• Liker 1
Skrevet

Venninna mi er ca 155 og menn i alle høyder svermer rundt henne. Jeg er 170 selv og har heller aldri hatt problemer på mannefronten. 

Anonymkode: a8df9...274

Skrevet

Helst ikke under 1.60. Er 1.80 blank selv, er bare så utrolig upraktisk hvis høydeforskjellen blir altfor stor. Helst er hun 1.65 og opp til egen høyde, men det er ikke noe bastant krav altså ;) Det hadde bare vært det mest optimale. 

Anonymkode: bf3bc...a00

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helst ikke under 1.60. Er 1.80 blank selv, er bare så utrolig upraktisk hvis høydeforskjellen blir altfor stor. Helst er hun 1.65 og opp til egen høyde, men det er ikke noe bastant krav altså ;) Det hadde bare vært det mest optimale. 

Jeg tror jenter under 165 kan ha problem i dette landet til å finne partner, hvor de fleste menn er over 180 og ikke ønsker jente under 165 :D

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jenter under 165 kan ha problem i dette landet til å finne partner, hvor de fleste menn er over 180 og ikke ønsker jente under 165 :D

Tror ikke du har så mye å frykte altså, det er da noen menn som ikke bryr seg veldig om det uansett. Dessuten er det heller ikke helt ufravikelige krav fra min side, er kjemien veldig bra mellom meg og henne så kan det hende jeg ser bort fra høyde. Sier bare at det hadde vært det mest praktiske med høyde 1.65 og litt oppover ;) 

Skrevet

Tipper at ts som lager alle høydetrådene har blitt avbist av drømmemannen på grunn av en lavere jente slik at selvtilliten fikk seg en knekk. 

Anonymkode: 9feb7...566

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...